Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmät on sielun peili. Onko ilkeät ja pistävät petoeläimen silmät omaava...

Vierailija
28.11.2018 |

henkilö aina paha? Olen katsellut monien tuomittujen murhaajien, sarjamurhaajien ja psykopaattien tai narsistien silmiä. Ovat sellaiset pistävät, ilkeät tai tyhjät välinpitämättömät. Olen kohdannut ihmisen, jolla on erittäin pysäyttävän vihaiset silmät, että suorastaan kiiluvat ja hän on aika temperamenttinen. Voiko olla paha ihminen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilaan on kiva saada kirjeitä.

Vierailija
2/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet sinisten puolueenjohtajan katseesta? Huokuuko hyvyys vaiko pahuus silmistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet sinisten puolueenjohtajan katseesta? Huokuuko hyvyys vaiko pahuus silmistä?

No kuka hän on? En ole seurannut. Jan Vapaavuori tuli mieleen, hänellä on todella tyhjät silmät, vähän ylimielinenkin katse. Ja kuinka ollakkaan, nuorena kollina hakannut pas*aksi viattoman kadulla kävelijän.

Vierailija
4/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkyy se sanoinkuvaamaton PAHUUS ja SA ATANAN läsnäolo!

Vierailija
5/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah

Vierailija
6/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sameat ja elottomat silmät liian lähellä toisiaan, maskarakraatereiden pohjalla, karvaiset heltat, pahuuden kyllästämä katse!

Vierailija
7/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sameat ja elottomat silmät liian lähellä toisiaan, maskarakraatereiden pohjalla, karvaiset heltat, pahuuden kyllästämä katse!

Juurikin näin! Pienet terävät hampaat, napsuva suu ja pitkä kieli vilahtelee huulettomasta suuaukosta! Sairas ja pahuutta kihisevän katse sairaan mielen peili!

Vierailija
8/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nariseva ääni, korppikotkan kaula ja pistävä katse. Keltainen jakkupuku ja kuolleet käärmeen silmät. Pahuus ja sielunvihollisen läsnä olo kuivattavat silmät.

Vierailija
9/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt nähnyt pari kertaa Marimekon uuden tasaraitamainoksen, ja multa meni todella kauan ennen kuin tajusin että malilla on siinä silmät kiinni. Sitä ennen todella ihmetteli,n että miksi Marimekon mainoskuvassa on joku demoni suoraan helvetistä.

Katsokaa nyt itsekin: https://i.imgur.com/kb8cHP2.png

Vierailija
10/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne KARVAISET HELTAT leuan alla ja pahantahtoinen pistävä katse! Sairaita puheita sihisevällä äänellä! Fakta!

Vierailija
11/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin että paskan marjat tällekin aloitukselle. Titityy.

Vierailija
12/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien vaaleiden karvojen peittämät HELTAT!

Vierailija
13/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

henkilö aina paha? Olen katsellut monien tuomittujen murhaajien, sarjamurhaajien ja psykopaattien tai narsistien silmiä. Ovat sellaiset pistävät, ilkeät tai tyhjät välinpitämättömät. Olen kohdannut ihmisen, jolla on erittäin pysäyttävän vihaiset silmät, että suorastaan kiiluvat ja hän on aika temperamenttinen. Voiko olla paha ihminen?

Höpöhöpö taas :D itse olen taas hämmästellyt useemmin murhaajien yms. olevan ihan perusjannuja, eikä mitään merkkejä että esim. silmistä näkis, saati sitte mistään muustakaan

Vierailija
14/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistävä narsistin katse.

Vierailija
15/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä katoaa öisin. Miksiköhän? Ja joku lisää niitä ilman käyttäjä tunnuksia ainakin minun koneelleni!

Vierailija
16/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin! Pienet terävät hampaat, napsuva suu ja pitkä kieli vilahtelee huulettomasta suuaukosta! Sairas ja pahuutta kihisevän katse sairaan mielen peili!

Jostain syystä hörähtelin tälle. Sulla on kyllä hauska tapa kuvailla asioita.

Vierailija
17/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä oli täysin ilmeettömät silmät. Pistävät, kapeat ja kylmät. Hymykään ei koskaan ulottunut silmiin asti, edes omaa lastaan katsoessa silmiin ei tullut mitään lämpöä, lempeyttä tai pehmeyttä.

Täysi väkivaltainen kusipää se olikin.

Vierailija
18/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä kuinka paljon tästäkin ketjusta on kadonnut viestejä! Miksiköhän?

Vierailija
19/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistävä katse maskarakraatereiden pohjalta ja silmäluomet nousevat alhaalta ylös, suu napsuu, pienet terävät hampaat! Sielun vihollisen välikappale!

Vierailija
20/39 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi