Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ongelmia

Anteeksisekavatekstini
24.11.2018 |

Pitkän harkinnan jälkeen ajattelin kysyä teiltä apua parisuhteeseeni. Eli siis asiahan on niin että tunnen välillä olevani onneton tässä suhteessa, lähinnä viikonloppuisin miehelleni maistuu alkoholi vähän liiankin hyvin että ihan sama oikeastaan missä seurassa kunhan sitä vain on. Rehellisesti sanottuna en muista milloin viimeksi olisimme olleet viikonloppua ilman alkoholia. Käymme siis viikot töissä ja viikonloput olen yksin kotona kun ei sitä juomista kiinnosta katsella, tänäkin viikonloppuna lupasi lähteä kanssani syömään ravintolaan mutta ei ollutkaan rahaa vaikkakin juomaan pääsi silti lähtemään. Minä maksan meillä vuokrat, kaikki laskut (auton maksaa itse) ja suurimman osan ruuastamme, vaikkakin tienaan vähemmän mutta silti miehelleni ei jää yhtään mitään ja kuun lopussa ylensää lainaa minulta. Mieshän on siis kaikinpuolin ihana ja viikolla arki rullaa hyvin. Minusta on vain pikkuhiljaa alkanut tuntua sille ettei tämä yhteis elämä sovi meille laisinkaan. Olenko liian kiltti kun katselen tätä touhua vai onko tämä ihan normaalia? Vaadinko liikaa jos haluan edes kerran vuodessa yhden selvän viikonlopun?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siipeilijä. Eroa. Ellet halua kustantaa hänen elämistään koko loppuelämääsi.

Vierailija
2/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kiltti ja tossu. Mieshän käyttää sinua hyväksi ja maksattaa sinulla kaiken!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on alkoholiongelma. Jätä jos ei suostu menemään hoitoon.

Vierailija
4/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina jostain löytyy rahaa ryyppäämiseen se on fakta!!!

Vierailija
5/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap.

Vierailija
6/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hänelle kertoisin oikein sitten tunteistani? Vaadinko vain liikaa jos haluan olla selvinpäin ja tehdä yhdessä jotain aivan muuta?

Vierailija
7/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä maksat kaiken?

Vierailija
8/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on minun nimissäni ja miehellä on oma asunto toisella paikkakunnalla jossa ei ole käynyt viimeiseen kahteen kuukauteen kertaakaan niin siitä se on vain sitten jäänyt minun maksettavaksi.

Vierailija
9/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksisekavatekstini kirjoitti:

Asunto on minun nimissäni ja miehellä on oma asunto toisella paikkakunnalla jossa ei ole käynyt viimeiseen kahteen kuukauteen kertaakaan niin siitä se on vain sitten jäänyt minun maksettavaksi.

Lähetä se takaisin kotiinsa ja sano että voi tulla takaisin kun on ryypännyt riittävästi.

Vierailija
10/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain väkisin mietittyä voisiko elämä kuitenkin olla parempaa yksin? Kavereistani sen verran että suurin osa on pariskuntia joten en haluaisi yksin tuppautua niiden seuraan ja vierestä katsoa sitä nuolautumista ja rakkautta

Vierailija
11/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Mies on kaikinpuolin ihan:D'

Vierailija
12/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hänelle kertoisin oikein sitten tunteistani? Vaadinko vain liikaa jos haluan olla selvinpäin ja tehdä yhdessä jotain aivan muuta?

"Homma on nyt niin, etten halua enää katsella sun jatkuvaa juomista. Jos haluat juoda, voit mennä omaan kotiisi harrastamaan sitä, tavataan sitten kun haluat tehdä jotain selvin päin."

Vierailija
13/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksisekavatekstink kirjoitti:

Tulee vain väkisin mietittyä voisiko elämä kuitenkin olla parempaa yksin? Kavereistani sen verran että suurin osa on pariskuntia joten en haluaisi yksin tuppautua niiden seuraan ja vierestä katsoa sitä nuolautumista ja rakkautta

Voit varmasti harrastaa asioita yksinkin. Ja ehkä kannattaa hankkia sellaisia kavereita, joilla on seurassa muutakin tekemistä kuin nuolautuminen.

Vierailija
14/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käyminen ei hänellä onnistu kotoaan kun ei ajokorttia omista ja minun luotani työpaikalleen on vain pyöräilymatka. Enkä haluaisi häntä ns. Kuseenkaan jättää

Vierailija
15/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet asiasta. Olisiko mies valmis vaikka harrastamaan jotain yhdessä. Ilmoita teidän vaikka paritanssi kurssille tai jotain missä saisitte viettää aikaa yhdessä ilman alkoholia.

Vierailija
16/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käyminen ei hänellä onnistu kotoaan kun ei ajokorttia omista ja minun luotani työpaikalleen on vain pyöräilymatka. Enkä haluaisi häntä ns. Kuseenkaan jättää

Et halua puhua asiasta etkä jättää miestä. Sulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä hänet tuollaisena.

Vierailija
17/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Mies on kaikinpuolin ihana:D'

Juu, loisivat juopot on ihan parhaita. Pus pus!

Vierailija
18/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olemme puhuneet asiasta ja yleensä se menee samalla kaavalla että alkuviikosta lupaa lähteä viikonloppuna kanssani elokuviin mutta perjantaina korkki aukeaa eikä häntä näy seuraavan kerran kun sunnuntaina. En haluaisi olla omahyväinen mutta ahdistaa oikeasti.

Vierailija
19/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajestas. Mietti nyt mitä järkeä tossa on... ykkönen miehelle on viina et sinä.

Olen itse ollut joskus samassa tilanteessa ja lopulta jätin alkoholistin. Onneksi uskalsin, jälkikäteen ajateltuna ihan hirveää se elämä oli, ainaista pahaa mieltä siitä että viina oli ykkönen, aina. Nykyinen mies juo ehkä pari krt vuodessa ja todella hyvä nii. Yököttää nykyään ajatuskin eksästä tärisemässä rapuloissaan ja verestävine silmineen 😏

Vierailija
20/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 tämä riitti, olisit tyytynyt vähempään. Jos ei ole provo, olet erittäin tossu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan