Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evelinan rintojen pienennysleikkaus.

Jonoon!
27.11.2018 |

Näköjään kunnalliselle puolelle pääsee C-kupin rinnoillakin. Luulin että se on vain todella isojen rintojen kanssa kamppailevien homma. https://www.is.fi/viihde/art-2000005913513.html

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla laitonta tuollainen tissien pienentely.

Vierailija
22/27 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 65H, haluaisin mennä leikkaukseen. En tosin edes kysellyt tätä kunnallisella. Sstän rahaa operaatiota varten. Mulla on kyllä hirmu hyvät urheiluliivit ja rintaliivit, että en silleen tartteisi kyllä. Mutta menee ne rahat sitten vaikka kohotusleikkaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiinko tuossa jossain että on julkisella puolella leikattu? Ei osunut itsellä silmiin. 

Vierailija
24/27 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 18-19v. E, melkein F-kuppi. Rinnat pieneni parin vuoden kuluttua jostain syystä C-kuppiin itsestään. Tiedän pari muutakin, joilla on käynyt näin kahden ja kolmenkympin välissä. Kai se on hormonaalista. Mutta mulle isoista tisseistä ei ollut muuta vaivaa, kuin että rintaliivit oli kalliita. Turhalta tuntuu teetättää tuollaista julkisella, vaikka kaikki on vähän erilaisia kropaltaan, voihan olla, että hän rinnoista kärsikin.

Turhaa tosiaan jos vaikka kärsii selkä- ja hartiakivuista. Turha on poistaa niiden aiheuttajaa.

Aika heikot lihakset saa olla jos paino rinnalla aiheuttaa kipua. 

Isot rinnat voivat painaa yhteensä yli kilon. Litran maitotölkki painaa kilon. Voit kuvitella miltä tuntuisi jakaa litran maitotölkki kahteen osaan ja kantaa näitä rinnoissa 24/7. 

Teräslevy panssarina ei ole mitenkään vaikea kantaa. 

Ensinnäkin kuka kantaa panssaria 24/7? Ihan varmasti vaikuttaa selän terveyteen jos tosiaan kantaa. Ja vaikkapa sellaiset rapiat 50 vuotta. Toisekseen siinä tulee painopiste alemmas.

Vierailija
25/27 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoista rinnoista pääsee eroon laihduttamalla. Laihdutin 10kg ja nykyään on B-kuppi :)

Ja ei muuten kaikki pääse. Laihdutin itse 15kg, liivien koko meni vain 80D -> 75E. Painoa siis nyt 60kg ja 174cm.

Kaikkialta muualta lähti, mutta ei rinnoista.

Vierailija
26/27 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 18-19v. E, melkein F-kuppi. Rinnat pieneni parin vuoden kuluttua jostain syystä C-kuppiin itsestään. Tiedän pari muutakin, joilla on käynyt näin kahden ja kolmenkympin välissä. Kai se on hormonaalista. Mutta mulle isoista tisseistä ei ollut muuta vaivaa, kuin että rintaliivit oli kalliita. Turhalta tuntuu teetättää tuollaista julkisella, vaikka kaikki on vähän erilaisia kropaltaan, voihan olla, että hän rinnoista kärsikin.

Turhaa tosiaan jos vaikka kärsii selkä- ja hartiakivuista. Turha on poistaa niiden aiheuttajaa.

Aika heikot lihakset saa olla jos paino rinnalla aiheuttaa kipua. 

Isot rinnat voivat painaa yhteensä yli kilon. Litran maitotölkki painaa kilon. Voit kuvitella miltä tuntuisi jakaa litran maitotölkki kahteen osaan ja kantaa näitä rinnoissa 24/7. 

Ei kilon rinnat ole vielä isot, vaan keskikokoiset.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bra_size

"The average breast weighs about 0.5 kilograms (1.1 lb)."

Sitäpaitsi Briteissä ja USA:ssa on tuon mukaan keskimääräinen kuppikoko 36D, joka tarkoitaa, että rintojen yhteispaino on 1,1-1.3 kg. Eli ihan keskikokoiset rinnat voi painaa jo yli kilon. Isot sitten vielä paljon enemmän.

Kyllä on suomalaisilla naisilla sitten pienet rinnat, jos täällä jo yli 1kg rintoja pidetään isoina.

Vierailija
27/27 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoista rinnoista pääsee eroon laihduttamalla. Laihdutin 10kg ja nykyään on B-kuppi :)

Painonvaihtelu vaikuttaa ainoastaan rintojen rasvakudokseen. Jos rintojen iso koko on rauhaskudoksesta johtuvaa, rinnat eivät pienene vaikka laihduttaisi kuinka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi