Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi nyt mutta mikä v i tun treffipaikka salista on tullut?

penkistä nousee
28.11.2018 |

Voitaisiinko sopia että salille mennään treenaamaan, ei viettämään aikaa ja katselemaan "kiinnostavia" (mitä v ittua sekin edes tarkoittaa?) tyyppejä???

Läski ei pala luuria hiplaamalla ja ylipänsä koko salin feng shui kärsii jos tyypit menevät sinne paria hakemaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät sulattele läskejä ja treffipaikkanahan toi on loistava!

Vierailija
2/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käy normipainoiset jotka haluavat hyvän kunnon. Muu ei aloittajalle kuulu mitä kukin sieltäkin hakee. Hae sinä omasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiplatkoon luuriaan kunhan eivät istu laitteiden päällä. Eniten häiritsee naiset, jotka tulevat lähentelemään, kun nostan rautaa.

Vierailija
4/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipaikka?

Kyllä Mä käyn salilla puhtaasti siellä harrastettavan homoseksin takia.

Miesten sauna/suihkutiloissa tälle vuodelle jo toistasataa orkkua takana.

Vierailija
5/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi ruma ja ei ole tajunnut et hyvännäköiset flirttaa siellä. Mennyt häneltä kokonaan ohi.

Mä oon nainen ja nimenomaan meen sinne silmäniloa hakemaan...varsinkin talvella, kun sitä ei katukuvassa näe...

Vierailija
6/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se AP sulle kuuluu, vaikka toiset sieltä etsisivätkin deittiseuraa. Oon N41 ja se on just hyvä paikka löytää hyväkuntoisia miehiä.

Sinkut nyt usein katselevat sillä silmällä muuallakin...kahviloissa, ruokakaupassa, baarissa, harrastuksissa...miksei siis salilla? Mikä ihme niuho oot?

Vierailija
7/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on selvästi ruma ja ei ole tajunnut et hyvännäköiset flirttaa siellä. Mennyt häneltä kokonaan ohi.

Mä oon nainen ja nimenomaan meen sinne silmäniloa hakemaan...varsinkin talvella, kun sitä ei katukuvassa näe...

Miten se flirtti ilmenee? Tullaan hikisenä esittelemään silikoneja naaman eteen? :o

Vierailija
8/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

penkistä nousee kirjoitti:

Voitaisiinko sopia että salille mennään treenaamaan, ei viettämään aikaa ja katselemaan "kiinnostavia" (mitä v ittua sekin edes tarkoittaa?) tyyppejä???

Voitaisiinko sopia, ettet sä määrää mitä muut aikuiset ihmiset tekevät ja keskityt ihan vaan omaan elämääsi?

Vierailija
9/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se AP sulle kuuluu, vaikka toiset sieltä etsisivätkin deittiseuraa. Oon N41 ja se on just hyvä paikka löytää hyväkuntoisia miehiä.

Sinkut nyt usein katselevat sillä silmällä muuallakin...kahviloissa, ruokakaupassa, baarissa, harrastuksissa...miksei siis salilla? Mikä ihme niuho oot?

No eivät kyllä katsele. Kovat on puheet mutta toteutus uupuu. Sali ei ole se paikka jonne mennään häiritsemään kovaa treenavia, asia on nyt näin.

Vierailija
10/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko sopia, ettet sä määrää mitä muut aikuiset ihmiset tekevät ja keskityt ihan vaan omaan elämääsi?

Ei todellakaan voida sopia. Minä olen tässä asiassa oikeassa, ja ei edes ole sellaista kuin "muiden aikuisten tekemiset", kaikki ne kuuluvat tavallaan minulle.

Vierailija
11/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONPAS katkera ap...

Onkohan hän siiderivalas, jonka poikaystävä käy salilla, ja ap pelkää jonkun pitkäsääritrikooblondin vievän miehen mennessään...

Vierailija
12/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

OOT

URPO

Vierailija
13/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan voida sopia. Minä olen tässä asiassa oikeassa, ja ei edes ole sellaista kuin "muiden aikuisten tekemiset", kaikki ne kuuluvat tavallaan minulle.

Hanki elämä.

Ketään ei kiinnosta mitä mieltä sä oot.

Vierailija
14/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se flirtti ilmenee? Tullaan hikisenä esittelemään silikoneja naaman eteen? :o

Silmäpeliä. Sitten tullaan juttelemaan. Ymmärrän, että tämä on täysin käsittämätön ilmiö, jos on sen näköinen, ettei kukaan ole koskaan flirtannut sulle..

Vierailija
15/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppuu se salin saastuttaminen. Koskee kaikkia teitä jotka tunnustatte menevänne salille tekemään jotakin muuta kuin treenaamaan KOVAA. Eikö teitä vähäsen hävetä jopa maksaa salimaksua, ja sitten viedä laitteet joltain TOSISSAAN treenaavalta? Tuntuuko edes pientä pistoa sydämessä?

Vierailija
16/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmäpeliä. Sitten tullaan juttelemaan. Ymmärrän, että tämä on täysin käsittämätön ilmiö, jos on sen näköinen, ettei kukaan ole koskaan flirtannut sulle..

Väitätkö että joku nainen ensin katselee kaihoisasti ja sen jälkeen menee juttelemaan? Heh eihän tuollaista tapahdu edes siirappisissa leffoissa. Keskittyisitte siihen kovaa treenaamiseen sen häiriköinnin sijaan.

Vierailija
17/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google: roinamaha

Kyllä se maha saattaa kasvaa vaikka treenaisikin jos tekee vääriä valintoja.

Vierailija
18/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt loppuu se salin saastuttaminen. Koskee kaikkia teitä jotka tunnustatte menevänne salille tekemään jotakin muuta kuin treenaamaan KOVAA. Eikö teitä vähäsen hävetä jopa maksaa salimaksua, ja sitten viedä laitteet joltain TOSISSAAN treenaavalta? Tuntuuko edes pientä pistoa sydämessä?

Mitenköhän tämä harrastus on tarkoitus aloittaa jos salille saa mennä vain sellaiset jotka valmiiksi jo treenaavat KOVAA?

Vierailija
19/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä unohtanut ottaa sun lääkkeet tänään?

Vierailija
20/32 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Google: roinamaha

Kyllä se maha saattaa kasvaa vaikka treenaisikin jos tekee vääriä valintoja.

Tuo johtuu kasvuhormoonin käytöstä, ei itse treenistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän