Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka mistä olette löytäneet kadottamanne esineen/asian?

Vierailija
26.11.2018 |

Sain inspiraation tuosta kadonnut piirakka-keskustelusta.

Eli, mitä olette kadottaneet ja sitten löytäneet jostain täysin älyvapaasta/typerästä paikasta?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena löysin nukkeni traktoriin pistettävän lumiauran kiinnitys"kolosta". Oli ollut melkein puoli vuotta kateissa, olin kai sitten leikkinyt sen kanssa pihalla, vaikken muistanutkaan asiaa.

Metsälenkillä tuli toinen crocks-kenkäni vastaan pureskeltuna, mikä lie kettu vienyt

Vierailija
2/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit alushousut ovat löytyneet kenkälokerikosta:D

Onhan näitä varmasti paljon muitakin, ei nyt vain tule mieleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisoisäni vuonna 1908 kadottama muistikirja löytyi viime vuonna isovanhempieni puulaatikosta.

Vierailija
4/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastimesta löytyy yleensä kaikki kadonnut, joten sitä ei edes enää voi sanoa erikoiseksi paikaksi.

Vierailija
5/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3-vuotias oli kadottanut rakkaan unilelunsa, sitä etsittiin kauan ja hartaasti, tuloksetta. Kuukausien kuluttua lämmityskauden alkaessa se löytyi takan päältä aivan nokisena. Oli ilmeisesti itse sen sinne viskaissut muttei enää muistanut.

Vierailija
6/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta tullessa tulee ostosten mukana heitettyä jääkaappiin toisinaan kännykkä, hanskat tai avaimet.

Vierailija
7/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää nyt paikkana ole erikoinen, mutta ihan hauska juttu kuitenkin. Mä käytin vanhempaa lastani eräässä hoidossa sairaalalla kahdesti viikossa ja nuorempi lapseni meni siksi aikaa aina äidilleni hoitoon. Tällä nuoremmalla lapsellani oli jostain syystä tapana mennä aina ensimmäiseksi ottamaan äitini herätyskello yöpöydältä (herätyskello nostettiin siksi aina ylähyllylle, kun kuopukseni saapui, ja itse asiassa tämä tapa eteni siihen, että aina, kun menimme vanhempieni luo, kuopukseni tuli pyytämään, että kello nostetaan sinne ylähyllylle, koska se ikään kuin kuuluu asiaan). No, hän oli taas yhdellä hoitokerralla sen ottanut ja pannut niin varmaan piiloon, että vanhempani eivät sitä löytäneet. Kun taas sitten seuraavalla kerralla hän meni hoitoon, äitini pyysi lasta näyttämään, missä kello on, ja lapseni marssi erehtymättä siihen paikkaan (muistaakseni kello oli jossain kirjahyllyssä kirjojen takana).

Kuopuksellani oli kotonakin tapana jemmailla kaikenlaista omiin piiloihinsa. Yleensä löytyi, kun vaan muisti kysyä heti esineen kadottua. Hän oli kuitenkin tuolloin niin pieni, etteivät asiat pysyneet kovin kauaa mielessä.

Vierailija
8/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena sain tamagotchin ja hoidinkin sitä pitkään ja hartaasti. Sitten se yhtäkkiä hävisi. Vanhemmat ja veljeni syyttivät minua sen hävittämisestä. Ehkä 15 vuotta tästä niin pihaltamme kaadettiin hyvin korkea mänty (siis sellainen mihin ei olisi ihminen ikinä kiivennyt edes minkään tikkaiden avulla) Sieltä kaatuneen puun oksanhaarasta palastui tamagotchini jämät :D Kai jotain harakkaa/varista kiehtoi se kiiltävä rengas mikä siinä oli kiinni ja päätti viedä jemmaan.

Vierailija
9/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen löytänyt vessapaperi rullan jääkaapista.

Vierailija
11/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär oli hukannut kännykkänsä. Luultiin että se oli jäänyt harrastukseen, niin hypättiin takaisin autoon ja mentiin etsimään pukuhuoneesta. Ei löytynyt.

Kotona etsittiin jo aika epätoivoisena ja lopulta mentiin vielä pihaan katsomaan. Siellä se puhelin oli ajoväylällä lumisohjon seassa. Omituista jutussa oli se, että renkaanjälkien perusteella olin ajanut puhelimen yli kaksi kertaa - eikä se ollut mennyt rikki!

Vierailija
12/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär oli hukannut kännykkänsä. Luultiin että se oli jäänyt harrastukseen, niin hypättiin takaisin autoon ja mentiin etsimään pukuhuoneesta. Ei löytynyt.

Kotona etsittiin jo aika epätoivoisena ja lopulta mentiin vielä pihaan katsomaan. Siellä se puhelin oli ajoväylällä lumisohjon seassa. Omituista jutussa oli se, että renkaanjälkien perusteella olin ajanut puhelimen yli kaksi kertaa - eikä se ollut mennyt rikki!

Puhelimen täytyi olla Nokian halko? Se kestää ihan mitä vaan :D Paras puhelin ikinä <3

Vierailija
13/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen täytyi olla Nokian halko? Se kestää ihan mitä vaan :D Paras puhelin ikinä <3

3310 😁

Vierailija
14/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, autonavaimet katosi syksyllä. Keväällä kun hain kaapin perältä kumisaappaat ja laitoin halkan löysin ne taas.

Vierailija
15/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly! Eteisen pöytää lukuunottamatta se on lähin taso ulko-oven ja olohuoneen välillä ja jostain syystä laitan ajatuksissani kaikki tavarat siihen. Kännykkä, avaimet ja lompakko löytyy aina joltain riviltä, en vain ymmärrä miksi alitajunnalle ei se tyhjä pöytä kelpaa..

Vierailija
16/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormusta etsittiin joka paikasta. Se oli tippunut sormestani. No olin jo menettänyt toivoni, kunnes aamulla menin vessaan ja siinä se oli vessanpöntön edessä. Miten ei oltu huomattu, kun oli niin silmien edessä. Monet olivat jo sitä vessaa käyttäneet ennen sormuksen löytymistä.

Vierailija
17/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ryyppyillan jälkeen löytyi kaverin pyörän avaimet "eräreiästä.

Vierailija
18/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena sain tamagotchin ja hoidinkin sitä pitkään ja hartaasti. Sitten se yhtäkkiä hävisi. Vanhemmat ja veljeni syyttivät minua sen hävittämisestä. Ehkä 15 vuotta tästä niin pihaltamme kaadettiin hyvin korkea mänty (siis sellainen mihin ei olisi ihminen ikinä kiivennyt edes minkään tikkaiden avulla) Sieltä kaatuneen puun oksanhaarasta palastui tamagotchini jämät :D Kai jotain harakkaa/varista kiehtoi se kiiltävä rengas mikä siinä oli kiinni ja päätti viedä jemmaan.

Tai sitten veljesi (tai vanhempasi) kyllästyivät siihen infernaaliseen piipitykseen ja päätti viskata sen hevonmäntyyn.

Vierailija
19/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hukkasin kerran hiusharjani, kun olin ulkona harjannut hiukseni kesällä. Puoli vuotta myöhemmin suunnilleen olin siivoamassa koiran koppia, ja sieltähän se löytyi "hieman" pureskeltuna :D koira oli vienyt jemmaan.

Vierailija
20/41 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi joka "katosi" löytyi vuosien jälkeen harvoin käytetyn takin vuorien alta, povitaskussa oli juuri sen mentävä repeämä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän