Minulla on liikaa töitä. Olen lamaantunut.
Toimin yrittäjänä eräällä luovalla alalla. Alani on epäsuhtaisa, joten välillä töitä on liikaa, välillä ei ollenkaan. Nyt on tilanne se, että olen ottanut selkeästi yli oman jaksamiseni, enkä tiedä, miten tästä suosta itseni kaivan. Vahinkoa ei ole vielä tapahtunut, ja olen käytännössä vielä aikataulussa, mutta en saa itseäni toimimaan. Minua ahdistaa, että nyt mokaan kaiken. Ja mokaankin, koska olen lamaantunut. En näe valoa tunnelin päässä enää.
Kommentit (6)
En ole yrittäjä, mutta töitä on niin paljon, että hirvittää. Minua on auttanut listaaminen ja sen kautta on jotenkin helpompaa. Tietty jos sinulla määräajat kaikissa samat, niin tuosta ei apua. Tsemppiä sinulle.
Mulla sama. Hommat pääsevät kasaantumaan niin, että sitten kun aikaa olisi, tuntuu ylitsepääsemättömältä aloittaa urakkaa. Mietin, että pitäiskö vain mennä 9-5 töihin jollekin toiselle.
No tervetuloa päiväkotiin..., päivät yhtä hel..ttiä ja selviytymistä!
Mulle ei ehkä sovi tämmöinen, että on määräaikoja jossain kuukauden päässä yksi iso. Otan sitten siihen varrelle ihan kamalasti lisää duunia, koska se kuukauden päässä oleva dedis nyt vain häämöttää jossain siellä. Mä olen niin ahdistunut, että oksennan kohta.
Vierailija kirjoitti:
No tervetuloa päiväkotiin..., päivät yhtä hel..ttiä ja selviytymistä!
Mutta ei kotona tarvitse töitä tehdä eikä niitä edes miettiä.
Mikä siis on pahinta, mitä voi tapahtua? Voitko muuttaa osan töistä aikatauluja? Tai saada jonkun muun auttamaan? Tai vain laskea rimaa ja laatutasoa tällä kertaa?