Silmät on sielun peili. Onko ilkeät ja pistävät petoeläimen silmät omaava...
henkilö aina paha? Olen katsellut monien tuomittujen murhaajien, sarjamurhaajien ja psykopaattien tai narsistien silmiä. Ovat sellaiset pistävät, ilkeät tai tyhjät välinpitämättömät. Olen kohdannut ihmisen, jolla on erittäin pysäyttävän vihaiset silmät, että suorastaan kiiluvat ja hän on aika temperamenttinen. Voiko olla paha ihminen?
Kommentit (39)
Mitä ajattelet sinisten puolueenjohtajan katseesta? Huokuuko hyvyys vaiko pahuus silmistä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet sinisten puolueenjohtajan katseesta? Huokuuko hyvyys vaiko pahuus silmistä?
No kuka hän on? En ole seurannut. Jan Vapaavuori tuli mieleen, hänellä on todella tyhjät silmät, vähän ylimielinenkin katse. Ja kuinka ollakkaan, nuorena kollina hakannut pas*aksi viattoman kadulla kävelijän.
Kyllä näkyy se sanoinkuvaamaton PAHUUS ja SA ATANAN läsnäolo!
Sameat ja elottomat silmät liian lähellä toisiaan, maskarakraatereiden pohjalla, karvaiset heltat, pahuuden kyllästämä katse!
Vierailija kirjoitti:
Sameat ja elottomat silmät liian lähellä toisiaan, maskarakraatereiden pohjalla, karvaiset heltat, pahuuden kyllästämä katse!
Juurikin näin! Pienet terävät hampaat, napsuva suu ja pitkä kieli vilahtelee huulettomasta suuaukosta! Sairas ja pahuutta kihisevän katse sairaan mielen peili!
Nariseva ääni, korppikotkan kaula ja pistävä katse. Keltainen jakkupuku ja kuolleet käärmeen silmät. Pahuus ja sielunvihollisen läsnä olo kuivattavat silmät.
Olen nyt nähnyt pari kertaa Marimekon uuden tasaraitamainoksen, ja multa meni todella kauan ennen kuin tajusin että malilla on siinä silmät kiinni. Sitä ennen todella ihmetteli,n että miksi Marimekon mainoskuvassa on joku demoni suoraan helvetistä.
Katsokaa nyt itsekin: https://i.imgur.com/kb8cHP2.png
Ne KARVAISET HELTAT leuan alla ja pahantahtoinen pistävä katse! Sairaita puheita sihisevällä äänellä! Fakta!
Ei voi muuta sanoa kuin että paskan marjat tällekin aloitukselle. Titityy.
Pitkien vaaleiden karvojen peittämät HELTAT!
Vierailija kirjoitti:
henkilö aina paha? Olen katsellut monien tuomittujen murhaajien, sarjamurhaajien ja psykopaattien tai narsistien silmiä. Ovat sellaiset pistävät, ilkeät tai tyhjät välinpitämättömät. Olen kohdannut ihmisen, jolla on erittäin pysäyttävän vihaiset silmät, että suorastaan kiiluvat ja hän on aika temperamenttinen. Voiko olla paha ihminen?
Höpöhöpö taas :D itse olen taas hämmästellyt useemmin murhaajien yms. olevan ihan perusjannuja, eikä mitään merkkejä että esim. silmistä näkis, saati sitte mistään muustakaan
Viestejä katoaa öisin. Miksiköhän? Ja joku lisää niitä ilman käyttäjä tunnuksia ainakin minun koneelleni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin! Pienet terävät hampaat, napsuva suu ja pitkä kieli vilahtelee huulettomasta suuaukosta! Sairas ja pahuutta kihisevän katse sairaan mielen peili!
Jostain syystä hörähtelin tälle. Sulla on kyllä hauska tapa kuvailla asioita.
Eksällä oli täysin ilmeettömät silmät. Pistävät, kapeat ja kylmät. Hymykään ei koskaan ulottunut silmiin asti, edes omaa lastaan katsoessa silmiin ei tullut mitään lämpöä, lempeyttä tai pehmeyttä.
Täysi väkivaltainen kusipää se olikin.
Aika jännä kuinka paljon tästäkin ketjusta on kadonnut viestejä! Miksiköhän?
Pistävä katse maskarakraatereiden pohjalta ja silmäluomet nousevat alhaalta ylös, suu napsuu, pienet terävät hampaat! Sielun vihollisen välikappale!
Vankilaan on kiva saada kirjeitä.