Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selitän amerikkalaiselle ystävälleni mitä tarkoittaa kyykkyvatkaus?

Vierailija
28.11.2018 |

En löydä sopivaa lausemuotoa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä se nyt ensin meille suomalaisille.

Vierailija
2/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita video, jossa demonstroit sen.

Vierailija
4/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittäisitkö ensin suomalaisillekin?

Vierailija
5/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handshake.

Vierailija
6/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finland we have this thing called "kyykkyvatkaus " put your ass down spread legs i show you! Now i put rubber glove in my hand. Are you ready steady GO!

Sitten vaan vatkaat amerikan kaverilta karstat pois. Ymmärtää ihan ekalla kertaa...

Vierailija
7/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita video, jossa demonstroit sen.

Tuossa tuo siilipää tekee kyykkyvatkausta

Vierailija
8/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne muka Amerikassa ole twerkkauksesta kuulleet?

Vierailija
9/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te av-mammat ette muka tiedä tätä :D Useammassa keskustelussa kauhisteltu (usein vanhempien ja rehevämpien) naisten tapaa tehdä uimahalleissa kyykky-ylös-liikettä hieroen samalla kättään haaraväliin.

Vierailija
10/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te av-mammat ette muka tiedä tätä :D Useammassa keskustelussa kauhisteltu (usein vanhempien ja rehevämpien) naisten tapaa tehdä uimahalleissa kyykky-ylös-liikettä hieroen samalla kättään haaraväliin.

Mä luulin, että se tehtiin kyykyssä, ei vaihdellen kyykyn ja seisonnan välillä.

Vierailija
11/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lausemuodon saat keksiä itse, mutta itse termi voisi olla

squat scrubbing

Vierailija
12/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyykkyvatkaus on av-slangin peruskäsitteitä.

Kaikki ei vaan käänny vieraalle kielelle...

Vierailija
13/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lausemuodon saat keksiä itse, mutta itse termi voisi olla

squat scrubbing

Tai pelkkä squat scrub?

Vierailija
14/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

squatwhip

Vierailija
15/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

When you wash your private parts not so private?

Vierailija
16/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan av-mies. Sydänleikkauksen jälkeen kun olin 3 vuorokautta maannut vuoteessa pääsin suihkuun olo oli no aika likainen hikoilusta. Sairaanhoitaja tuli katsomaan suihkuun, etten lennä sinne avonainen rintalasta edellä. Takapuoli piti puhdistaa niin alkoi huuto kun menin kyykkyyn ja kädellä rupesin puhdistamaan takapuolta toisella kädellä suihkulla vettä sinne. Se meni päin kaakelia kun tasapaino petti. On se kumma kun mies ei saa kyykkyvatkata. 

Vierailija
17/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan av-mies. Sydänleikkauksen jälkeen kun olin 3 vuorokautta maannut vuoteessa pääsin suihkuun olo oli no aika likainen hikoilusta. Sairaanhoitaja tuli katsomaan suihkuun, etten lennä sinne avonainen rintalasta edellä. Takapuoli piti puhdistaa niin alkoi huuto kun menin kyykkyyn ja kädellä rupesin puhdistamaan takapuolta toisella kädellä suihkulla vettä sinne. Se meni päin kaakelia kun tasapaino petti. On se kumma kun mies ei saa kyykkyvatkata. 

Niin mikä "se" meni päin kaakelia?

Ja englantiako puhuit, vai miten tämä liittyy aloitukseen?

Vierailija
18/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä "se" meni päin kaakelia?

Ja englantiako puhuit, vai miten tämä liittyy aloitukseen?

Yes i speak london. I went bathroom wall and thoug we diskuss here on kyykkyvatkaus ja also we men are oikeutettu do that. I am very sorry that i ruined your session kyykkyvatkaus. Please dont put so many peas on yours holes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi