Viesti tinder-mieheltä "tuu käymään mun luona niin näät mun tatan livenä"
Kommentit (20)
Minkä pikkupojan sä oot sieltä löytänyt?
Voi, sain päälle 60-vuotiaalta mieheltä viestin jossa oli kuva tatasta ja päälle viesti että pääsen pesemään sen, hän lämmittää saunan.
Toinen hyväkäs kirjoitteli ihan kipeitä. Että mennään autiolle saarelle, mutta häneltä on lentokentällä takavarikoitu gynekologiset välineet joten hän joutuu siellä saarella tappamaan hain ja tekemään sen leuoista vaginan levittimen.
Jotenkin olen huolissani miehistä nykyään.
Eikö tatta oo kaupunki jossain Pakistanissa/Intiassa?
Jos kukaan nainen ei olisi käynyt kylässä, niin tuskin tuota keinoa enää käyttäisi.
Tatan? Isoisä oli ainut sana mikä tuli mieleeni, vaikka kontekstista päätellen minkäin ihan muuta ajattelin ensin. Olenkohan vähän ulkona nykyslangista ;) Ja juu, on aika luotaantyöntävää, vaikkakin oikeaa sanaa käyttäessä olisi ollut rehellistä ainakin.
Mua jaksaa hämmästyttää, miten (jotkut) miehet jaksaa olla niin ylpeitä peniksestään. Sehän on herranjumala ympärileikkaamattomilla vain semmoinen ruttana, shar-peita muistuttava kalvakka reppana levossa, ja seisokissa ne on kaikki enemmän tai vähemmän saman näköisiä. Sama kuin olisi ylpeä siitä, että omistaa peukalon.
Käsittääkseni tatta on joku ultimaattisen typerä slangisana tatuoinnille, ei tarkoita pen istä :D (toivottavasti)
Siis todella, kun tuollainen helmi, oikea valioyksilö, on tarjolla, niin onko sinulla vara nirsoilla?
treffit kirjoitti:
Mua jaksaa hämmästyttää, miten (jotkut) miehet jaksaa olla niin ylpeitä peniksestään. Sehän on herranjumala ympärileikkaamattomilla vain semmoinen ruttana, shar-peita muistuttava kalvakka reppana levossa, ja seisokissa ne on kaikki enemmän tai vähemmän saman näköisiä. Sama kuin olisi ylpeä siitä, että omistaa peukalon.
Kyllä peukalon omistamisesta kannattaa olla ylpeä! Ilman peukaloa monet arkiset askareet olisivat huomattavan vaikeita.
Joku jäbä kyseli haluatko nähdä hänen tatuointinsa ja ylpeänä esitteli jotain kolmiota ööööö tota joo joten en ajatellut jatkon (peniksen) olevan yhtään sen ihmeellisempi ja poistuin paikalta.
Niin, mies haluaa esitellä sulle tatuointinsa ja se on susta luotaantyöntävää...??? No tota joo...
Ehkä se on joku intialainen, joka halusi esitellä autoaan? Siellä Tata-merkki on yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mies haluaa esitellä sulle tatuointinsa ja se on susta luotaantyöntävää...??? No tota joo...
No jos mies tosiaan käyttää tatuoinnista sanaa "tatta", niin kyllä se on luotaantyöntävää. Tosin olisin itsekin ensimmäisenä olettanut, että kyse on vehkeestä, jota mies jostain syystä kutsuu nimellä "tata".
Mutta sitä vehjettä se kuitenkin haluaa esitellä eikä mitään tatuointia, onhan se nyt tuon viestin perusteella ihan selvää.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Kyllä peukalon omistamisesta kannattaa olla ylpeä! Ilman peukaloa monet arkiset askareet olisivat huomattavan vaikeita.
No toki! Mä aina ilkun mun koiralle, kun se yrittää ottaa vaikka luuta "käteen" ja koukistelen mun peukaloita silleen läl-läl-lää :D (Siis ihan oikeesti. Joo, mulla on halvat huvit.)
Mutta että siitä ottaisi kuvan ja lähettäisi potentiaaliselle treffikumppanilleen vaikutuksen tehdäkseen...hmmm. :)
On se kumma kun naisten kanssa ei edelleenkään voi puhua suoraan, eikä olla oma itsensä, jos haluaa päästä pukille.
Tuliko muka yllätyksenä että tinderissä pyörii myös mielenvikaiset?
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun naisten kanssa ei edelleenkään voi puhua suoraan, eikä olla oma itsensä, jos haluaa päästä pukille.
Kyllä se aika monelta luonnistuu. Ikävää jos sinulla on sellainen luonne että sitä pitää peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Tatan? Isoisä oli ainut sana mikä tuli mieleeni, vaikka kontekstista päätellen minkäin ihan muuta ajattelin ensin. Olenkohan vähän ulkona nykyslangista ;) Ja juu, on aika luotaantyöntävää, vaikkakin oikeaa sanaa käyttäessä olisi ollut rehellistä ainakin.
Minulla tuli myös mieleen vain isoisä. Voi sitä hämmennyksen määrää jos olisin AP:n tilanteessa mennyt kylään ja ihmetellyt että missä se pappa oikein on.
Mikä on tata? Käyttääkö joku tuollaista sanaa oikeasti? Kontekstista päättelen, että haluaisi vehkeitään esitellä?