Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu kun on komea, seksikäs mies ?

Vierailija
29.11.2018 |

Haluaisin sellaisen..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. Olen ylpeä miehestäni, on kivaa näyttäytyä yhdessä, seksi sujuu. 

Vierailija
2/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otskon voi käsittää niin, että miltä itse tuntuu olla sellainen :D

Mutta tajusin toki. 

Se on välillä vähän hankalaa, kun monet kauniit ja viehättävät naiset pyrkivät flirttailemaan hänen kanssaan. 

Olen ottanut linjan, että en vain välitä. Jos on lähteäkseen toisen matkaan, niin on. Houkutuksia todella riittää. Elämänsä pilaa kyttäämällä ja olemalla mustasukkainen. 

Ulkonäkö ei minulle edes ollut keskeinen seikka aluksi. Oikeastaan havahduin vasta ulkopuolelta tulevien kommentteihin: "onpa todella komistus" -tyylisiin. 

Meitä yhdisti muut asiat, vaikka totta kai ulkonäkökin miellytti molemmin puolin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tähän komeuteen olemassa nykyään joku absoluuttinen määritelmä? Entäs tossa seksikkyydessä? 

Vierailija
4/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan että tuntuu olla melko gang stalkattu sen rikkauden perässä tavalla tai toisella. Kuin katson elämääni niin internetin ja älypuhelimien yleistyessä se gang stalking ja musta magia minua kohtaan on ollut rajatonta.

Vierailija
5/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvältä

M40

Vierailija
6/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan että tuntuu olla melko gang stalkattu sen rikkauden perässä tavalla tai toisella. Kuin katson elämääni niin internetin ja älypuhelimien yleistyessä se gang stalking ja musta magia minua kohtaan on ollut rajatonta.

😂

Vierailija
7/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus ja miehekkyys jotenkin kärsii, jos mies on umpihullu.

Vierailija
8/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Silmä tottuu. Onhan tuo edelleenkin mun mielestä komea ja seksikäs, mutta kyllä ne lopultakin on ihan muut ominaisuudet jotka saa yhdessä pysymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi