Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit jos 17-vuotiaalla pojallasi olisi 30-vuotias tyttöystävä?

Vierailija
19.07.2008 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo senkin takia, että olen itse 32-vuotias ja eläessäni en voisi katsella KETÄÄN 17-vuotiasta sillä silmällä. Hei, nehän on lapsia vielä...

Vierailija
2/17 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pistäisin pojan arestiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päästävä eroon.

Jos sitten yhteen jäisivät tottuisin toki tilanteeseen, mutta olisi se outoa kun nainen olisi vain 10-v minua nuorempi.

Toivoisin, etteivät lapsia ihan heti tekisi kuitenkaan koska lapseni olisi niin nuori. Mutta toisaalta naisen boiloginen kello jo tikittäisi.

Vierailija
4/17 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitella, että seurustelisi 32v. kanssa.

Vierailija
5/17 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuskin hirvittää.

Vierailija
6/17 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi hakee selkeästi kypsemmästä naisesta äitihahmoa.

Syyttäisin siis itseäni.

Lisäksi pohtisin onko lapseni henkisesti terve.

Vierailija
7/17 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla olisi suhde 30-vuotiaan miehen kanssa, pitäisivät monet sitä normaalina.

Vierailija
8/17 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, tollanen ikäero ei ole normaalia, oli sitten kumpi tahansa se nuorempi tai vanhempi osapuoli

Vierailija
9/17 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin varma että nainen on vammainen. Ihan normaali aikuinen nainen ei jaksaisi tuollaista päätöntä Miäsmenoa.

Todella pitäsin normaalimpana 17v tytön ja 30v pojan seurustelua. Niin paljon kypsempi/aikuisempi on 17v tyttäreni.

Vierailija
10/17 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen perheessä/suvussa on mies 25v jolla on 45v "tyttöystävä". Musta tämä on senverran omituista, että en voi olla normaalisti heidän seurassaan :( - joo, tiedän, ei kuulu mulle miten elämänsä elää mutta silti... En käsitä, mitä tämä nainen näkee tässä "pojassa". Itse olen häntä 10v nuorempi ja minusta tämä nuorimies on vielä ihan kakara enkä voisi ikinä kuvitella, että itse alkaisin olemaan vastaavalla ikäerolla jonkun kanssa. (Tällä ikäerolla seurustelisin siis jonkun 16 - 17 vuotiaan kanssa ja ostaisin hänen mopoonsa bensaa, ei kiitos). En pysty hyväksymään heidän suhdettaan, joten en enää tapaa tätä miestä...ellei ole ihan pakko ja silloinkin mieluusti tosi nopeasti tilaanteesta eroon...

Vierailija
11/17 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 v ja seurustelen 19-vuotiaan kundin kanssa.

Ikäeroa ei edes huomaa, ja ikä tuli puheeksi vasta neljänsillä treffeillä.

Vierailija
12/17 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin vähän yksinkertaisena kolmekymppistä, joka viettää aikaa teinin tai lähes teinin kanssa.

Vierailija
13/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen perheessä/suvussa on mies 25v jolla on 45v "tyttöystävä". Musta tämä on senverran omituista, että en voi olla normaalisti heidän seurassaan :( - joo, tiedän, ei kuulu mulle miten elämänsä elää mutta silti... En käsitä, mitä tämä nainen näkee tässä "pojassa". Itse olen häntä 10v nuorempi ja minusta tämä nuorimies on vielä ihan kakara enkä voisi ikinä kuvitella, että itse alkaisin olemaan vastaavalla ikäerolla jonkun kanssa. (Tällä ikäerolla seurustelisin siis jonkun 16 - 17 vuotiaan kanssa ja ostaisin hänen mopoonsa bensaa, ei kiitos). En pysty hyväksymään heidän suhdettaan, joten en enää tapaa tätä miestä...ellei ole ihan pakko ja silloinkin mieluusti tosi nopeasti tilaanteesta eroon...

Ompa tässä käsittämättömän tiukka asenne. 25-vuotias on kuitenkin ollut lain mukaan aikuinen jo 7 vuotta. Sukulaismiehen hylkiminen tämän takia osoittaa tältä kirjoittajalta itseltään epäkypsää asennetta.

Vierailija
14/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska käytännössä sen ikäinen donna vain tanssittaa häntä oman pillinsä mukaan. Yrittäisin järkätä hänelle oman ikäistä seuraa, kyllä kun kevät tulee ja jos poitsu on edes hiukan siisti, hyväkroppamenen ja fiksu alkaa ehdokkaita tulla ja kolmekymppinen saa palata omille apajoilleen kalastamaan.

Vierailija
15/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuskin hirvittää.

entäpä kun kyse on 17v tytöstä ja 30 v ukosta !!!!

johan on ap mammojen mielestä vallan normaalia !

joo kalahti , mun tyttö joutu 17 v yli 30v vanhan äijän kouriin, joka viel oli naimisissa ja 4 lapsen isä !!!!!!!!!

että oksettaa vieläkin....

lailla pitäisi kieltää tuo, oli kyseessä nuormepi tyttö taikka poika, ei ole normaalia.

Vierailija
16/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että hyvä poika. Jos asetelma olisi toisinpäin, niin sama asia.

En kyllä ymmärrä näitä negiksiä ollenkaan...

Vierailija
17/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut tuon ikäisenä useakin ~30 vuotias partneri.

Kamalinta oli kun Hermunen, se Topi Sorsakosken tai Rod Stewartin näköinen hirvitus yrtiiti Kappelissa iskeä minua. Hiinä ja hiinä olinko silloin 16.

Yksi tuollainen olisi halunut vakavastikkin seurustella, mutta muiden kanssa oli vain seksiä :)

Oikestaan melko tylsää, että nyt on ollut jo 17 vuotta tuo sama nainen seksissä mukana vaikkei olekkaan ollut ainoa ;)