En käsitä, miksi kaikki miehet ihastuvat minuun! Onko kenelläkään samaa ongelmaa?
Kommentit (51)
olen aito blondi-
nyt kun on 40 v ei ole pulmat tuollaisia...päinvastoin...
Tuttu tilanne mullakin!
Oon kahen lapsen yh ja nyt reilu vuoden sinkkuna. Aluks itkin, et taidan jäädä loppuelämäks yksin. Mut mitä vielä! Okei, mä käyn treffeil ja muutenkin ulkona, mut en ois uskonu, et tollanen flaksi vois käydä. Kavereitten kaa ollaan ihmetelty, et mist vois johtuu, ku en oo mitenkää kummosemman näkönenkään...
ja vähän muutakin, ja kaikki miehet käy kuumana. Outoa..
Nuo piirittäjät ja muut " hullut" kuulostavat liiankin tutulta.. Toisten kanssa selviää helpommin, mutta toiset tuntuvat oikeasti jäävän jotenkin ihmellisesti koukkuun ja piirittävät välillä jopa pelottavan paljon. Osa piirittäjistä on miehen kavereita/työkavereita jopa ystäviä ja valitettavasti osa myös minun ystävien miehiä. Lähes jokainen on väittänyt ettei ole koskaan tuntenut vastaavaa tunnetta kenenkään muun seurassa kuin minun, tiedä häntä, mutta kuitenkin mietin toisinaan paljonkin että minkä minusta tekee monille miehille niin erikoisen. Yksi hyvä ystäväni sanoi että olen kuulemma persoonaltani ja ulkonäöltäni sellainen joka " vangitsee ja vie tilan huoneeseen astuessaan" .
T:25
Taitaa olla tätä nykyä kadut tyhjiä, joten ihastuminen taisi olla lyhyttä mutta tuottoisaa... ;)
Yksikään sielultaan kaunis ei kehu ja korota itseään edes nimettömänä. Miehet jotka ovat kiinnostuneet itse kehumastanne viehättävyydestä saavat sitä mitä ansaitsevatkin, eli pelkkää pintaa.
Ensinnäkin mulla on kavereita, joihin miehet helposti iskeytyvät ravintolassa kiinni. He eivät ole välttämättä mitenkään hyvännäköisiä tai hyväkroppaisia tms. vaan ilmeisesti helpon nakin näköisiä, koska näillä miehillä on aina seksi mielessä.
Toiseksi mulla on sisko, joka kärsiin vaikeasta persoonallisuushäiriöstä. Hän on koko ikänsä ollut riippuvainen miesten huomiosta ja jatkuvasti kertoo (normaalilta kuulostaen, ei siis kuulosta miltään sekopäältä), miten se ja se siellä ja siellä taas ihastui häneen jne. Hän ei ole mikään missi eikä hyväkroppainen mutta ihan kohtuullisen näköinen ja todella kova flirttaamaan ja miellyttämään miehiä (_saadakseen_heidät_ihastumaan_itseensä_).
Nämä kokemukset mulla on naisista, joihin " kaikki" ihastuu. Muuten tiedän vain kauniita ihmisiä, joihin ehkä keskimääräistä useampi mies kiinnittäisi huomiota jne. Mun käsitykseni mukaan miehet EIVÄT uskalla lähestyä liian kauniita/fiksuja naisia vaan lähestyvät niitä taviksempia ja niitä ns. helppoja ;).
Ja vielä lopuksi: itse olen onnellisesti (!) naimisissa ihanan miehen kanssa, joten en ole kateellinen niille, jotka kokevat kaikkien lankeavan jalkojensa juureen.
Onneksi minun ei tarvitsekaan antaa miehille, jotka minuun ihastuvat, mitään koska olen tukevasti naimisissa. Haluan vaan sanoa etten missään nimessä allekirjoita sitä etteikö ihminen voisi olla " hyvä" vaikka kirjoittaakin tänne siitä miten on haluttu miesten keskuudessa. Yleensä nämä ovat asioita joista ei omilla kasvoillaan voi keskustella, juurikin tämän täälläkin ilmenneen kateuden/vastustuksen (miten kukin haluaa ajatella) vuoksi. Jostain syystä (joka ei liene kenellekään epäselvä ;)) aihe aiheuttaa närää naisvaltaisella palstalla. Siltikin asia (=olla keskimääräistä halutumpi miesten keskuudessa) voi aiheuttaa ongelmia tai sitä haluaa muuten vaan purkaa. Tälläisellä anonyymilla palstalla se on hellpo tehdä enkä nää siinä mitään väärää tai pahaa.
T: 25 ja se joku toinen viestinro., jota en juuri nyt muista..
Viestissäsi 25 sanot olevasi kova flirtti ja pettäneesi miestäsi useasti. Miten siis voit sanoa, ettei sinun tarvitse " antaa mitään" miehille, jotka sinuun ihastuvat?
" Olen erittäin kaunis...Miehet ihastuvat avoimuuteeni ja huumorintajuuni...jne." Miesmakusi ehkä on vaatimaton.
Siinähän se juttu juuri onkin ettei minun TARVITSE antaa mitään, joskus kuitenkin itse sitä haluan... Kuten mainitsin olen helppo ihastumaan.. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että jokainen vastaankävelevä mies saisi mieleni heilahtamaan tai minut tekemään jotain. Mutta se on totta että olen pettänyt useasti. Mutta jälleen tulee tärkeä " pointti" asiaan. Heitetään nyt prosenteissa että minulla on ollut sata mahdollisuutta pettää ja niistä olen käyttänyt 5 prosenttia..
T: se 25 ja " muut viestit" edelleen..
Sanontaasi käyttäen, " hyvä ihminen" (eli sielultaan kaunis) kuitenkin haluaa kohdella toisia niin kuin haluaisi itseäänkin kohdeltavan. Tuntuuko hyvältä miehesi antaessa sinulle uskottomuutesi anteeksi kerta toisensa jälkeen? Nautitko vallan tunteesta, jonka saat pettäessäsi miestäsi?
Toivon todella, että viestisi ovat provoja.
näköisiä naisia. Esim. luokallani AMK:ssa oli tyttö, joka oli todella hyvännäköinen ja urheilullinen ja pukeutui (minusta kivasti) " urheilullisesti" , eli esim. jotkut kivat ja laadukkaat (merkki)tuulihousut ja huppari.
Sitten oli toinen, joka käytti minihameita (ihan ok jalat, mutta itse en olisi hänen jaloillaan käyttänyt), avoimia paitoja (melko isot tissit, mutta myös pientä ylipainoa) , hiukset blondatut ja permanentatut ja aina ihme nutturalla. Lisäksi kova nauramaan ja vähän " härski" .
Kouluaikana pojat/miehet vaikuttivat hirveän kiinnostuneilta tästä jälkinmäisestä, mutta nyt jälkeenpäin olen monen kuullut olevan olleen kovin ihastuneita tähän ensimmäiseen, mutta eivät koskaan uskaltaneet ilmaista sitä millään tavalla:)
edelleenkin miehiä puoleensa kuin kärpäsiä. Hän on kyllä kaunis, pieni, siro ja suurisilmäinen ja joissain tilanteissa erittäin kova flirttailemaan. Joten hän kyllä myös haki sitä huomiota itsekin.
Mutta hän sai kimppuunsa myös tyyppejä, joiden kanssa hän käyttäytyi ihan neutraalisti. Hän oli myös liian kiltti sanomaan suoraan, että ei kiinnosta, vaan miehet luulivat ystävällistä käytöstä kiinnostukseksi.
tiedän ongelmasi. Sen nimi on minäminäminä.
Olen varustautunut pippurisumutteella ja ryöstähälyttimellä kaupungille mennessäni, vain siten vältyn pakkonainnilta!
ja ennen kuin kukaan tulee virnuilemaan tyyliin luulet vaan, niin voin sanoa että tämä ei ole kivaa.
ei toki ihan jokainen mies ihastu mutta useasti, ja se on rasittavaa.
harhakuvitelmiin saa kyllä apua jos haluaa..
Olen 30 v. lapseton, mutta minua luullaan aina nuoremmaksi (n. 25-vuotiaaksi). Olen tosi hyvässä kunnossa fyysisesti, anteeksi jos sanon, mutta kroppani on juuri sellainen, jonka aika moni ottaisi. Minulla on ihan hirveän hyvä babyface-iho ja kauniit piirteet ja hiukset. Lisäksi olen luonteeltani avoin, hauska, mukava jne. Tuntuu että vedän miehiä puoleeni kuin magneetti. :( Teistä tämä on tietysti omakehua, mutta täällä voin anonyymisti ihan hyvin kertoa asiat niinkuin ne ovat...
Arvaatte varmaan, että hänen kanssaan oli tosi paska tavata poikia. Mä sain jämät.