Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni uskoo ihan oikeasti ilmastonmuutokseen?

Vierailija
26.11.2018 |

Aika mielenkiintoista, kun tietää, että sen alkuperäinen "idea" on lainattu Pahkasiasta, ja nyt se on paisunut jo globaaliks massahysteriaks!
Ajatelkaa, näinkin iso juttu voi siis olla ihan täyttä skeidaa. Joten polkaiskaa mopo vaan käyntiin!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ilmasto on muuttunut. Kohta on taas uusi jääkausi.

Vierailija
22/33 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutokseen uskoo sellainen, joka uskoo ennemmin tieteeseen kuin satunnaisten ihmisten arkijärkeen. Koska en ole ilmastotieteilijä, minulla ei ole parasta mahdollista tietoa asiasta, mutta jos olen kuitenkin jonkun muun tiedon varassa, uskon ennemmin tiedettä.

Blaa...Blaa...Blaa...

Ulos!!!

https://www.vauva.fi/keskustelu/3324153/haluan-ottaa-vastaan-vain-ihmis…

💪💪💪💪💪💪tämä on taas tulos tai ulos teoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutokseen uskoo sellainen, joka uskoo ennemmin tieteeseen kuin satunnaisten ihmisten arkijärkeen. Koska en ole ilmastotieteilijä, minulla ei ole parasta mahdollista tietoa asiasta, mutta jos olen kuitenkin jonkun muun tiedon varassa, uskon ennemmin tiedettä.

Blaa...Blaa...Blaa...

Ulos!!!

Vierailija
24/33 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙊hihi.

Vierailija
25/33 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blaa...Blaa...Blaa...

Ulos!!!

Tulos on, että kasvihuonekaasujen, joiden määrää ihminen on nostanut, lisääntyminen lämmittää ilmastoa. Muutos on paljon nopeampaa kuin yleensä maapallon historiassa.

Voi toki olla, että minulle on vain valehdeltu, mutta edelleen, uskon ennemmin tieteeseen kuin salaliittoteorioihin.

Vierailija
26/33 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö poloinen mikä jääkauden aiheuttaa?

Sitäkin on tieteen parissa pohdittu, että ihmisen sikailu estäisi seuraavan jääkauden, tai ainakin leikkaisi sen voimakkuutta pienemmäksi.

Vierailija
27/33 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin on tieteen parissa pohdittu, että ihmisen sikailu estäisi seuraavan jääkauden, tai ainakin leikkaisi sen voimakkuutta pienemmäksi.

Nyt täytyy tunnustaa että poloinen ei tiedä mikä jääkauden aiheuttaa, mutta sen poloinen tietää, ettei edellisillä (kymmenillä?) jääkausilla ole ollut mitään tekemistä ihmisten toimien kanssa. Ihmisiä kun ei ole ollut kuin viime jääkauden aikana. -poloinen jolle vastasit-

Vierailija
28/33 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole uskon asia vaan fakta.Sitä ei voi tietää mitkä sääilmiöt ovat muutoksen aiheuttamia ja mitkä luonnollista vaihtelua.Se on selvää että ihmisiä on valtavasti liikaa ja se yhdistettynä korkeaan elintasoon on maapallolle liikaa ja kantokyky on ylittynyt aikoja sitten.Toivottavasti ihminen tuhoaa itsensä ennen kuin saamme koko maapallon elämän tuhottua.

Vierailija
29/33 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ilmasto on muuttunut, jääkausia tulee ja menee. Se että onko ihminen teoillaan nopeuttanut sitä sykliä onkin sitten eri asia ja millä sen todistaa.

Vierailija
30/33 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun viimeiset profetiat täyttyy.

Vierailija
31/33 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy tunnustaa että poloinen ei tiedä mikä jääkauden aiheuttaa, mutta sen poloinen tietää, ettei edellisillä (kymmenillä?) jääkausilla ole ollut mitään tekemistä ihmisten toimien kanssa. Ihmisiä kun ei ole ollut kuin viime jääkauden aikana. -poloinen jolle vastasit-

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Milankovićin_jaksot

Vierailija
32/33 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ruudinkeksijä tarvitse olla etteikö ymmärtäisi että ihmisen aika alkaa olemaan pikkuhiljaa lopussa. Se että makean veden lähteet kuivuvat, maa rakoilee, otsonikerros ohenee, myrkyistä ja säteilystä aiheutuvat sairaudet lisääntyvät, nälänhätä, radikaalit säänmuutokset jne pitäisi jokaisen herättää horroksesta.

Kyllä tuo viime kesäkin oli varoittava esimerkki. Viikkotolkulla jatkuva helle ja talvien muuttuminen loskasääksi ei kuulu näin pohjoiseen ilmastoon. Olen aika varma, että kolmas maailmansota tullaan käymään siedettävistä asuinalueista ja ruuasta.

Yksi lämmin kesä ja tissihikiääliöt ovat aivan paniikissa, että me kuollaan justiinsa :)

Vierailija
33/33 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ruudinkeksijä tarvitse olla etteikö ymmärtäisi että ihmisen aika alkaa olemaan pikkuhiljaa lopussa. Se että makean veden lähteet kuivuvat, maa rakoilee, otsonikerros ohenee, myrkyistä ja säteilystä aiheutuvat sairaudet lisääntyvät, nälänhätä, radikaalit säänmuutokset jne pitäisi jokaisen herättää horroksesta.

Kyllä tuo viime kesäkin oli varoittava esimerkki. Viikkotolkulla jatkuva helle ja talvien muuttuminen loskasääksi ei kuulu näin pohjoiseen ilmastoon. Olen aika varma, että kolmas maailmansota tullaan käymään siedettävistä asuinalueista ja ruuasta.

Ihmiskunta nykyisellä menolla on tuomittu, mutta sanoisin että helposti jokunen miljoona voi elää jos 7 miljardian kuolee pois. Kyllä ihminenkin on sopeutuvainen eläin.