Tunnetko ihmisiä jotka eivät katso elokuvia? Onko sellaisia käytännössä olemassa?
Paljon on jotka eivät lue, mutta he kyllä katsovat telkkaria ja elokuvia...
Kommentit (54)
Minä en katso elokuvia, dokkareita muutaman vuodessa.
Minä en kato. Luen ja katon telkkaria muuten paljon, mutta elokuvia en vaan jaksa. Ei mikään minkä oon kattonut oo ollu mitenkään katsomisen arvonen, joten jätän väliin kaikki suosiolla.
Minä en katso. Mieluummin aina luen. Meillä TV on vain miehelle.
N57 - viimeksi katsonut elokuvan v. 2002.
Yhä harvemmin. Suurin osa elokuvista on niin lapsellista roskaa, etten halua katsoa.
Elokuvissa en ole käynyt vuosiin. Tv.stä katselen mieluummin asiaohjelmia ja dokumentteja, siis oikeita dokumentteja, ei hömppäkanavien lapsen tasoisille ihmisille tarkoitettuja tekeleitä.
Mä en jossain vaiheessa katsonut juuri elokuvia. Teininä kävin välillä leffassa, mutta jossain vaiheessa se jäi eikä mua oikein ole kiinnostanut katsoa telkkarista leffoja ikinä. Nyt poikaystävä haluaa tilata jotain kanavia ja joskus sen kanssa olen kattonut jotain elokuvia. Mielummin katson kuitenkin jotain sarjoja.
Täälläkin yksi joka ei katso elokuvia eikä edes televisiota. En kyllä tunne ketään toista. Yhdessä vaiheessa elämääni yritin katsoa elokuvia säännöllisesti, jotta tietäisin asiasta, mutta tarpeeksi nähtyäni elokuvat alkoivat tuntua yhdentekeviltä riippumatta siitä oliko kyseessä hömppää vai taide-elokuva. En varsinaisesti elokuvia inhoakaan, saan vain enemmän irti muista ajanviettotavoista.
En ole vuosiin jaksanut enää katsoa paljon elokuvia. Joskus tv:stä, jos sattuu sopivaan aikaan tulemaan joku kiinnostava. Ehkä pari-kolme kertaa vuodessa. Kaikkea muuta turhanpäiväistä katson tv:stä.
Naapurustossani on varmasti paljon sellaisia.
Lopetin elokuvien katsomisen noin 2008. TV:n katsomisen lopetin jo suurinpiirtein 1995.
Alkoi nyppimään se (taidokkaasti tehty) sosiaalinen manipulaatio, jonka kohteeksi joudut, jos kyseistä saastaa katsot.
Vapaa-ajalla luen ja kirjoitan sekä kuuntelen hyvää musiikkia. Ei sitä megaroskaa mitä väkisin tungetaan joka rööristä tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin elokuvien katsomisen noin 2008. TV:n katsomisen lopetin jo suurinpiirtein 1995.
Alkoi nyppimään se (taidokkaasti tehty) sosiaalinen manipulaatio, jonka kohteeksi joudut, jos kyseistä saastaa katsot.
Vapaa-ajalla luen ja kirjoitan sekä kuuntelen hyvää musiikkia. Ei sitä megaroskaa mitä väkisin tungetaan joka rööristä tänä päivänä.
En ole huomannut elokuvissa mitään manioulaatiota. Itse en vain jaksa keskittyä elokuviin kuin harvoin, ja liian usein olen valinnut tylsän elokuvan, jota ei edes huvita katsoa.
Luulisi että jokainen joskus, mutta esim. tänä vuonna ehkä kaksi. En laske niitä että istun sohvalla näpläämässä kännykkää ja lapsi katsoo leffaa sylissä.
Mun mies. Aloittaa kyllä katselun seurassani, mutta harvoin ehtii alkutekstejä pidemmälle ennen kuin uni voittaa. On jotain hermostollista häikkää.
Mä katson todella vähän elokuvia, sen sijaan Netflix-sarjoja menee paljon.
Joskus käyn teatterissa katsomassa elokuvan. Kotona tulee harvemmin katseltua. En katso televisiotakaan juuri ollenkaan. Lukeminen on enemmän oma juttu. Liikkuvan kuvan ja ihmisten katselu kuluttaa liikaa.
Äitini 58v. Ei ole koskaan osannut keskittyä elokuvien katsomiseen.
On myös tosi herkkä, ei siedä minkäännäköisiä jännitysleffoja.
En ole ikinä katsonut kokonaista elokuvaa.
N34
Minulla oli pitkä kausi (useamman vuoden), jolloin en katsonut yhtään leffaa. Ei kiinnostanut mikää uusi elokuva ja vanhoista kiinnostavat oli jo nähty. Nykyään tulee todella harvoin katsottua mitään elokuvia tai tv-sarjoja ja silloinkin vain tiettyä genreä (kauhu, mutta ei slasher tai splatter).
Minä en ole ainakaan viiteen vuoteen katsonut yhtään elokuvaa. Ei kiinnosta yhtään. Katson dokumentteja, keskusteluohjelmia, urheilua ja konsertteja.
Minä! Vihaan sitä sitoutumista, mielummin katson jotain sarjaa. Tosin ehkä kerran kahdessa kuussa katson puolison kanssa jonkun leffan hänen mielikseen.
Kyllä on!