Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä jotka eivät katso elokuvia? Onko sellaisia käytännössä olemassa?

Vierailija
25.11.2018 |

Paljon on jotka eivät lue, mutta he kyllä katsovat telkkaria ja elokuvia...

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan katso elokuvia kotona, koska ei vain kiinnosta. Elokuvateatterissa käyn joskus harvoin.

Vierailija
22/54 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni (55-vuotias) ei katso tv:tä tai elokuvia, mutta on tämän vuoden kuluessa lukenut jo 66 kirjaa.

Meillä oli lapsuudessani tv, josta katsottiin uutisia ja urheilua, mutta nykyisin isä lukee uutiset puhelimestaan ja jalkapallokin on hänen mukaansa pilattu rahalla.

Minä taas katson nykyisin aika paljon elokuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole telkkaria 👌

Ja anoppi: ei pysty keskittymään niin pitkäksi aikaa. Kattoo lotot ja uutiset vouhkaa niitten tahtiin.

Vierailija
24/54 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni. 

Vierailija
25/54 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Vihaan sitä sitoutumista, mielummin katson jotain sarjaa. Tosin ehkä kerran kahdessa kuussa katson puolison kanssa jonkun leffan hänen mielikseen.

Anteeksi, mutten nyt ymmärrä. Eikö tv-sarjan seuraaminen vie enemmän aikaa kuin yksittäisen elokuvan?

Vierailija
26/54 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson leffoja tosi harvoin. Ei minulla ole kotona aikaa istua tunteja putkeen katsomassa telkkaa. Usein telkasta suoraan tulevat elokuvat alkavat vasta klo 22. Menen silloin nukkumaan.

Leffateatterissa käyn pari kertaa vuodessa lasten seurana. Miehen kanssa ollaan käyty leffassa 15 v aikana 2 kertaa.

Vierailija
27/54 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma, arsyynnyn siita ku pitaa keskittya:D

Vierailija
28/54 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson sarjoja. Ei tarvi luopua niin nopeasti kuin elokuvasta.

Viimeiset Hinterland ja Loukussa. Ihania.

Vierailija
29/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katon ääri harvoin elokuvia. Yleensä ne ovat pitkästyttäviä ja täysiä paskoja parhaimmillaankin. Sarjat ovat paljon antoisampaa seurattavaa yleensä. Niisä on lyhyemmät pätkät ja kiinnostavammat tarinat.

Vierailija
30/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereistani löytyy heitä joilla ei ole televisiota eikä ole koskaan ollutkaan. Noin 50v. ihmisiä. 

Vierailija
31/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tulitko viisaammaksi ja tyydytetyksi tuntemattomien luettelosta kyllä tai ei.. Jos et niin voin laittaa 100 kyllä tai ei vastausta.. 🤭🤭🤭😄😄😄😄

Vierailija
32/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana, kun juopottelin, katselin elokuvia ja telkkaria krapuloissani, kun en muuhun pystynyt. Nykyään en juopottele enkä käytännössä katso elokuvia lainkaan. Alle kymmenen vuodessa joka tapauksessa. Nykyään luen. Paljon. Valinta on helppo.

Vierailija
33/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvat ovat nykyään kaikki kolmetuntisia, yleensä osin ihan turhaa venytystä. En jaksa koko päivää/iltaa siihen kuluttaa, en kotona enkä elokuvissa.

Vierailija
34/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa katsella telkkaria. Joskus harvoin käyn elokuvissa.

Vierailija
35/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin ekan kerran sellaseen joka tuijottaa lähinnä vain jotain hömppäsarjoja ja tyyliin yhden ulkomaisen elokuvan vuodessa, aika outoa. Muuten pelkkiä kotimaisia jotka menee samaan hömppäsarjaan.

Vierailija
36/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pari-kolme elokuvaa nähnyt, on nähnyt ne kaikki. Vahvimmin tämä pätee nykyajan turhiin supersankari-bing-bäng -elokuviin, jotka muodostavat katsotuimmista elokuvista 90 %.

Vierailija
37/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen X-sukupolvea eli siis siitä tv-. Huomasin äidissä ja isässä sen, kun muistisairaus iski molempiin, niin se tv, "töllö" oli se ns. paras kaveri. Vanhoja kotimaisia iltapäivän elokuvia piti katsoa niin, ettei melkeipä syömään ennättnyt.

Sitten tämä korona tuli ja piti tehdä normireissu, vkl. reissu kotiin; siinä meni sitten peräti 6 viikkoa (tuleeko niitä matkustus-kieltoja vai ei?. Siinä ajassa jäi telsun kattominen multa ihan kokonaan. Sinne jäi TTK:t ja Putoukset. Huomasin, et hyvinhän tässä pärjää ilman niitäkin.

Vierailija
38/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja äitini. Luemme mieluummin kirjoja.

Vierailija
39/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso elokuvia, en tv:sta enkä leffateatterissa. Tuntuis järjettömälle useampi tunti töllätä jotain tarinaa. Eiköhän ne kaikki ole huonojakin. Kirjoja luen ja mielikuvituksella ohjaan ne päässäni eläväksi.

Vierailija
40/54 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen mieluummin kirjoja. Dokumentteja ja uutisia ja joitakin ajankohtaisohjelmia saatan katsoa - elokuvia en ole katsonut enkä aiokaan. Dekkarisarjoja katson jos ensimmäinen jakso on hyvä, jos huono, jätän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä