Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä äidistä joka vie lapsensa hoitoon (2,5v) ja lorvii itse päivät kotona.

Vierailija
10.05.2006 |

Tiedän tapauksen varmasti ei tee esim etätyötä tai ole kotitoimistoa. Kyse on itsestäni.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuota subjektiivista päivähoito-oikeutta ei taida kaikilla olla. Itse nimittäin kysyin lähipäiväkodista, että voisiko lapsen, 3v, saada parina päivänä viikossa puolipäivähoitoon, niin vastaus oli, että jos on toinen vanhemmista kotona, niin ei saa.

viikossa hoitoon ja olet ymmärtänyt väärin, että kieltävä vastaus johtuisi toisen vanhemman kotona olosta.

Vierailija
22/25 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viimekeväänä hain varsinaisena hakuaikana lapselle kokopäivä hoitopaikkaa (huhtikuussa) ja ilmoitin hoidon tarpeen alkavan elokuussa. Sain paikan vaikka hakemuksesta kävi selvästi ilmi että olen työtön. Ja lapsi on tosiaankin hoidossa jokapäivä ja aina 8-16.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
24/25 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan itte kotona, tosin väitän kyllä tekeväni jotain projektia. Oikeesti se projekti on ensin keskittyä pari kuukautta ja saada sitten joka paikkaan kertyneet romukasat vähitellen selviteltyä. Iltapäivällä koululaiset saavat hoitaa ruuan laiton, siivouksen ja pikkuveljen hoidon. Kyllä elämä on ihanaa! Ja lasten teko kannattavaa!

Vierailija
25/25 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Makaan itte kotona, tosin väitän kyllä tekeväni jotain projektia. Oikeesti se projekti on ensin keskittyä pari kuukautta ja saada sitten joka paikkaan kertyneet romukasat vähitellen selviteltyä. Iltapäivällä koululaiset saavat hoitaa ruuan laiton, siivouksen ja pikkuveljen hoidon. Kyllä elämä on ihanaa! Ja lasten teko kannattavaa!