Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi on niiiin teennäisen oloinen..

Teennäinen
27.11.2018 |

Sisustusta myöten. Kaikki tekstitkin mitä oli kirjoittanu, oli niin teennäisiä. Mä en kestä kun katsoin sen instagramia kun siitä huokuu niin teennäinen fiilis että huhh.

Ja anteeksi ilkeät puheeni,

En ole itsekään aina aito, mutta tuo Sara menee jo yli hilseen

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vähän noita Sievin seuraajia. Katsokaapa sitä kulta puku kuvaa tai sitä missä Sieppi on biksuissa kokistölkki kädessä ja niiden kommentoijia. Sivukaupalla selviä feikki profiileja jostain lähi-idästä Turkista Intiasta. Kommentit tulleet yhtenä rysäyksellä ja keskenään hyvin samanlaisia. Tuli vain mieleen ettei suinkaan Sieppikään olen niin tyhmä että menee ostamaan seuraajia. Mistä sitten lie kyse?

Vierailija
22/34 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen biksukuvan kommentit oli kieltämättä erikoisia. Miten niitä tykkäyksiä ostetaan? Voisko joku valaista? Naurattaa muutamat ”fanit” jotka jaksaa ylistää kuvaa kuin kuvaa. Roopen mollaaminen nettisivuilla taisi vähentyä kun lopetti Saran kanssa seurustelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tota siepon tapaa että se poistaa kommenteista kaikki, joissa sitä vähänkin kritisoidaan, aivan asiallisesti ja kauniistikin, tai hyökkää hyvin aggressiivisesti kritiikin antajan kimppuun, mutta jättää kyllä jäljelle kaikki ylistykset ja kehumiset, jopa ne kaikista vastenmielisimmät ja siirappisimmat miehiltä tulevat viestit.

Vierailija
24/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää kuinka jälleen joku heikkoitsetuntoinen on aloittanut tällaisen kiusaamisketjun. Hävettää teidän puolesta ja harmittaa myös, koska teidänkaltaisilta ei voi välttyä.

Vierailija
25/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni kyseinen nainen on aina vaikuttanut ihan puhtaasti tyhmältä. Siis oikein tyhjyys paistaa silmistä. Olisi jäänyt nopeasti unholaan koko misu, ellei Lamberg olisi luopunut kruunustaan.

Vierailija
26/34 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas sentään noita Siepon väkerryksiä, joita se instassaan esittelee! Pitää oikein moninn sanoin selittää että kun mansikan puolikkaan pistää mokkapalan päälle niin se on niinku tonttulakki! Tai että juustosta leikataan piparkakkumuotilla kuvioita niin se on sitte hienoa.... Ja fanilauma huokailee ja hehkuttaa sieBBonsa ihanuutta...

Vierailija
27/34 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppi oli tänään keskiviikkona 13.3.2019. Onnenpyörässä silmiä hivelevän kaunis 💕💕Katsoin Saraa aivan lumoutuneena ja en saannut lainkaan silmiäni irti hänestä 💕💕Sara on nainen minun makuuni 💕💕Saralla oli jalassaan kauniit mustat housut ja päällään sinapinvärinen naisellinen pusero💕💕Rakastuin Saraan välittömästi kun näin hänet💕💕

Vierailija
28/34 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastunut_ kirjoitti:

Sara Sieppi oli tänään keskiviikkona 13.3.2019. Onnenpyörässä silmiä hivelevän kaunis 💕💕Katsoin Saraa aivan lumoutuneena ja en saannut lainkaan silmiäni irti hänestä 💕💕Sara on nainen minun makuuni 💕💕Saralla oli jalassaan kauniit mustat housut ja päällään sinapinvärinen naisellinen pusero💕💕Rakastuin Saraan välittömästi kun näin hänet💕💕

Hieno homma. Ikävä vaan, että noin älyttömään palikkaan rakastuit.

Vierailija
29/34 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kampaamot on kyl sellaisia paikkoja, mistä alkaa sellainen ”uus alku”.

😅😅😅

Vierailija
30/34 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat on hyvät ja aidot 👍

Vierailija
31/34 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Vierailija
32/34 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maalaiset Helsingissä ovat.

Vierailija
33/34 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta Sarassa 😘

Vierailija
34/34 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei mielipidettä, mutta eron retosteleminen julkisuudessa jätti ei-niin-fiksun vaikutelman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme