Kysy mitä tahansa ylilaudalta karanneelta nuorelta mieheltä
Ymmärrän kaltaisteni (noin 20-30 -vuotiaiden) miesten sielunmaisemaa erittäin hyvin ja voin koittaa raottaa sitä omien kokemusteni, elämäni, median ymmärrykseni ja muiden ikäisteni miesten kanssa käytyjen keskustelujen kautta myös vauvamammoille.
Onko jotain mitä haluaisitte kysyä nuorilta miehiltä kollektiivisesti?
Kommentit (28)
Onko yliksellä kysyntää nuorelle homokundille?
19-v futiskundi
Olen saman ikäluokan nainen. Miksi mielestäsi ikäluokkamme ei kohtaa ja pariudu keskenään, perusta perheitä?
Modeille ilmoitettu karkauksestasi ja ovat pian ovellasi hakemassa takaisin. En tehnyt nettivinkkiä vaan ihan oikean ilmoituksen.
Palstamamma esittämässä miestä, onpa omaperäistä
Miksi niin iso osa nuorista miehistä syrjäytyy?
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäluokan nainen. Miksi mielestäsi ikäluokkamme ei kohtaa ja pariudu keskenään, perusta perheitä?
naiset on liian valikoivia
nice nice.... oisko heittää parikybää??
Teinityttö vai kolmekymppinen nainen? Kumpaa haluaisit n**sia?
Vierailija kirjoitti:
Tähän on monia syitä. NEET-ilmiön takia monet miehet ovat käytännössä pois parisuhdemarkkinoilta ja samaan aikaan naiset kouluttautuvat luoden valtavan kohtaanto-ongelman jonka häviäjiä on sekä miehet että naiset jotka joutuvat elämään ilman parisuhdetta.
Toiseksi nykyaikana kaikki ajattelevat vain itseä ja itse en ainakaan jaksa edes uskoa että rakkautta on olemassa, miehet ovat naisille kulutushyödykkeitä jotka vaihdetaan parempaan kun tulee parempi yksilö tarjolle ja sama toisinpäin. Perusta siinä sitten perhettä.
Kolmanneksi, miehiä ei edes kiinnosta perustaa perhettä koska kaljanjuonti boksereissa kotona on kivempaa ja miehet ei koe saavansa lapsista muuta kuin taakan itselleen.
Oletteko te Yuotube streameistä tunnettu Upi Paltamosta
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin iso osa nuorista miehistä syrjäytyy?
Tähän on monia syitä mutta itse nostaisin esille koulutuksen joka on varmaan yksittäisistä syistä merkittävin. Koulujärjestemä suosii tyttöjä ja pojat alisuoriutuvat ja monien potentiaali jää täysin hyödyntämättä. Tämän seurauksena tytöt menestyvät ja poikia päätyy paljon amiksen kautta kortistoon juomaan kaljaa bokserisillaan kotona koska poikien ei odotetakaan tekevän mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ketä ihmisiä ihailet?
Kimi Räikköstä ja muita menestyneitä persoonia jotka eivät jaksa antaa vittuja oikein mistään ja jotka voivat näyttää tv-kameroillekin keskisormea haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Teinityttö vai kolmekymppinen nainen? Kumpaa haluaisit n**sia?
Riippuu yksilöstä mutta jos ajatellaan asiaa niin, että keskenkasvuinen kakara vs järkevään ajatteluun kykenevä aikuinen niin ennemmin aikuista, lapsen nussiminen ei tunnu kovin kiinnostavalta ajatukselta kun seksiltä haluaisin muutakin kuin pelkkää lihallisten himojen tyydytystä.
Eipä oikeastaan.