Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa hauska törmätä kaupassa entiseen koulukaveriin ostamassa ruokaa toimeentulotukilipukkeilla.

Vierailija
25.11.2018 |

Ollaan kuitenkin jo nelikymppisiä, tuossa vaiheessa sitä olettaisi elämänhallinnan olevan jo kunnossa. Toisaalta hänen käytöksensä oli sellaista narkkivipatusta ja säätämistä että ehkä se on sinne suuntaan se hänen elämänsä sitten mennyt. Ja kirjoitin tästä nyt teille kun yhteisille tutuillekaan en viitsi juoruta.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Mä sain kerran Prisman infosta A4-kokoisen lappusen, jolla sain ottaa uuden samanlaisen tuotteen viallisen tilalle ja sitten vain sen lapun kanssa kassalle. Mistä hitosta kukaan tietää, mitä lappuja ne voivat olla? Nykyään eivät kyllä enää niitäkään anna, vaan viimeksi antoivat hyvityksen rahana. Joo ei ole kökkö tuuri, pari kertaa viimeisen 10 vuoden aikana on joutunut jotain palauttamaan. 

Vierailija
62/63 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<em><strong> kirjoitti:

En minä ilkkunut asialla enkä halua asiasta missään nimessä juoruta kenellekään tutuille! Koulukaveria harmitti varmasti törmäämisemme enemmän kuin minua. Satuin kassajonossa taakse kun en tunnistanut takaapäin, vasta jossain vaiheessa kun kääntyi sivuttain enkä voinut enää muuallekaan lähteä. Ja yritin olla etten olisi huomannut mitään mitä edellä tapahtui. ap

mut kuitenkin se oli susta hauskaa, että toisella menee niinkuin menee? Olet siis entinen koulukiusaaja ja nykyinen muuten-vaan-kiusaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina sadan euron seteleillä kun ne on niin kivan värisiä ja sit voi näpästä ihmettelevää kassapiikaa tyyliin eksä ennen Rahaa Oo nähny.