Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden keskeytyksestä kysyttävää.

Vierailija
24.11.2018 |

Otin tänään aamulla ne neljä tablettia emättimeen. Vatsakivut on kovat (mutta ei liian) ollut koko päivän, vaikka oon syöny 4 Panacodia. Mutta vuotoa tulee vain vähän. Sidettäkään en ole vaihtanut kertaakaan kun siinä ei ole juuri mitään. Tosi olen käynyt vessassa puolen- tunnin välein ja pönttöön on valunut verta ja hyytymiäkin. Onko tämä nyt asiaankuuluvaa kun en vieläkään vuoda kunnolla? Pelkään, että tämä ei onnistukaan.
Onko samanlaisia kokemuksia. Kauanko runsaan vuodon alkamiseen meni?
Kiitos jos vastaan asiallisesti

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua?

Vierailija
2/12 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aamulla laittanut lääkkeet, niin pitäisi jo tässä vaiheessa olla kunnon vuotoa. Muistelen itse ainakin että meni ehkä pari tuntia siihen että vuoto alkoi. Aikaa keskeytyksestä tosin muutama vuosi joten en muista kovin tarkasti. Kai sait jonkin puhelinnumeron mihin voit olla tarvittaessa yhteydessä? Suosittelen varmistamaan hoitajalta vielä pitääkö lääkettä hakea lisää tai jotain. Minulle ainakin painotettiin, että vuodon pitää olla oikeasti runsasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko jo ne kaksi tablettia suun kautta, ensin neljä emättimeen jotka avaavat kohdunsuun ja sitten akksi suun kautta että alkaa kunnolla supistukset. Vuodon pitäisi alkaa 3-6 tunnin kuluttua siitä aloituksesta.

Vierailija
4/12 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaikki sen arvoista?

Vierailija
5/12 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on tehty saamieni ohjeiden mukaan.

Vierailija
6/12 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olet välittämättä kaikista miinustelijoista ja tyhmistä kommentoijista. Saman tehneenä, pitäisi kyllä alkaa. Käppäile ympäriinsä, yritä rentouttaa alavatsan lihakset. Vaikka sattuu, niin älä pidä mitään lihaksia kireänä. Pitäisi aika vapaasti alkaa lössähtelemään.

Vierailija
7/12 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten olet välittämättä kaikista miinustelijoista ja tyhmistä kommentoijista. Saman tehneenä, pitäisi kyllä alkaa. Käppäile ympäriinsä, yritä rentouttaa alavatsan lihakset. Vaikka sattuu, niin älä pidä mitään lihaksia kireänä. Pitäisi aika vapaasti alkaa lössähtelemään.

Lössähtelemään! Sieltä se baby vapaasti lössähtelee ulos.

Vierailija
8/12 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli kyllä siellä alkaa lopulta tapahtumaan! Mulla meni muistaakseni 6h ennen kuin edes verta tuli tippaakaan ja aloin jo epäilemään että olenko raskaana ollenkaan, kun mitään ei tapahdu.

Vierailija
9/12 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Vauva menetti henkensä. Käyttäkää ensi kerralla kondomia. Mielestäni tuollaiset mukavuusabortit pitäisi kieltää Suomessa kokonaan.

Vierailija
10/12 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee abortin heti alussa niin ei sieltä mitään babyä lörtsähtele.

Itse olen saanut valitettavasti alkuraskauden keskenmenon rv 8 ja pelkkää verta tuli.

Ja minulle on tehty kaavinta tuulimunaraskauden takia  viikolla 11 ja silloinhan ei edes ole mitään vauvaa mutta istukkaa on.

Vierailija
11/12 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lössähtelemään! Sieltä se baby vapaasti lössähtelee ulos.

Korjaan virheesi; sieltä ne kohdun limaseinämät ja suurimmalta osin verihyytymät lössähtelevät pihalle. Tuntuu siltä kuin isoja etanoita välillä tipahtelisi, jos yskäisee niin sitten tulee kuin tykinsuusta. Ja sitten tietty jossain siellä on se sikiön esimuodostuma, jota tuskin kukaan alkaa kaivelemaan esiin.

Vierailija
12/12 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee abortin heti alussa niin ei sieltä mitään babyä lörtsähtele.

Itse olen saanut valitettavasti alkuraskauden keskenmenon rv 8 ja pelkkää verta tuli.

Ja minulle on tehty kaavinta tuulimunaraskauden takia  viikolla 11 ja silloinhan ei edes ole mitään vauvaa mutta istukkaa on.

Pienihän se baby vielä tuolloin on. Sentin mittainen. Mutta sydän lyö ja aivotkin on. Eipä sieltä hyytymien seasta näe, jos ei sitten sattumalta. Ikävää, että sait keskenmenon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi