Miksi luullaan että jos on naimisissa
Niin silloin olisi hellyyttä? Meillä ei ikinä nukuta toisen kainalossa, ei halata eikä pussata. Mies ei halua.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
No miksi menit sellaisen kanssa naimisiin?
Eihän se nyt alkuvuosina tuollaista ollut. Vuosien myötä se meni tuollaiseksi.
Koska aika moni meistä kaipaa ja toivoo kumppaniltaan huomaavaisuutta ja kosketusta ja intiimimpää (tiiviimpää) fyysistä läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Koska aika moni meistä kaipaa ja toivoo kumppaniltaan huomaavaisuutta ja kosketusta ja intiimimpää (tiiviimpää) fyysistä läheisyyttä.
Niin kaipaan minäkin ja olen miettinyt hakevani sen muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä eroamisessa on niin vaikeaa?
Sama. Edes seksiä ei ole. Muuten mies on sielunkumppanini. Ajatus erosta sattuu ja houkuttelee samaan aikaan. Joskus kaipaan niin paljon toisen ihmisen läheisyyttä, että se on melkein sietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä..ota suosiolla ero. Sitten voit löytää kumppanin jonka kanssa on sitä hellyyttä. Sulle tulee vaan hirveä syyllisyys jos petät etkä jätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan ei ole minun tapauksessani mahdollista. Siihen on pätevät syyt.
Ja miksi luullaan, että jos ei asu yhdessä, ei ole vakavissaan ja halua elää yhdessä loppuelämää?
tai väärin, eivät läheiseni niin luule.
Kyllä sille parisuhteelle voi tehdä jotain, että sen laatu paranee. Ihan ensin kannattaa yrittää keskustella sen kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan ei ole minun tapauksessani mahdollista. Siihen on pätevät syyt.
No sitten on turha valittaakaan.
Hellyyden osoitukset vähenevät ja jopa katoavat pitkissä suhteissa, mutta se EI tarkoita, etteikö toista rakastaisi vaan rakkaus vaan muuttaa muotoaan. Keskustelu tässäkin on ok jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Hellyyden osoitukset vähenevät ja jopa katoavat pitkissä suhteissa, mutta se EI tarkoita, etteikö toista rakastaisi vaan rakkaus vaan muuttaa muotoaan. Keskustelu tässäkin on ok jos siltä tuntuu.
On tietysti keskusteltu mutta ei mies muuta tyyliään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietysti keskusteltu mutta ei mies muuta tyyliään.
Eli on yhdesti päällä laukeavaa sorttia.
Taas tätä. Johan sä viikon asuit omillaan ja muutit takasin miehen luo. Lopeta jo valitus.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä vähene ja katoa, kun ei anna niin käydä. Olen ollut 35 v saman miehen kanssa ja hellyyttä on ihan yhtä paljon kuin alussa. Seksin määrä on kyllä laskenut kolmeen kertaan viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä vähene ja katoa, kun ei anna niin käydä. Olen ollut 35 v saman miehen kanssa ja hellyyttä on ihan yhtä paljon kuin alussa. Seksin määrä on kyllä laskenut kolmeen kertaan viikossa.
Onpa teillä usein seksiä. Meillä joskus.
Miksi olet naimisissa jos et saa mieheltäsi ollenkaan hellyyttä? Omat vanhempani ovat olleet 40 vuotta naimisissa ja kyllä heillä sitä hellyyden osoitusta on edelleen ihan jatkuvasti päivittäin. Nukkuvat yhdessä, halailevat ja pussailevat ja antavat arkista huomion osoitusta päivittäin. Ovat parhaat ystävät ja tasavertaiset kummpanit, tekeät kaikki päätökset yhdessä, käyvät kaupassa yhdessä ja jakavat kotiytöt tasaisesti. Itsee haaveilen löytäväni joskus samanlaisen rakkauden, mutta ei minua häiritse vaikka viettäisin elämäni yksin. Mielummin olen kuitenkin yksin kuin huonossa suhteessa.
No miksi menit sellaisen kanssa naimisiin?