Miksi ihmiset välttelevät minua?
Olen joutunut torjutuksi niin monta kertaa, että tämä ei enää olla vain oman pääni sisällä olevaa tulkintaa. Esim. minulle on monta kertaa käynyt niin, että fb-kutsuni on torjuttu, vaikka saman kaveriporukan sisällä muut olisi hyväksytty kavereiksi. Minulle myös äärimmäisen harvoin lähetetään fb- tai linkedIn -kutsuja. Olen itse lähes aina aloitteellinen osapuoli. Jos kutsun kavereita jonnekin, kun olen löytänyt mielestäni todella hyvän tarjouksen esim ravintolaan, kukaan ei tule. Jos samasta kaveriporukasta joku toinen kutsuu, heti on innokkaita mukana, vaikka kyseessä olisi aivan tavallinen ja kallis ravintola. Minulla olisi esimerkkejä vaikka kuinka paljon, jossa itse olen ollut aloitteellinen, mutta kukaan muu ei yhtään innostu. Yksin joudun menemään joka paikkaan, myös ulkomaille. Olen oikeasti tosi yksinäinen ja masentunut tämän takia :(
Okei kuule hyvä ihminen. Juuri sellaisena kuin olet. Miksi kerätä hyväksyntää ihmisiltä, joita ei toisten asiat juuri kiinnosta. Olet timantti. Haluaisin tutustua sinuun. Missä olet?