Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon netti-ihastuksesta?

Vierailija
24.11.2018 |

Ymmärrän järjellä, että kyseessä on ns. mielikuvaan ihastuminen, eli en ole ihastunut tähän ihmiseen vaan siihen mahtavaan mielikuvaan, joka hänestä on muodostunut kaiken hänen kirjoittamansa perusteella. En ole tavannut tätä ihmistä livenä ja tuskin tulisimme toimeen. Silti en saa häntä mielestäni.
Mitä teen, yritänkö vain vältellä häneen liittyviä kirjoituksia ja kuvia kunnes tunteet alkavat haihtua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se netti-ihastus jotenkin haittaa sinun elämää niin ehkä sitten. En muutoin näe mitään syytä.

Vierailija
2/6 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se netti-ihastus jotenkin haittaa sinun elämää niin ehkä sitten. En muutoin näe mitään syytä.

Lisäyksenä sen että sain tuon perusteella kuvan että se on yksipuolista. Tietysti jos teillä on "etä suhde" ja sillä ei ole toivoa niin se on kohteliasta panna poikki ettei toinen tärvää suotta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa koska hänen ajattelemisensa alkaa tuntua pakkomielteiseltä. Mietin joskus, voisinko kuolettaa tunteet tapaamalla hänet (jolloin kohtaisin todellisuuden) mutta se tuskin onnistuu. Ap

Vierailija
4/6 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun netti-ihastus karisi kun tapasin tyypin livenä :D Eli kirjoitukset ja omat mielikuvat voi olla hyvinkin kaukana todellisuudesta

Vierailija
5/6 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun netti-ihastukseni kuivahti kokoon, kun näin tyypin livenä aivan vahingossa. Hän ei tiedä, että näin hänet. Mutta joo ei tosiaan ollut sellainen kuin olin kuvitellut.. Ihan naurattaa, että miten olenkin voinut olla niin ihastunut tyyppiin jota en ollut edes tavannut livenä. No mitä tästä opin? Jatkossa en pitkitä tapaamista vaan sovin treffit heti ennenkuin ihastun johonkin ällötykseen. N40

Vierailija
6/6 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tosiaan osata nauraa sille, miten vahvasti osaankaan ihastua vaikka en henkilön kanssa livenä olisi tekemisissä. On se ihmismieli kumma :D Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan