Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiuskiva mies?

Vierailija
27.11.2018 |

Mitähän tällaiselle ongelmalle voisi tehdä...? Mieheni tiuskii minulle joka päivä, puhuu kyllä joka päivä tiuskimattakin. Mutta en jaksaisi enää kuunnella tuota pikkuasioista tiuskimista. Jos vaikka kysyn haluaako vielä kupin kahvia (voisin kaataa hänelle tai sammuttaa keittimen), niin tiuskaisee vihaisena vastauksen. Tai jos en kuule mitä hän sanoo, kun puhuu minulle viereisestä huoneesta, ja kysyn, että "mitä sanoit?", niin tiuskaisee sen mitä oli sanomassa (vaikka siis ensin sanoi asian ihan iloisesti). Ilmapiiri on ikävä, kun on tuollaista tiuskimista ja välillä riidelläänkin, kun sanon takaisin, että minulle ei tarvitse tiuskia (tästä suuttuu). Olen pyytänyt monta kertaa, että ei tiuskisi arkisista tavallisista asioista. Olen kysynyt sitäkin, että haluaako erota kun kerran puhuu minulle joka päivä niin ikävällä äänellä, niin tarkoittaako se, että ei halua olla enää yhdessä. Ei kuulemma halua erota vaan haluaa olla yhdessä eikä kuulemma tiuskiminen liity mihinkään yhdessäoloomme. Lapsia on kaksi pientä, niin en itse haluaisi erota vain tiuskimisen vuoksi (ilman lapsia olisin eronnut kyllä, koska en jaksa enää kuunnella tiuskimista). Onko kellään muulla tiuskivaa miestä - miten sen saa loppumaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just merkki siitä, että ihmiset ei kuulu toisilleen. 

Vierailija
22/22 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu parisuhteeseen tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän