Kuuluisia viimeisiä sanoja
Kommentit (183)
Ei se nyt haittaa jos muutaman kaljan jälkeen lähtee auton rattiin...
"Synnyttäminen on luonnollinen asia, se on vain nyky-yhteiskunnassa keksitty juttu että se olisi millään tavalla vaarallista. Lapset kyllä osaavat syntyä. Kyllä minä nyt yksinäni pärjään niinkuin esiäitinikin ennen minua."
"Ei se myrsky tänne tule, aina kiertänyt pohjoisen kautta ohi. Ihan turhaa puuhastelua tuollainen evakuointimääräys, meteorologit taas ylireagoi."
"Näytä nyt sitä stenkkua tänne vähän lähemmäs, en minä ilman valoa näe onko tuolla tynnyrin pohjalla vielä jotain."
Leivänpaahtimet kuulemma tappavat paljon enemmän ihmisiä kuin hait. Voin siis huoletta mennä tuonne uimaan!
"Paneskelin muijaasi tossa viime viikonloppuna, oli muuten antoisaa!"
Vierailija kirjoitti:
Maistuupa tämä mantelille.
Voisiko joku avata tätä? Viittaako tää johonkin myrkkyyn joka maistuu mantelille vai pähkinäallergiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuupa tämä mantelille.
Voisiko joku avata tätä? Viittaako tää johonkin myrkkyyn joka maistuu mantelille vai pähkinäallergiaan?
Syanidi
Moottoripyöräjengin kantapaikassa:
Onko teistä läskeistä kukaan koskaan ollut oikeissa töissä?
Ei sitten rahkeet riittäneet lukioon, senkin pelle
-Lukiolainen amikselle-
En minä koskaan tätä ladattuna ole vielä säilyttänyt ....
Mulla on katos ihan semmonen periaate !
Kato ny vaikka, mä voin ihan hyvin vaikka painaa tän piipun vaikka tälleen ohimolleni ja uskallan tietenkin vaikka painaa ihan reilusti tästä liip...PAM!
"Ai tämä teleportaatio toimii silleen, että se niikun tuhoaa sut ja sit luo sut toiseen kohtaan uudestaan. Okei, kiva homma, siirtäkää minut jonnekin kivaan paikkaan."
"Psykoosini puhkesi näköjään taas. Tuo murhaaja ei ole todellinen, se ei ole todellinen, se ei..."
Vierailija kirjoitti:
Toi nahkaliivi ei sovi sulle yhtään, senkin prätkäpelle.
Oletteko jokin Tom of Finland fanikerho kun tuollaisiin nahkaliiveihin pukeudutte?
Ei täällä tutulla suolla mitään suonsilmäkkeitä ole. Humps!