Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri terrorisoi

Vierailija
26.11.2018 |

Asun vanhassa kerrostalossa. Naapurini saivat lapsen ja vauvalla ilmeisesti koliikki. Vauvan sänky on suoraa sijoitettu makuuhuoneeni viereiselle seinälle. Kuten kaikki tietää vanhoissa taloissa on huono äänieristys. Vauva huutaa jatkuvaa syöttöä, tuntuu kuin se huutaisi minun makuuhuoneessani metelistä päätellen.
Sanoin ystävällisesti asiasta naapureille, että voisivatko siirtää sängyn paikkaa toiselle seinälle. Tämä ei käynyt ja muutenkin olivat ehdotuksestani närkästyneitä.
En jaksa tilannetta enää. Aina kun vauva "nukkuu" on siis hiljaa, laitan musiikin soimaan täysille. Ei mene kauaa kun vauva herää. Aion tehdä tätä jatkossakin, niin kauan että jotain muutosta tapahtuu. En tietenkään soita musiikkia hiljaisuuden aikaan.

Jos naapurini kun luet tämän niin tiedät että en lopeta musiikin soittamista, niin kauan kun sänky ei vaihda paikkaa!

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle tehtäisiin noin niin sillä naapurilla olisi autossa ja rappukäytävän ovissa aina liimaa lukoissa, auton renkaat tyhjät, sokeria tankissa, polkupyörä väännetty solmuun, tilailtu vaikka mitä lehtiä hänen nimellään jne. Kaikkea mitä vaan voi keksiä.

Kekseliäisyyteni ja vittumaisuuteni olisi jotain ennenäkemätöntä! :)

Taidat olla niitä, joita voi sanoilla provosoida lyömään. Nauraisin sinulle vielä kun hakkaat naamaani tohjoksi koska molemmat tietäisimme kumpi "hävisi" :)

Eri, mutta naaman voi hakata tohjoksi jäämättä kiinni.

Pointti olikin se, että molemmat tietää kumpi "hävisi" alentumalla fyysiselle tasolle. Ihan sama jääkö kiinni vai ei.

Henkinen tai fyysinen, ihan sama. Olet itse alentunut käyttämään väkivaltaa ja silloin vastaat myös seurauksista. Ei ole alempaa väkivaltaa.

En mina ole käyttänyt väkivaltaa. Kunhan herkuttelen tilanteella jossa käy toteen se hiuksenhieno ero että juntti lyö.

Oletkohan ihan terve?

Olen kyllä.

Vierailija
62/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle tehtäisiin noin niin sillä naapurilla olisi autossa ja rappukäytävän ovissa aina liimaa lukoissa, auton renkaat tyhjät, sokeria tankissa, polkupyörä väännetty solmuun, tilailtu vaikka mitä lehtiä hänen nimellään jne. Kaikkea mitä vaan voi keksiä.

Taidat olla niitä, joita voi sanoilla provosoida lyömään. Nauraisin sinulle vielä kun hakkaat naamaani tohjoksi koska molemmat tietäisimme kumpi "hävisi" :)

Pointti olikin se, että molemmat tietää kumpi "hävisi" alentumalla fyysiselle tasolle. Ihan sama jääkö kiinni vai ei.

Henkinen tai fyysinen, ihan sama. Olet itse alentunut käyttämään väkivaltaa ja silloin vastaat myös seurauksista. Ei ole alempaa väkivaltaa.

En mina ole käyttänyt väkivaltaa. Kunhan herkuttelen tilanteella jossa käy toteen se hiuksenhieno ero että juntti lyö.

Oletkohan ihan terve?

Olen kyllä.

Hyvä, sitten kyse on vain jostakin persoonallisuushäiriöstä. Nyt kipin kapin juttelemaan ammattilaisen kanssa noista herkutteluistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan ihan terve?

Olen kyllä.

Hyvä, sitten kyse on vain jostakin persoonallisuushäiriöstä. Nyt kipin kapin juttelemaan ammattilaisen kanssa noista herkutteluistasi.

Enpä näe ainuttakaan syytä mennä. Muista, että olet vauva-palstalla jossa kirjoitellaan asioita, joita ei viitsi niin ääneen sanoa. Jos huomaat kiihtyväsi, se saattaa olla kirjoittajan pääasiallinen tavoite.

Vierailija
64/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskaltaisi tuollaisessa wt-slummissa asua saati tehdä samaa kuin ap. Tuossa voi tulla puukosta pian.

Yleensäkin ei kannattaisi pitää sitä koskemattomuutta minään itsestäänselvyytenä.

Mitä ap on mieltä jos joku kerta tulee jotain hämäräveikkoja rapussa vastaan ja tiputtavat rappuja pitkin alas kostoksi?

Kaikenlaisia hulluja on liikkeellä niin ehkä kannattaisi pitää paljon matalampaa profiilia.

Itse en nimittäin tuollaiseen uskaltaisi ryhtyä.

Tiedätkö että onko ihan suomalaisia naapureita?

Tuollainen on vaarallista touhua.

Enpä usko että nämä minun naapurini minut kolkkaavat, mutta noh kaikkea voi sattua. Luulen että jos tilanne jatkuu kauan samana on minulla tai heillä hermoromahdus.

Vierailija
65/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sen sängyn siirtää naapurisovun merkiksi, mutta toisaalta en tiedä miten se vaikuttaisi äänen kuulumiseen seinän läpi. Äitinä en nimittäin voi uskoa, että vauvan annetaan itkeä yksin omassa sängyssään, vaan todennäköisemmin yritetään rauhoitella vaihdellen sylissä, vaunuissa, sitterissä tms. Ja jos näin ei jostain syystä ole, voisit hyvin tehdä lastensuojeluilmoituksen, jolloin kartoitetaan perheen tarve apuun.

Vierailija
66/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sen sängyn siirtää naapurisovun merkiksi, mutta toisaalta en tiedä miten se vaikuttaisi äänen kuulumiseen seinän läpi. Äitinä en nimittäin voi uskoa, että vauvan annetaan itkeä yksin omassa sängyssään, vaan todennäköisemmin yritetään rauhoitella vaihdellen sylissä, vaunuissa, sitterissä tms. Ja jos näin ei jostain syystä ole, voisit hyvin tehdä lastensuojeluilmoituksen, jolloin kartoitetaan perheen tarve apuun.

Lapsi on vanhempien makuuhuoneessa, ei siis itke yksinään. Hyvä pointti muuten, miksi eivät voi viedä päiväs aikaan muuallekkin.

Vierailija
67/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on harvinaisen vastenmielinen k*sipää. Onko tälläisiä oikeesti? Taitaa olla vaan kakaroiden trolli.

Tervetuloa kuuntelemaan sitä huutoa mitä minä joudun kestämään, luulenpa että muutaman päivän jälkeen kirjottaisit eri tekstin :)

Vierailija
68/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan ihan terve?

Olen kyllä.

Enpä näe ainuttakaan syytä mennä. Muista, että olet vauva-palstalla jossa kirjoitellaan asioita, joita ei viitsi niin ääneen sanoa. Jos huomaat kiihtyväsi, se saattaa olla kirjoittajan pääasiallinen tavoite.

En kiihdy, vaan ihmettelen tuota mielihyvän tunnetta. Minä saan mielihyväni aivan eri asioista.

Vierailija
69/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki rummut ja soittelet niitä koko päivän. Ei kuulu vauvan itkut enää asuntoosi ja takuu varmasti naapurisi ja kakara nukkuvat eri huoneessa!

Vierailija
70/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko naapurisi valittaneet, kun soitat musiikkia?

Vierailija
71/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isännöitsijältä neuvoa, mitä voit tehdä kun eivät kuuntele sinua. Joutuuko muuttamaan, korvatulpat eivät välttämättä auta tuossa tapauksessa.

Vierailija
72/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla nyt muu auta kun toivoa että vaik joku leukemia iskee siihen kersaan. Pääsisit nopeasti eroon niistä naapureistas.

Vierailija
73/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit itsellesi häädön tai asunnon haltuunoton. Onnea vaan valitsemallasi tiellä. Koliikkivauvan itku ei ole häirintää, mutta tahallinen musiikin kovalla soittaminen on. Ja se on peruste häätöön tai asunnon haltuunottoon. Että silleen.

Vierailija
74/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet se joka tässä terrorisoi muita. 

Vierailija
75/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet se joka tässä terrorisoi muita. 

Milloin musiikin soittaminen on terrorisoimista. Ap:llä täysi oikeus kuunnella musiikkia.

Vierailija
76/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrö! Mitähän vaurioita saat pienelle aikaan tuolla tavalla, kun säikytät melulla hereille heti kun kuulet että hiljenee. Kaikkia hulluja sitä maa päällänsä kantaa..

Vierailija
77/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais kalikka kalahtaa tälle kirjoittajalle. Mun lapset saa pomppia... kato kun meidän Pyry-Petteri ja Taika-Aurora tarvitsevat tilaa toteuttaa itseään, jessus!

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti voi tsiisus, kuka menee mussuttamaan vauvan itkusta naapurille ja sanelemaan missä heidän lapsensa sänky kuuluisi olla. Jättäisin oikein vit.tuillakseen sen sängyn siihen seinään kiinni jos joku tulisi moisesta motkottamaan. Näillä vanhemmilla muutenkin varmasti raskasta, kun joutuvat kuuntelemaan sitä itkua ilman sitä seinää.

Jos noin paljon häiritsee niin muuta pois ihan vaikka omakotitaloon suoraan niin säästyt valittamasta seuraavassa asunnossa pianosta, remontista, oopperalaulajasta tai vaikka taaperosta joka tykkää kiljua tai isommasta lapsesta joka hyppii tasajalkaa aina innostuessaan.

Paras paikka olisi äidin helmoihin hetkeksi vielä kasvamaan, kun pitää vauvaa itkettää musiikilla. Voin kertoa, että musiikillas kuset vaan omiin muroihis. Häpeä saat.anan kakara.

Vierailija
78/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurillani oli tapana alkaa imuroimaan puoli seiskan aikaan perjantaiaamuisin. Kun hän kolisteli imurilla seinän viertä 30 cm päässä päästäni, heräsin väkisinkin. Olin siihen aikaan 2 vaippaikäisen loppuunkulunut unettomuudesta ja lasten isän osallistumattomuudesta kärsivä puolikuollut äiti.

Koska tilanne toistui joka pe aamu, lopulta pyysin naapuriltani, että voisiko hän imuroida hieman myöhemmin, koska herään aina imurinkolinaan. No ei helv voinut. Sama häirintä toistui pyynnöstäni huolimatta. Lopulta eräänä to iltana otin harjanvarren sängyn viereen.

Kun sitten taas aamulla heräsin kolisteluun, otin harjan ja pamautin lattialistaa sänkyni vieressä kolme kertaa niin kovaa kuin sain.

Siihen loppui perjantaiaamun turhat heräämiset.

Vierailija
79/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun vauva "nukkuu" on siis hiljaa, laitan musiikin soimaan täysille. Ei mene kauaa kun vauva herää. Aion tehdä tätä jatkossakin, niin kauan että jotain muutosta tapahtuu. En tietenkään soita musiikkia hiljaisuuden aikaan. 

Asenteen tarkistus paikallaan.

Tuskin se vauva musiikkiin herää vaan vatsakipuihin, koliikki helpottaa kuitenkin noin kolmessa kuukaudessa. Suosittelen korvatulppia. Ääniin vauvan on hyvä tottua pienestä pitäen. Toiset asuvat lentokentän läheisyydessä ja kyllä vauvat vaan sielläkin nukkuu metelistä huolimatta.

Vierailija
80/151 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinänaapurillani oli tapana alkaa imuroimaan puoli seiskan aikaan perjantaiaamuisin. Kun hän kolisteli imurilla seinän viertä 30 cm päässä päästäni, heräsin väkisinkin. Olin siihen aikaan 2 vaippaikäisen loppuunkulunut unettomuudesta ja lasten isän osallistumattomuudesta kärsivä puolikuollut äiti.

Koska tilanne toistui joka pe aamu, lopulta pyysin naapuriltani, että voisiko hän imuroida hieman myöhemmin, koska herään aina imurinkolinaan. No ei helv voinut. Sama häirintä toistui pyynnöstäni huolimatta. Lopulta eräänä to iltana otin harjanvarren sängyn viereen.

Kun sitten taas aamulla heräsin kolisteluun, otin harjan ja pamautin lattialistaa sänkyni vieressä kolme kertaa niin kovaa kuin sain.

Siihen loppui perjantaiaamun turhat heräämiset.

Mun mies on hihaton ex-linnakundi. Sano äsken että jos tuollaista käytöstä tapahtuisi niin hän tulisi ja vähän äkkiä tulisikin ovelle kolkuttelemaan ja rauhoittamaan tilanteen.

Hän ei nimittäin tuollaista kuunteele pätkääkään. Sen verran on lähiöissä asuttu että ei koskaan ole tuollaista roskakäytöstä tullut vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme