Kuunteleeko kukaan Dingoa?
Siis kuunteleeko kukaan enää Dingoa, saatikka sitten fanittaako? Kiva ois tietää, ja varsinki jos ois joitain nuoria kun ite haluisin 13vuotiaana tietää onko lajitovereita =)
Harmi etten ole Dingon aikana elänyt, ja tuntuu epäreilulta ajatella kuinka oma äiti on käynyt keikoilla )=
Kommentit (7)
Siis ihan mahtavaa! Hyvä että edes yks vastas, pääsenkin nyt ahdistelemaan sua mun kysymyksillä aiheeseen liittyen (haha ei sentään :D) Mutta nyt oikeesti kun joku tänne kommentoi nii onko sulla jotain ig:tä tyyliin nii vois tulla tyyliin sinne puhumaan? Ap
Jotenkin ihanaa, että aina löytyy teinejä jotka fanittavat jotain "mennyttä". Itse teininä itkin Jimi Hendrixin ja Queenin perään, synnyin näihin liian, liian myöhään.
Hyvä likat! Vanhassa vara parempi, mukavaa vaihtuvaa vuotta!
Kuuntelen joskus nykyisinkin Dingoa ja vain kuulokkeilla. Salaa se oli tehtävä kasarillakin, koska muuten olisi tullut kavereilta kuittailua ja vähemmän kavereilta turpiin.
Kuuntelen parhaillaan Ultra Bran 2001 Tavastialla äänitettyä jäähyväiskonserttia. Kuuntelen sen kerran vuodessa uuden vuoden aattona.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan mahtavaa! Hyvä että edes yks vastas, pääsenkin nyt ahdistelemaan sua mun kysymyksillä aiheeseen liittyen (haha ei sentään :D) Mutta nyt oikeesti kun joku tänne kommentoi nii onko sulla jotain ig:tä tyyliin nii vois tulla tyyliin sinne puhumaan? Ap
Joo, mun ig on @wilhelmii.na, jutellaa sitte siel. (:
Kuuntelee ja fanittaa! Itte oon 14 ja kadehdin iha jokaikistä ihmistä joka on kasarilla ollut mun ikäseni!