Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEI!! Mulla on ongelma ja kaipaisin teiltä mielipiteitä ja ajatuksia

Plusa
27.11.2018 |

Luulen että tässä ongelmassani voi olla jonkun mielestä pientä provosointia tai ylimielistä itsensä kohottamista, mutta itselleni se on silti ongelma.

Kaipaisin fiksuja mielipiteitä ja ajatuksia. Ratkaisu tuskin täältä löytyy, mutta haluaisin purkaa "ongelmaani". En myöskään haluaisi tulla lytätyksi, se kun helposti tapahtuu kun avaa ajatuksiaan täällä, mutta senkin uhalla.

Onko kuulijoita ja osallistuja jos avaudun?

Kommentit (31)

21/31 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ominaisuuksilla erotut muista seuranhakijoista? Vaikka elämänhallinta muuten olisi kunnossa, niin tavallisuudella ei pitkälle pötki niin kauan kun meillä on miehiä tarjolla jonoksi asti.

Vierailija
22/31 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Tuskailen osin sen kanssa, että sitä sielujen kumppanuutta on aika vaikea löytää, kun ei edes netissä kontaktoida, saati siten lähdetä kahville tai kävelylle. Tykkäisin löytää itselleni sen oikean, mutta tässä on nyt tullut tällainen kynnys vastaan, jonka ylittäminen tuntuu vain hankalalta.

Mikähän siinä jarruttaa että toine ihminen pelottaa, vai ollaanko treffipalstoilla ilman tosi tarkoitusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plusa kirjoitti:

Kyllä.

Tuskailen osin sen kanssa, että sitä sielujen kumppanuutta on aika vaikea löytää, kun ei edes netissä kontaktoida, saati siten lähdetä kahville tai kävelylle. Tykkäisin löytää itselleni sen oikean, mutta tässä on nyt tullut tällainen kynnys vastaan, jonka ylittäminen tuntuu vain hankalalta.

Mikähän siinä jarruttaa että toine ihminen pelottaa, vai ollaanko treffipalstoilla ilman tosi tarkoitusta. 

Tuohon en kyllä osaa vastata, pahoittelen. En ole ollut ikinä missään treffipalstalla, olen tavannut miehiä vain oikeassa elämässä esim kavereiden kautta. Vähentää kyllä tarjonnan määrää mutta helpottaa toisaalta muita ongelmia.

Tsemppiä etsintään! Toivon, että löydät unelmasi.

T. Kirjavinkkari

Vierailija
24/31 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borgå72 kirjoitti:

Millä ominaisuuksilla erotut muista seuranhakijoista? Vaikka elämänhallinta muuten olisi kunnossa, niin tavallisuudella ei pitkälle pötki niin kauan kun meillä on miehiä tarjolla jonoksi asti.

Niinpä. kai tässäkin pitää erottua olematta vain oma itsensä. Itse luotan siihen, että oma itse on se johon aion rakastua tai joka sitten viehettää tai ei viehetä. Se pitää voi kokea.

Niinpä. Ripaus ehkä provoa tähän kohtaan.

En asiaa suinkaan näin esitä, mutta kun olen etsinyt  naisia ja nähnyt profiileja, niin yllättää sekin, miten harvassa ovat "kaltaiseni" naiset. No mitä tuo kaltaisuueni tarkoittaakaan, mene ja tiedä. Tarkoitan tässä kohtaa ihan sellaista "teknistä speksiä", jota ihminen on kerännyt elämänsä aikana itselleen. Se ei tarkoita, että siihen rakastuisin, vaan nimenomaan haluan tavata ihmisiä voidakseni löytää sen sisäisen rauhan itselleni antava, sopivasti keskusteleva ja minut nauramaan saava ihminen. Melkein olen tavannutkin, mutta muutaman kerran kuitenkin jotain on jäänyt puuttumaan, vaikka läheltä onkin vienyt.

Mutta se tekninen speksi, joka ehkä voisi olla erottumisen keinokin. Se on siis jotain jota tarjoan naiselle (siis näin teknisessä mielessä), mutta joka voisi osin toteutua vastapuolessakin.

Teknisesti siis, missä ovat:

- 40 vuotiaat (+/- pikkaisen) naiset

- joiden lapset ovat jo aikuisiän kynnyksellä, eli ei tarvitsisi ruveta isäksi ja olisi yhteistä aikaa

- omaavat pari akateemista koulutusta tai enemmän, tohtoriakin arvostetaan vaikka ei ihan ykkösvaihtoehto (ovat siis uteliaita ja kyvykkäitä)

- tulotasoltaan yli 7500 €/kk

- pitävät itsestään huolta (monin tavoin) ja harrastavat vaikka maraton juoksua tai triathlonia tai jotain vastaavaa

- ovat aktiivisia harrastuksissaan, esimerkiksi jonkin seuran puheenjohtajana tai vastaavaa

- ovat siistejä, ettei tarvitse ruveta siivoamaan hänen luonaan tai saa stressireaktiota lojuvista vaatteista ja tiskeistä (perus elämänhallintaa)

Teknisten asioiden lisäksi äkkiä paljastuu:

- kyky nauttia seksistä energiaa antavana voimana ja antaa sen viedä mennessään nautintona

- kyky keskusteluun vaikka ihan vain Hesarin artikkeleista, ripaus älykkyyttä ja huomiokykyä niin, että syntyy keskustelua 

- kyky empaattiseen sosiaalisuuteen ja rauhallisuuteen, mielen malttiin.  

- kyky nauttia läheisyydestä ja kosketuksesta ja yhdessäolosta tähtitaivaan alla

Juu, tässä oli tätä provo osuuttakin. Joku sen sellaisena ottaa. Kuvasi tuossa itseäni, mutta en suinkaan edellytä sitä vastinkappaleelta. Mutta aika harvasta profiilissa innostun, kun on turhan kaukana itsestäni, jotain arvomaailma kuitenkin etsin, joka vastaa omaani. Tärkeintä ehdottomasti olisi tavata ja jutella ja tutustua ihmiseen. Ottaisin mielleläni vastaan treffipyyntöjä. Olen ihan ystävällinen, kiltti ja vähän kunnianhimoinenkin. Parhaimmillaan olen myös intensiivinen kun nainen kaipaa miestä.

Vierailija
25/31 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plusa kirjoitti:

Borgå72 kirjoitti:

Niinpä. kai tässäkin pitää erottua olematta vain oma itsensä. Itse luotan siihen, että oma itse on se johon aion rakastua tai joka sitten viehettää tai ei viehetä. Se pitää voi kokea.

En asiaa suinkaan näin esitä, mutta kun olen etsinyt  naisia ja nähnyt profiileja, niin yllättää sekin, miten harvassa ovat "kaltaiseni" naiset. No mitä tuo kaltaisuueni tarkoittaakaan, mene ja tiedä. Tarkoitan tässä kohtaa ihan sellaista "teknistä speksiä", jota ihminen on kerännyt elämänsä aikana itselleen. Se ei tarkoita, että siihen rakastuisin, vaan nimenomaan haluan tavata ihmisiä voidakseni löytää sen sisäisen rauhan itselleni antava, sopivasti keskusteleva ja minut nauramaan saava ihminen. Melkein olen tavannutkin, mutta muutaman kerran kuitenkin jotain on jäänyt puuttumaan, vaikka läheltä onkin vienyt.

Mutta se tekninen speksi, joka ehkä voisi olla erottumisen keinokin. Se on siis jotain jota tarjoan naiselle (siis näin teknisessä mielessä), mutta joka voisi osin toteutua vastapuolessakin.

- joiden lapset ovat jo aikuisiän kynnyksellä, eli ei tarvitsisi ruveta isäksi ja olisi yhteistä aikaa

- omaavat pari akateemista koulutusta tai enemmän, tohtoriakin arvostetaan vaikka ei ihan ykkösvaihtoehto (ovat siis uteliaita ja kyvykkäitä)

- pitävät itsestään huolta (monin tavoin) ja harrastavat vaikka maraton juoksua tai triathlonia tai jotain vastaavaa

- ovat aktiivisia harrastuksissaan, esimerkiksi jonkin seuran puheenjohtajana tai vastaavaa

- ovat siistejä, ettei tarvitse ruveta siivoamaan hänen luonaan tai saa stressireaktiota lojuvista vaatteista ja tiskeistä (perus elämänhallintaa)

- kyky nauttia seksistä energiaa antavana voimana ja antaa sen viedä mennessään nautintona

- kyky keskusteluun vaikka ihan vain Hesarin artikkeleista, ripaus älykkyyttä ja huomiokykyä niin, että syntyy keskustelua 

- kyky nauttia läheisyydestä ja kosketuksesta ja yhdessäolosta tähtitaivaan alla

Juu, tässä oli tätä provo osuuttakin. Joku sen sellaisena ottaa. Kuvasi tuossa itseäni, mutta en suinkaan edellytä sitä vastinkappaleelta. Mutta aika harvasta profiilissa innostun, kun on turhan kaukana itsestäni, jotain arvomaailma kuitenkin etsin, joka vastaa omaani. Tärkeintä ehdottomasti olisi tavata ja jutella ja tutustua ihmiseen. Ottaisin mielleläni vastaan treffipyyntöjä. Olen ihan ystävällinen, kiltti ja vähän kunnianhimoinenkin. Parhaimmillaan olen myös intensiivinen kun nainen kaipaa miestä.

Kuvasit tässä juuri työkaverini, joka on eronnut puolisostaan muutama vuosi sitten. Tosin lapset ovat alakouluikäisiä ja hänellä on uusi suhde vireillä. Tapasivat kavereiden kautta.

Kannattaa huomata, että nuoremmilla on hyvin paljon huolettomampi käsitys treffeistä. Treffit voidaan sopia jonkun kanssa ihan vaan siksi, että on rahat loppu ja tekisi mieli cappuccinoa. Vanhemmat ovat liikkeellä tositarkoituksella, eivätkä lähde mukaan, jos ei kumppani miellytä.

Minun neuvoni. Aloita se harrastus, josta olet kauan haaveilut - liity esim. siihen triathlon-porukkaan. Sieltä löytyy samanhenkistä seuraa samoilla kiinnostuksen aiheilla.

Vierailija
26/31 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen jo lenkkiporukassa ja koitan olla aktiivinen muutenkin. Kerron kyllä ihmisille että otetaan mukava nainen vastaan jos tulee. Ravintoloissa en käy.

Vierailija
27/31 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
28/31 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plusa kirjoitti:

Borgå72 kirjoitti:

Tärkeilevä pikkuporvari, joka kuvittelee olevansa älykkö. Ei kiinnosta.

Vierailija
29/31 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kerran

30/31 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plusa kirjoitti:

Borgå72 kirjoitti:

...

Teknistä lässytystä poistettu

...

Tärkeilevä pikkuporvari, joka kuvittelee olevansa älykkö. Ei kiinnosta.

No jotain vikaahan tässä täytyy olla. Jos naama ei ole rautakangen lävistämä niin sitten sen täytyy olla täys' mulkero.

Vierailija
31/31 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain vikaahan tässä täytyy olla. Jos naama ei ole rautakangen lävistämä niin sitten sen täytyy olla täys' mulkero.[/quote]

Voisi siis ymmärtää, että menisi kuin kuumille kiville ja kysyntää olisi? Naamassakaan ei mitään perustavaa laatua ongelmaa, ihan perus OK mutta mulkeroudesta onkin hankanlampi sanoa mitään, se pitää kokea : )

Olen kyllä suht hyvä ottamaan ihmisiä vastaan ja luomaan keskustelua ja turvallisuuden tunnetta.   Aika usein saan palautetta empatian jakamisesta ja kannustamisesta eri tilanteissa. Maratonkisoissa jänistelen ja kannustan juoksijoita maaliin vaikka väärinpäin juosten ja  kanssani tykätään olla muutenkin. Olen avulias ja "sopivasti kärsivällinen", en räjähtele ihan pienestä. Avioerokin meni sopuisasti, siis vähän venymistä ja kärsivällisyyttä molemmilta osapuolilta ja laitettiin paketti kasaan. Saan yleensä myös pidettyä keskustelua yllä, eli siis sitä small talkia. 

Nuo vain eivät näy netissä, eikä varmaan oikeen ravintolassakaan. Siksipä siis tänne kirjoitin, kun kummastelen ettei naisiin saa kontaktia, vaikka on hyvät sosiaaliset taidot (mielestäni, "myyntimieshän" minä olen ja tykkään ihmisistä) ja saan ihmiset usein hymyilemään.   Mikä on se vaatimuslista naisilla, jota en ole "lukenut", mutta pitäisi tietää. Miten saisi kohtaamisia ja live keskusteluita. Siis kuitenkin huomioiden pienen arjen kiireen, siksi nettiä ajattelin kovin käteväksi. EI OLE  : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä