Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön ja vihaan maanantaita:(

Vierailija
25.11.2018 |

Koska viikonloppu loppuu ja pitää alkaa olemaan työttömänä:(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin on jotenkin henkinen lupa olla vapaalla. Yritän käydä kaupassa samoihin aikoihin kuin olisi töissä. Muutoin aamupäivisin ruokakauppoja kansoittavat eläkeläiset ja muut työttömät. Ei hyvä, tekee pahaa nähdä kaltaisiaan työikäisiä ja työkykyisen oloisia keski-ikäisiä naisia aamupäivisin kiireettä kaupassa.

Päivisin ei ole sisältöä, paitsi käydä katsomassa työkkärin sivut. Ja miettiä, mihin muualle koulutukseni riittää. (Olen aineenopettaja.) Työllistyminen omalle alalle näyttää entistä kaukaisemmalta.

Haluaisin muuttaa Suomesta, aloittaa ikään kuin alusta jossain. Kielitaitoa on jonkun verran. Mutta aikaisemmista ulkomaankokemuksistani tiedän, että aika usein työskentely ulkomailla on väliaikaista. Taustalla kuumottaa koko ajan Suomi. Kaiken lisäksi mietin, että miten kestäisin olla erossa perheestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska viikonloppu loppuu ja pitää alkaa olemaan työttömänä:(

Jos olisit työelämässä,varmasti vihaisit myös silloin maanantaita.Aina vihaat jotakin,onko luonnevika?

Vierailija
24/24 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sunnuntaipäiviä vaikka olen työtön ja vaikka olen ollut töissäkin. Turhia pitkiä päiviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän