Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä jotka eivät katso elokuvia? Onko sellaisia käytännössä olemassa?

Vierailija
25.11.2018 |

Paljon on jotka eivät lue, mutta he kyllä katsovat telkkaria ja elokuvia...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ehkä 3 elokuvaa vuodessa jos sattuu telkkarista tulemaan joku katsottava. Elokuvissa en käy enkä tilaa mitään suoratoistopalveluita. 

En ole oikein ikinä innostunut elokuvista. 

Vierailija
42/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa katsoa elokuvia. Lapsena katselin Disneyn klassikoita, sen jälkeen en mitään. En seuraa myöskään sarjoja. Luen kyllä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kyl joskus katson elokuvia iltasaikaan, mutta pelaan yleensä enemmän kotona ollessani vapaa-ajalla

Vierailija
44/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kyl joskus katson elokuvia, mutta vapaa-ajalla pelaan yleensä enemmän videopelejä huvin vuoksi kotona.

Vierailija
45/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pariin vuoteen katsonut edes televiso-ohjelmia tai sarjoja. Elokuvat ovat jääneet pois aikapäivää sitten.

Vierailija
46/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten joku voi juoda ja katsoa elokuvia samalla. Siinähän menee taidenautinto ja juomisen ilo samalla kertaa.

Tunnen monta jotka ei katso, ja pitää sitä myöskin junttina harrastuksena. Nämä ei ole mitään taiteen ystäviä muutenkaan. Osa on olevinaan.

Vierailija
47/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. En vain koskaan ole ollut niistä kiinnostunut ja katsoessa olo tuntuu pitkästyneeltä. Katson dokumentteja ja joskus luen kirjoja. 

Olen joskus saanut aikaan hämmentyneitä reaktioita, koska en ole katsonut paljoa elokuvia enkä tiedä montaakaan näyttelijää nimeltä.

Vierailija
48/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on nähtävästi kohdallani ajanut elokuvien ohi. Kaikki vaan tuntuvat olevan ihan täyttä shaibaa. Jopa ne vanhat joita joskus piti hyvinä. Nykyään nekin on jotenkin ihan typeriä. Kuten joku äskettäin televisiossa pyörinyt Face/Off missä vaan kaivettiin takin alta uutta pyssykkää ja räiskittiin vaan menemään, tehtiin pöljiä kieppihyppyjä yms.

Vierailija
49/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso elokuvia kuin harvakseltaan (siis niin, että pari elokuvaa tyyliin 5 vuodessa), mutta sitten luen kirjoja, joista on esimerkiksi tehty elokuvia ja melkein aina on saanut joko pettyä tai ihmetellä. Ja omasta mielestäni elokuvat ovat menneet laiskempaan suuntaan sitten varhaisen 2000-luvun, puhumattakaan siitä, että historiallisista hahmoista - vaikkapa kuningatar Elisabethistä - tehdään musta dragqueen, joka istuu pyörätuolissa. 

Vierailija
50/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin tulee katsottua joku vanha hyvä leffa tai leffasarja putkeen. Yleensä oon just sitä varten hommannu jotain hyvää kaupasta. Ne on silloin suunniteltuja maratooneja. Muutoin ei kyllä tule leffoja katseltua saati sarjoja. Teen mielummin jotain kuin istun passiivisesti tuijottaen näyttöä. Kun muut katselee sarjoja ni mä joko soitan tai pelaan.

Vierailija
51/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies ei katsonut telkkaria eikä suostunut elokuviin. Ei myöskään antanut mun katsoa telkkaria ja jos yritin niin huutoraivoa tuli.

Ex perusteli TV-kieltoa sillä että jos katson telkkaria niin en keskity häneen enkä pysty huomioimaan häntä. Ja tämä ei one provo.

Vierailija
52/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvien katselu on jäänyt sen takia että elokuvat on nykyään niin surkeita.

Ja en halua nähdä Mustaihoista Tarzania. En mustaa Naista James Bondina. En Mustaa Pientä Merenneitoa.

En mustaa Cleopatraa enkä Mannerheimia. Ei kiinnosta katsoa Naissankaria joka pätkii rivittäin valkoihoisia hetromiehiä katuun.

Vierailija
53/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Minä en katso.

Vierailija
54/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso leffoja enkä omista telkkaria. Elokuvateatterissa kävin ehkä kymmenen vuotta sitten syömässä karkkia. Joskus harvoin saatan katsoa netistä ilmaiseksi jotain sarjaa, mutta en tilaa suoratoistopalveluita. En myöskään katso somesta videoita. Liikkuva kuva on niin hidasta ja tylsää, lukeminen nopeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän