Paras aika kuukaudesta harrastaa seksiä?
Milloin nainen on hedelmällisimmillään? Laitan nyt koko aika viestejä mut tarvisin neuvoja. Eilen laitoin monta viestiä mut ne poistettiin jostain syystä. Varmaan hermostuin jollekin ja oon pahoillani mut oikeesti nyt on hätä ja suru kun en tuu raskaaksi :’(
Kommentit (22)
Siinä vaihessa kun on vähintään kahden kierron ajan ollut selvänä ja savuttomana ja syönyt raskausvitmiineja tai vähintään foolihappolisää.
Lisäksi miehen tulisi olla ollut selvänä ja savuttomana vähintään kuukauden, ja hänen tulee käyttää bokserimallisia alushousuja ainakin neljä päivää ennen yritystä eikä saunoa pariin päivään ennen.
Molemmilla kannattaa olla vakkari työ.
Alkukuussa tulee syötyä terveellisemmin ja suoli on helpompi puhdistaa, joten silloin 😊👌
Paras aika harrastaa seksiä kuukaudessa, jopa koko vuonna, on se aika, kun sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Alkukuussa tulee syötyä terveellisemmin ja suoli on helpompi puhdistaa, joten silloin 😊👌
Tuletko raskaaksi suolen kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuletko raskaaksi suolen kautta?
Kukaan ei tule raskaaksi suolen kautta, typerä ajatuskin.
Kaikki tietävät että siemenet pitää niellä jotta ne vaikuttavat.
Paras aika on pikkujoulut. Homman voi hoitaa niin että se ei ole aivan vahinkoraskaus, eikä sitä tarvitse keskustella oikeasta isästäkään kunhan huolehtii että samana iltana on useampi ehdokas.
Noin kuukautiskierron puolivälissä eli kun ovuloit. Älä stressaa, nauti seksistä aina kun sitä on tarjolla.
Ovulaatio on n. 14pv ennen kuukautisia. Itse huomaan ovulaatiopäivät siitä, että valkovuoto on runsaampaa.
Kannattaa ladata esim joku kuukautissovellus, se laskee ovulaatiipäivänkin arviolta. On myös ovulaatiotestejä.
Jätät nyt sen stressin ainakin pois, lapsi tulee kun on tullakseen :-)
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaihessa kun on vähintään kahden kierron ajan ollut selvänä ja savuttomana ja syönyt raskausvitmiineja tai vähintään foolihappolisää.
Lisäksi miehen tulisi olla ollut selvänä ja savuttomana vähintään kuukauden, ja hänen tulee käyttää bokserimallisia alushousuja ainakin neljä päivää ennen yritystä eikä saunoa pariin päivään ennen.
Molemmilla kannattaa olla vakkari työ.
Miksi pitää olla bokserimalliset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla kannattaa olla vakkari työ.Miksi pitää olla bokserimalliset?
Ei saa olla liian kireät ja hauduttavat alkkarit.
Parastahan olisi pitää siitos ori kotosalla alasti ja käydä lypsämästä häntä säännöllisesti.
Miksi siihen ei ole velvoittavaa lainsäädäntöä?
Mistä saa kuukautissovelluksen? Mun miehellä on yks lapsi et siinä ei pitäisi olla vikaa mut mussa on jotain vikaa koska en oo tullut kolmessa vuodessa raskaaksi mun miehelle ja harrastetaan seksiä 3-0 kertaa päivässä ja maksimissaan on kahden päivän tauko. Seksiä mun tekee eniten mieli viikko ennen menkkoja ja koko sen viikon ajan tosi paljon et menkay alkaa.
Niin ja siis oon harrastanut muidenkin kanssa seksiä ilman ehkäisyä enkä silti oo tullut raskaaksi :’( kun me haluttaisiin olla oikea perhe ja Mä oon niin nuori ja mun mies on paljon vanhempi niin siks haluisin lapsen pian koska meillä on niin iso ikäero ettei sen tarvis enää 50v tulla isäksi. Tuo työjutut on mahdotonta mun miehelle koska sillä on aivovaurio mut Mä olen ihan työkykyinen. Se oli ihanaa aikaa kun se miehen lapsi asui meillä kaks vuotta mut ei oltu sillon siinä kunnossa et oltais pystytty huolehtimaan lapsesta mut nyt tilanne on eri. Lapsi olis mun suurin unelma ja siks oon niin surullinen kun lasta ei mulle suoda. Tuntuu etten ole nainen ollenkaan kun en tule raskaaksi. Mietin niitä ovilaatio testejä et jos alkaisin tekemään ja aina sillon tekis kaikki niksit mitä vaan ihmiset tietää joilla on vaikeuksia tulla raskaaksi?
Mutta se ettei se voi käydä töissä ei haittaa koska meillä on velaton omakotitalo et se lapsi syntyisi kotiin eikä mihinkään räkälää.
Hah 😃 meidän hääpäivä on 25.2 ja mun syntymäpäivä💖 sanoin tahdon heti kun täytin 18 ja sitä ennen meillä alkoi suhde ku olin 14 ja seurustelemaan alettiin salaa ku täytin 16 ja naimisiin mentiin heti kun täytin 18 ja pääsin pois laitoksesta. Eli siis meil on pitkä suhde takana eli lapsen aika olisi jo! Oon 24 ja Mun mies 48. Eli kauaa en haluais enää odotella et oltaisiin oikea perhe :(
Nyt saatan olla raskaana!!!menkat on myöhässä jo kaks viikkoa!!!! Olisinpa ettei tuu taas pettymystä!!
Ehkä parempi niin.