Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua! Keksikää aihe seuraavalle kirjalleni!

Vierailija
28.11.2018 |

Jäin työttömäksi huonosti palkatusta työstäni ja nyt olisi sitten aikaa kirjoittaa kirja. Olen siis jo kirjailija, en kovinkaan (lue: ollenkaan) tunnettu, mutta jotain roposia olen kuitenkin kirjoillani ansainnut. Ja juu, tämä on tietysti hölmöä, kirjailijallahan pitäisi olla jotain sanottavaa, jotain hienoa ja ylevää tai upea tarina päässään ainakin puolivalmiina, jos kerran aikoo kirjan kirjoittaa. Mulla ei nyt kuitenkaan ole, osaan kyllä sitten kirjoittaa, kunhan keksin sen juonen ytimen. Tiedättehän, kirjassa pitää olla joku juju, joka saa lukemaan sen kirjan. No se juju nyt puuttuu.

Ja jep, olen hoitanut asiani heikonlaisesti, ei kunnon ammattia, pelkkää haahuilua, jolla ei oikeisiin töihin pääse. Olen siis jonkinverran epämääräinen, en mikään tehokas uranainen ja äitiyskin on vähän sitä sun tätä, eli en oikein kauheasti jaksa panostaa lapsiin. Siis teen kyllä ruokaa, siivoan, pyykkään, vietän aikaa lasten kanssa jne., mutta en ole sellainen hmmm miten sen sanoisi..sitä sopisi kuvaamaan uraäiti, mutta sehän tarkoittaa ihan muuta. Tarkoitan, että en panosta lasteni tulevaisuuteen oikein tosissani. Mieluummin maataan sohvalla ja katsotaan leffaa kuin mennään reippaalle hiihtoretkelle, syödäänkin välillä mitä sattuu ja nukutaan kun nukuttaa. Huh, miten kuulostaakin epämääräiseltä!

Vaimona olen vähän samaa tyyliä. En minä jaksa panostaa parisuhteeseen ja hoitaa sitä. Kunhan ollaan, joskus on kivaa ja joskus ei.

No niin, auttakaahan nyt. Olkaa niin kilttejä. Muuten olen kohta sossussa mankumassa rahoja, joita joku tarvitsee vielä kipeämmin. Ja en sitten jaksa tarkistaa tuliko kirjoitusvirheitä ja muutenkin kirjoitin nopsaan ja en yrittänyt kirjoittaa hyvin ja hienosti. Kirjoitan muuten makuullaan, kone mahan päällä, vähän hankalaa. Vielä hankalampaa on tässä samalla juoda teetä ja syödä lettuja.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maksamakkara joka katosi"

Lasten ja nuorten kirja

Vierailija
2/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy sanoa, että jo tuossa viestissä sinun ulosanti oli niin tylsää ja tyhjänpäiväistä, että en jaksanut lukea sitäkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran...

Äh, taidan pitää keksimäni juonen ja kirjoittaa sen kirjan itse. :D 

Vierailija
4/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten miesviha. 

Vierailija
5/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteet kirous vai nautinto

Vierailija
6/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se aihe jo tuli. Kirjoita itsestäsi ja väritä sitä tarinaa mielesi mukaan.

Vierailija
7/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteet joita ei kuunnella

Vierailija
9/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tekstillä jonka näen

Vierailija
10/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kirjoita haahuilevasta, epämääräisestä äidistä, joka ei jaksa hirveästi panostaa lapsiin ja mieheen, selviytyy arjesta, mutta ei sen enempää. Ja sitten joku iso käänne elämään, mikä saa tän äidin, ja oikeastaan koko perheen, muuttamaan elämänsä. Toi alkuhan oli suoraan tuosta sun aloituksesta eli tiedät mitä kirjoittaa; sitten keksi joku käänne, joka vois olla vaikka sun omasta elämästä, siis sellainen realistinen. You're welcome.

Vierailija
11/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteen pimeä puoli. Eli lääketehtaiden valheet, sairaustehtailu ja ihmisten ylilääkitseminen. Kiinnostaisi varmasti monia. Teet siitä sellaisen jännittävän trillerin. 

Vierailija
12/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako raiskaria lyödä?

Vierailija
13/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet vs. järki

Vierailija
14/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vela-homma, sehän on nyt niin tapetilla. Tai tulevat vaalit. Ilmanstonmuutos. M aahanmuutto. JOku pinnalla oleva asia siis. 

Vierailija
15/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkausromaani. Charmantti hopeakettu ja nuori kaunotar. 

Vierailija
16/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasi nimi on 'Kypsyysnäyte'. Se käsittelee elämängkoulussa opiskelua, typeriä kokeita, huonoa ohjausta, tyrmistystä, hämmennystä, aikuistumista. Lopussa kypsyytesi punnitaan, ja saat opintosi loppuun.

Vierailija
17/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi kana ei lennä?

Kun oma ala ei vain löydy. 25 vuotta jo mittarissa.

Soldiers of Odinin partioi Puhoksen ostoskeskuksessa.

SuosittuHalla-aho: ”EU:n ilmastopolitiikka on itsepetosta - kokonaispäästöt vain lisääntyvät”

Salatut elämä CMore

SuosittuSOTELI syksy 2018

SuosittuMiksi miehet pitävät yksinhuoltajuutta niin suurena turn-offina?

Vanhoja, pitkätukkaisia naisia?

Mies käy hoitamassa "bisneksiä". Nyt kaikki teoriat kehiin! "

Onhan näitä aiheita täällä vainka kuinka paljon. :)

Vierailija
18/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda, ap.

Vierailija
19/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80.000 eurolla saat multa tosi jännän aiheen. Oon ajatellut sen nimeksi "Miten rikastua nopeasti ja pysyvästi" mutta voit itse muuttaa tittelin jos haluat. Et pety. Ota yhteyttä.

Vierailija
20/62 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos kaikille, hyviä aiheita tuli montakin. Mietin, että pitäiskö kirjoittaa salanimellä, silloin voisin mainita, että idea kirjaan on saatu aaveeltä ;D Kiitos, teihin voi aina luottaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi