Jätin kämppikselle kissanruokaan 50€ viikon matkani ajaksi ja 100€ palkkaa, oli käyttänyt rahat turhuuksiin ja syöttänyt kissalle halvinta nappulaa
Mielestäni aika hyvä palkka viikon ajalta siitä, että tarjoilee kissalle aamuin illoin annospussin, täyttää nappulakipon ja vaihtaa veden.
Löysin reissun jälkeen parvekkeelta viikon roskapussit (avasin ne siksi koska lajittelen roskat mitä kämppis ei roskien viennin lisäksi tee) yhtään märkäruokapakkausta en löytänyt. Kämppis myönsi että oli käyttänyt rahat baariin ja tupakkaan, koska kissa "ei vaatinut" mitään enempää. Mitenhän sen olisi pitänyt vaatimuksensa ilmaista?
Kommentit (31)
Miksi et ostanut kissanruokaa valmiiksi?
Porvoossa siis yhden kissan ruuat maksaa 50€ viikossa....
Eikös tuo riitä kuukauden ruokiin?
Olisithan voinut ostaa ruoat valmiiksi kissalle? Silloin olisi saanut syödäkseen sen mitä haluat hänelle tarjota.
Itse olisin märkäruoat sun muut ostanut ennakkoon ja antanut ohjeet milloin antaa mitäkin. Sellainen jolla ei ole lemmikkejä saattaa helposti olettaa, etää on yksi lysti mitä ruokakuppiin laittaa. Tökeröä käytöstä kyllä, jos raha kerta oli annettu nimenomaan ruokia varten. Ensi kerralla tietää pyytääkö samaa henkilöä hoitamaan..
0/5. Kai nyt itse ostetaan ruuat valmiiksi. Ja millä ihmeellä kissan ruokiin saisi 50 euroa menemään viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin märkäruoat sun muut ostanut ennakkoon ja antanut ohjeet milloin antaa mitäkin.
Niinhän se muualla hoidetaankin, mutta ei ap:n Porvoossa. Minä kun olen ollut tuttujen ja sukulaisten eläimiä hoitamassa, joka paikassa on ollut aina kaikki ruuat valmiiksi elämille hoitojakson ajaksi. Sekä kirjalliset ohjeet, että minkä verran mitäkin ruokaa syövät ja mihin kellonaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja millä ihmeellä kissan ruokiin saisi 50 euroa menemään viikossa?
Ei millään, vaikka ostaisi kalleinta eläinlääkäriltä saatavaa ruokaa. Viikon annos sellaista ei todellakaan maksa 50€ yhdelle katille.
Ajattele positiivisesti: kissasi arvostaa sinua nyt palattuasi entistä enemmän, kun joutui viikon sietämään hulttiokämppiksen surkeaa palvelua ja huonoa sapuskaa.
Surkea provo. Yksi kissa saa syötyä maksimissaan kympin edestä kosteita kissanruokia viikon aikana. Tiedoksi vaan, että yksi laatikollinen, eli 12 annospussia, Latzia tai Whiskasia maksaa noin 4 euroa.
Vierailija kirjoitti:
No olisit ostanut itse ne ruuat valmiiksi. Ei kai kukaan käske muita käymään kaupassa?
Jos jätät eläimen jollekin hoitoon, niin et todellakaan laita ketään ostelemaan mitään ruokia, tarvkkeita ja kissanhiekkoja vaan hankit ne itse etukäteen.
Aloittaja provoaa, ei kukaan muu ole noin pilluaivo :D
Ja mikä hienopimppicissa sinulla on, kun ei marcettinabbula celbaa?
Normaali kissa syö erilaisia ruokia. Tosi vastuutonta hoitajilta. Taidat olla niitä, joiden mielestä kissojen paikka on navetassa...
Olisit ostanut ruuat valmiiksi ennakkoon ja vaikka laittanut lapun jokaisen päälle että koska syödään. Ja palkka annetaan vasta hoidon jälkeen, kun nähdään että kissa on hyvässä kunnossa. Mitä jos hän ei olisikaan hoitanut kissaasi kun sai rahatkin jo etukäteen ja tuhlattua?
Markettinappulat on täyttä p***skaa.. Vain idiootit dorkat maksaa sellaisen kilohinnan vehnäjauhoista, suolasta ja väriaineista.. Ääliö
Porvoossa kissat syö kaviaaria ja juovat samppista.
Vierailija kirjoitti:
Ja sauhuttelevat savukiehkuroita sellaisella imukkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sauhuttelevat savukiehkuroita sellaisella imukkeella.
Ei vain Porvoossa - kissat tekevät tuota ihan missä vain.
Meijän kissat täällä Itä-Suomessa juovat Koskenkorvaa ja vetävät punaista norttia. Ja vähintään yks laatikko Karjala-olutta menee joka viikonloppu.
Kissa ei saanut märkää mutta hoitaja sai. Pääasia että edes joku sai=)
Onhan tuo tuhlaus aika inhottavaa.
Mulla ei ainakaan olisi mitään hajua mitä antaa kissalle ja milloin. Kuinka paljon? Entä jos haluaa lisää? Saako syöttää omat jämät? Mitä sitten tapahtuu? Kissanhiekka, miten usein vaihdetaan?
Pyytäisin kirjalliset ohjeet, pyytäisin oikeat ruuat (En mä osais ostaa oikeita) ja numeron hätätilanteita varten. Asiat ei ole kaikille itsestään selviä.
Miksi ihmeessä et ostanut ruokia itse etukäteen? Kyllä ruoat pitää olla jo valmiina kotona eikä hoitajan tarvitse lähteä niitä ostamaan.