Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kasvoista hoikemmat?

Vierailija
30.11.2018 |

Miten saisin kasvoista vähän hoikemmat? Olen laihduttanut mutta kaikki lähtee viimeisenä naamasta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisin kasvoista vähän hoikemmat? Olen laihduttanut mutta kaikki lähtee viimeisenä naamasta.

Älä missään nimessä jatka laihduttamista!

Parhaan tuloksen saat hieromalla tummelia kasvoihisi ketunhännällä.

Muista myös rauta-, kromi, magnesium ja sinkkilisät!

Ilman tarvittavia metalleja kasvot eivät pysy teräksisessä kunnossa, vaan valahtavat ja näytät turpean pyöreältä vaikka oikeasti olisit kuinka hoikka.

Muista käyttää paljon voita ja lisää kookosrasvaa kahviisi.

Vierailija
2/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskinaama kertoo siitä että pysyy pitkään nuoren näköisenä.

Siitä ei oikein pääse mihinkään. Itselläni on aina ollut läskinaama vaikka rasvaprosentit oli parhaimmillaan 3%.

Nyt vielä 43-vuotiaana minua luullaan tyttäreni poikaystäväksi. Näytän heittämällä 25-vuotiaalta.

Tämä on toisaalta aika kiusallista mutta olen elänyt sen asian kanssa koko elämäni ajan. Odottelen milloin rupsahdan. Nyt posket alkavat olla melko ohuet tässä iässä. Vielä 35-vuotiaana menin 18-vuotiaasta.

T: 43vmies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei oikein pääse mihinkään. Itselläni on aina ollut läskinaama vaikka rasvaprosentit oli parhaimmillaan 3%.

Nyt vielä 43-vuotiaana minua luullaan tyttäreni poikaystäväksi. Näytän heittämällä 25-vuotiaalta.

Tämä on toisaalta aika kiusallista mutta olen elänyt sen asian kanssa koko elämäni ajan. Odottelen milloin rupsahdan. Nyt posket alkavat olla melko ohuet tässä iässä. Vielä 35-vuotiaana menin 18-vuotiaasta.

Älä jauha paskaa plösönaama.

Vierailija
4/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei aina ole ollut läskinaamaa. Läskien alla on voimakas luusto ja naamaan tulee oksettavat "läskipussit" ellei luusto erotu täysin ja posket ole lommolla.

Vierailija
5/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava naama kertoo että näyttää pitkään nuorelta. Tämä on yleinen tieto.

Vierailija
6/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pirikuuri niin lähtee läskit naamasta.

Vierailija
7/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele meikkaamaan varjostukset.

Vierailija
8/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pyöreä naama ja varjostan sen minkä pystyn. Näin saan hitusen hoikemman näköiset kasvot. Onnea yritykseen.

Vierailija
9/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten käy kuten mulle: ryppyjä ei kyllä tule, mutta ne läskit on roikahtaneet alaspäin 40 v iän jälkeen. Nyt on roikkuva kaksoisleuka, leukaperäpussit, roikkuposket. Ottaisin rypyt paljon mieluummin kuin surullisen riippunaaman.

Vierailija
10/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten käy kuten mulle: ryppyjä ei kyllä tule, mutta ne läskit on roikahtaneet alaspäin 40 v iän jälkeen. Nyt on roikkuva kaksoisleuka, leukaperäpussit, roikkuposket. Ottaisin rypyt paljon mieluummin kuin surullisen riippunaaman.

Vaikuttaa paljon ne elämäntavat. Liikunnallisuus läskinaamalle ja terve ruokavalio ilman tupakointia ja alkoholia tekee varmasti sen että näyttää nuorelta pitkään.

Alkoholia korkeintaan kerran kuukaudessa on kohtuullista. Jos tuosta enemmän vetää niin kyllä naaman kimmoisuus kärsii.

Vierailija
11/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sitruunan!

Vierailija
12/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeniperimä taitaa vaikuttaa myös?

Ole kiitollinen, ap. Näytät nuorelta.

Vierailija
13/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä itse asiassa vanhentaa, koska olen vasta 15. Minulla on siis erittäin voimakkaat piirteet ja oikeasti tuollaiset lerpattavat löysät pussit poskissa ja ne menevät yli luiden. Näyttää karmealta.

Ap

Vierailija
14/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha paskaa plösönaama.

Mistä näitä urputtajia oikein sikiää?

Vierailija
15/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan on ihan ryppyjäkin otsassa ja sibeliusrypyt olleet ihan alakoulusta lähtien, että joskus näinkin.

Ap

Vierailija
16/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on painoindeksisi nyt ap? Mä olen laihtunut nyt 10 kg ja nassusta ja kaksoisleuasta alkaa lähteä pahimmat pois tässä vaiheessa. painoindeksi on nyt 27, mutta vasta painoindeksissä 23 olen tyytyväinen kasvoihini. Onneksi en muutu rusinaksi  naamasta kuten moni vanhetessaan:) N47

Vierailija
17/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä itse asiassa vanhentaa, koska olen vasta 15. Minulla on siis erittäin voimakkaat piirteet ja oikeasti tuollaiset lerpattavat löysät pussit poskissa ja ne menevät yli luiden. Näyttää karmealta.

Ap

Jos tuossa iässä laihdutat tai laihdutat itseäsi viimeistään 30-vuotiaaksi mennessä niin olet upea ja nuorekas. Lihava naama on itseasiassa nuorekkuutta.

Muista että jos haluat olla nuorena hyvännäköinen niin rasvaprosentti alas lähemmäs 10%. Miehillä alemmas niin kaikki luulee alle 10-vuotta nuoremmaksi.

Se on siunaus!

Toki jos on ylipainoinen niin kyllä se naama alkaa roikkumaan tietyn pisteen. Nuorena paino pidetään matalana läskinaamana ja viimeistään 40-vuotiaana voi lisätä rasvaprosenttia niin näyttää edelleen kasvoilta nuorelta, jos haluaa sakottaa vartaloa kasvojen nuorekkuudella. Hienosäädöstä kyse.

Minäkin olen 20-vuotta nuoremman näköinen mies.

T: 50v silvetfox

Vierailija
18/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on perinyt mieheni pulleat kasvot. Mieheni näyttää erittäin nuorekkaalta kun painoindeksi on normaalia alemmalla tasolla ja pitää itsestään huolta. Muut näyttäisivät kurttuisilta.

Läskinaama on lahja, jos sen osaa hyödyntää.

Olen iloinen että hän on saanut hyvät geenit.

Jos nuorena haluaa läskinaamana olla upea niin pitää urheilla ja syödä terveellisesti. Se kostautuu jatkossakin nuorekkuutena.

Vierailija
19/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kaikki sokeri ja turhat hiilarit. Juo paljon vettä. Ensin vedenjuonnista tulee pullistunut vesinaama, mutta sitten vaikutus on toisinpäin eli ajan kanssa posket menee lommolle rypyt silittyy. 

Vierailija
20/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on painoindeksisi nyt ap? Mä olen laihtunut nyt 10 kg ja nassusta ja kaksoisleuasta alkaa lähteä pahimmat pois tässä vaiheessa. painoindeksi on nyt 27, mutta vasta painoindeksissä 23 olen tyytyväinen kasvoihini. Onneksi en muutu rusinaksi  naamasta kuten moni vanhetessaan:) N47

No ethän sä sitä vielä tiedä kun olet läski edelleen. Kun olet painoindeksisi 23, olet 62-vuotias. Kyllä, olet silloin kuiva rusina.