SUNNUNTAI - Naapuri palautti taas väärin jaettua postia ! ! !
Miten helkkarissa lukutaidottomat ja huolimattomat ihmiset pääsevät jakamaan postia!
Mihin voi valittaa ? Tietääkö kukaan (postin numero tai muu vastaava!)
Helkkarin NOLOA toimintaa postilta!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Postityöntekijä vastaa, että meillä oli tuossa taannoin ylityökielto, mutta piti myös saada joka päivä kaikki postit jaettua. Voit ehkä kuvitella mikä kiire ja stressi joinain päivinä oli, kun ei olisi kiinnostanut kuunnella valituksia jakamattomista posteista"
Kyse ei tässä ole jakamattomista posteista jota ette ole ehtineet jakaa.
Kyse on vakavampi: posti on jaettu täysin väärin eli randomisti mihin sattuu.
"Tuunko pyyhkiin sun peffankin vai osaatko itse?"
Toivottavasti et nyt pety pahasti, mut ei tarvi kiitos vaan tarjouksesta.
Keskity sinä nyt vain siihen postin oikein jakamiseen eli työhösi, koska homma kusee nyt pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Jaa eikö posti enää välttämättä jaa postia? En minä halua, että minun yksityisiä kirjeitä hipelöi jotkut helvetin jakelujuniorin partajuniorit tai muut. Ennen ainakin postinjakaja oli ihan arvostettu ammatti ja uskalsi luottaa, että kirjesalaisuus säilyi. Tuskin nykyään.
Postinjakajalla oli aikoinaan oma koppalakki kokardilla. Hän oli valtion virkaimies ja työhön ei päässyt ihan kuka tahansa hörhö. Oli oltava ennenkaikkea luotettava ja huolellinen.
Nykyään voi törmätä korvanappi, lippisjannuun joka juoksee hengenhädässä rapuissa ja nakkailee turhia vilkuilematta postit sinne ja tänne luukkujen vaan kolistessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee usein myös naapurin postia. Laitan aina naapurin laatikkoon, siinä kun on ihan vieressä niin ei sinänsä ole iso vaiva. Mutta pitäisiköhän tästä valittaa, kun voihan kyseessä tosiaan olla tärkeitä papereita, eikä voi olla sen varassa viitsiikö naapuri toimittaa postit perille.
Ilman muuta pitää valittaa. Välittömästi.
Jos bussikuski ei aja sovitusti bussia hän saa potkut alta aikayksikön.
Samoin opettaja. Ja poliisi, ja, ja , ja...
Miksi ihmeessä yksittäinen postinjakaja/jakelufirma on yllättäen erityisasemassa vaikka ei ilmiselvästi hoida työtä mistä sille maksetaan?
Jos toistuvasti jaetaan miten sattuu, niin kyse ei ole satunnaisesta erheestä vaan asenteesta itse työhön.
Asia tapahtuu siis "TAAS!".