Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-vuotias rokottamaton lapsi sairastunut tuhkarokkoon Pohjanmaalla ja altistanut jopa satoja

Vierailija
29.11.2018 |

Ylläri pylläri rokotekattavuus on tuolla niin huono, että myös monet altistuneista on rokottamattomia.

https://www.kp24.fi/uutinen/556428

Kommentit (565)

Vierailija
81/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä käsitys, että olisivat lestadiolaisia? Tuohan on sitä ruotsinkielistä Pohjanmaata, jossa ollaan joukkohairahdettu sen jonkun ruotsalaisen äitibloggaajan jumalansanaan hopeavedestä yms. Ei taida olla mitään uskonnollista taustaa tässä, vaan oikein perinteinen ”joukossa tyhmyys tiivistyy” -prosessi.

Jos perhe on uutisten mukaan käynyt lestadiolaisella rukoushuoneella tartuttavuusaikana, niin voisi melkein olettaa heidän olevan lestadiolaisia.

Laitatko linkin, missä näin on kerrottu.

Vierailija
82/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuneen lapsen vanhemmat voivat maksaa sitten sairaslakulut!

Miksi on sairaalassa, jos vaaraton tauti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tämäkään perhe on ajatellut asiaansa yhtään pidemmälle kun vievät lapsen ulkomaille ilman rokotussuojaa. Tämän jälkeen saattaa heidänkin kantansa muuttua mitä rokotteisiin tulee. Toivottavasti lapsiparka selviäisi mahdollisimman lievällä taudinkuvalla. Tuhkarokkoepidemiaa odotellessa....

Vierailija
84/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikätoverieni lailla sairastanut tuhkarokon.

Hengissä ollaan, ei jälkitauteja.

Sairaus pitää kyllä hoitaa huolella.

Juu, voi siihen ku_lla. Niin voi moneen muuhunkin asiaan.

Just joo. Voisi olla, ettet olisi tätä kirjoittamassa...

Vierailija
85/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte huumoria elämäänne, niin menkää lukemaan facen ryhmän ROKOTUSKRIITTISET salaliittoteorioita. Siellä levitetään tosissaan sellaista teoriaa, että tuleva 5G-verkko aktivoi rokotteiden sisältämät elävät virukset ja kaikki rokotteiden ottaneet kuolevat. Lisäksi ryhmässä levitetään säännöllisesti valheita mm. rokotteiden ja autismin yhteydestä, homeopatian ja hopeaveden toimivuudesta sekä monien sairauksien (AIDS, ebola) yhteyttä rokotuksiin.

Lisäksi siellä yhdistetään jokainen harvinainen sairaus rokotehaitaksi ilman mitään parempaa tietämystä kuin mututuntuma ja samalla moititaan sitä, että tiede ei kykene/halua parantaa ihmisiä eikä tee kunnollista tutkimusta. 

Muutama aktiivinen ja äänekäs, likimain psykoosissa oleva henkilö julistaa äänekkäästi rokotevastaisuutta tässä ryhmässä ja kouluttamattomat tuoreet äidit ja isät ottavat kaiken todesta vailla mitään lähdekritiikkiä. 

Suurin ylpeilyn aihe monelle siellä on lapsiensa rokottamattomuus.

Vierailija
86/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkarokko on vaarallinen tauti, jos iskee kunnolla. Siihen voi kuolla.

Vierailija
87/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä käsitys, että olisivat lestadiolaisia? Tuohan on sitä ruotsinkielistä Pohjanmaata, jossa ollaan joukkohairahdettu sen jonkun ruotsalaisen äitibloggaajan jumalansanaan hopeavedestä yms. Ei taida olla mitään uskonnollista taustaa tässä, vaan oikein perinteinen ”joukossa tyhmyys tiivistyy” -prosessi.

Jos perhe on uutisten mukaan käynyt lestadiolaisella rukoushuoneella tartuttavuusaikana, niin voisi melkein olettaa heidän olevan lestadiolaisia.

https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/pohjanmaalla-todettu-tuhkarokkota…

https://www.lff.fi/risohallin-rukoushuone/

Vierailija
88/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks väärin olla vahingoniloinen? Tää oli niin nähtävissä, että tuon pohjanmaan joukkopsykoosin tulos tulee olemaan joku epidempia. Todella väärin tietysti, että viattomat lapset on tulilinjalla tässä.

Vierailija
89/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-10532189

”Lapsi on ollut tartuttavuusaikana kotinsa lisäksi ainakin päiväkodissa, Kokkolan sairaalan päivystyksessä ja Risohällin rukoushuoneella pidetyissä seuroissa ja pyhäkoulussa.”

Tuon rukoushuoneen voit googlettaa itse.

Vierailija
90/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko ikäluokka ei voi rokotusta ottaa, koska osalla lapsista on sellaisia sairauksia, että rokotus itsessään on suuri riski. Sen vuoksi on valtavan tärkeää, että KAIKKI, jotka rokotukset voivat ottaa, ottavat ne. Näin saadaan aikaiseksi laumasuoja, jolla suojataan niitäkin, jotka eivät voi rokotusta ottaa. 

On valtavan törkeää ja ylimielistä yksilönä alkaa tehdä päätöksiä lauman puolesta. Esittää viisaampaa kuin ne jotka näistä asioista oikeasti tietävät. Jotenkin keskiaikaista  ja järkyttävän itsekästä tämmöinen hihhulointi hopeavesineen ja tämä "kyllä minä tiedän koska minä minä minä".

Mä toivoisin, että päiväkotiin tai kouluun ei pääsisi ilman pätevää syytä rokottamattomat lapset ollenkaan. Toki sitten tässä lapset kärsivät vanhempien tyhmyydestä lapsiparat. Ja saattaisivat alkaa elää yhteiskunnan ulkopuolella nämä hörhöt. Mutta ehkä parempi niin.

Toivottavasti tässä tapauksessa mahdolliset sairastuneet tekevät rikosilmoituksen rokottamattoman lapsen vanhemmista. - Välillinen pahoinpitely.

Vierailija
91/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelulla olisi töitä tämän perheen kanssa. 

Ei vain ymmärrys riitä näiden raamattuvyöhykkeen sekopäille.

Vierailija
92/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka paljon tuhlataan taas verorahoja tämän tartunnan vuoksi, kun tartuntauhkassa olevia koitetaan saavuttaa. Niin turhaa kaikinpuolin, että pistää vihaksi.

Vierailija
93/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin on niin paljon perheessä lapsia, että on varaa karsia.

Vierailija
94/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkarokko? Kuka muka siitä vastaan rokotuttaa lastaan tai itseään?

Suojan saa sairastamalla. 

Ja tauti talttuu hopeavettä juomalla.

Vierailija
95/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syntynyt 60-luvulla ja olen sairastanut lapsena vesirokon, tuhkarokon , sikataudin ja vihurirokon.Ei silloin ollut näihin rokotuksia.Muistan kaikki ne taudit kun olin sairaana. ikävin niistä oli vesirokkoa, kun kutina oli kovaa, tuhkarokko ei niinkään paha ollut.Ei kyllä missään lääkärissä käyty, kotona sairastettiin lepäämällä sängyssä.Aika tuntui pitkältä, sen muistan.

Vierailija
96/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos unelma ja halpalentoyhtiöt.

Vierailija
97/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran haltuun ja samma på svenska.

Vierailija
98/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki rokotekattavuudesta Suomessa 2016. 

https://asiakas.kotisivukone.com/files/gpfinland.kotisivukone.com/tiedo…

MPR rokotekattavuus koko Suomessa v. 2016 95 % , tässä sairastuneen lapsen kotipaikkakunnalla Luodossa vain 64.9 %.

Vierailija
99/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syntynyt 60-luvulla ja olen sairastanut lapsena vesirokon, tuhkarokon , sikataudin ja vihurirokon.Ei silloin ollut näihin rokotuksia.Muistan kaikki ne taudit kun olin sairaana. ikävin niistä oli vesirokkoa, kun kutina oli kovaa, tuhkarokko ei niinkään paha ollut.Ei kyllä missään lääkärissä käyty, kotona sairastettiin lepäämällä sängyssä.Aika tuntui pitkältä, sen muistan.

Sikotauti. Joo, miäkin sairastanut tuhkarokon, vesirokon ja sikotaudin, tässä järjestuksessä. Selvisin itse ilman jälkitauteja, mutta noilla kaikilla kolmella on pelottavia  sivuoireita ja jälkitauteja.

Vierailija
100/565 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vissiin on niin paljon perheessä lapsia, että on varaa karsia.

Ei kaikkia lapsia tarvitse rokottaa, vain ne ketkä haluaa pitää. Vai miten se meni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän