Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mitä sanotte mutta otan naisena "yksi jätkistä" kehun ihan kehuna

Vierailija
24.11.2018 |

Minua kehutaan paljon muutenkin ja itse tunto on kunnossa. Ja erotan kyllä kehut imartelusta. Ongelma "hyvä jätkä" kehuissa taitaa olla niillä naisilla, joita ei kehuta ollenkaan!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän enemmän kehuista hyvä tyyppi ja sun kanssa on helppo puhua, olla tai hyvä tehdä töitä. Pidän arvostuksesta, kehuista ja siitä, että tullaan toimeen - en halua olla yksi jätkistä. Pidän siitä, että muistetaan minun olevan nainen. Enkä osallistu saunailtoihin, illanvietosta häivyn ennen kuin kukaan alkaa sen syvemmin humalassa avautumaan. Perhana kun he alkaa nykyään kärkkymään tilaisuutta avautua jo ihan alkuillasta, täytyy olla nopea syömään jos haluaa ehtiä jälkiruokaan.

Vierailija
22/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostaisi moista kehua, koska tuollainen sananvalinta kertoisi tästä sanojasta sen, että hän arvostaa ihmisiä sukupuolen perusteella, ja luulisi sen olevan kehu, jos hän kutsuu minua sen sukupuolen edustajaksi, jota en ole. Eli en oikein osaisi arvostaa tämän kehun sanojaa, joten itse kehukin menisi täysin harakoille. Arvostan kehuja, jotka tulevat fiksuilta tyypeiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäki oon ottanu kehuna! Oon kaunis nainen ja saan ulkonäöstäki paljon kehuja ja iskuyrityksiä jne, mut esim harrastuspiireissä (kamppailulaji) on oikeesti kehu et oot yks jätkistä. Tarkottaa, et mun kanssa voi otella tosissaan, eikä tartte hölläillä ja varoo niin ku joidenki prinsessojen (joille se harrastus tosin jääki aina lyhyeks kokeiluks).

Hahhahah!

Kaikkea te uskottekin.

Jos miehet ei varoisi sun kanssa, ja ottelisi tosissaan, susta jäisi vain märkä läntti lattiaan.

Olette ihan hölmöjä.

Vierailija
24/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen ottanut. Olisi ikävää, jos sukupuolen takia pidetään huonompana. 

Vierailija
25/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla nainen, joka on miesten seurassa rennosti, on iljetys.

Vierailija
26/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla nainen, joka on miesten seurassa rennosti, on iljetys.

Mä otan kaikkien seurassa rennosti. Mutta en ole mikään hyvä jätkä,  vaan tavallinen nainen. Insinööritoimistossa kuulen kyllä juoruilua päivittäin, mutta kun mies puhuu jaskaa muista, sehän on keskustelua ja kritiikkiä, jota ei saa sanoa juoruiluksi. Vaikka juoruilua se on, ei mitään muuta. 

Vierailija
27/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisellinen nainen ja minua on sanottu jätkäksi. En loukkaantunut. Enkä muutenkaan ole mikään tiukkapipo joka vetää herneet nenään jostain pikkukehusta.

Vierailija
28/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että tuntoaisti toimii. Aivovauriosi on vain lievä!

Vierailija
29/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että hyväksi jätkäksi sanominen tarkoitetaan kehuksi. Mutta miksi se on hyvä juttu, että on samanlainen kuin mies? Olen paljon tyytyväisempi kehuun, joka sanotaan, että olen hyvä tyyppi tai mukava ihminen tms. ilman että sitä sidotaan mitenkään sukupuoleen. Tuo, että naista kehutaan miesmäiseksi on omalla tavallaan alistavaa, samalla tavalla kuin miestä haukutaan akkamaiseksi. Eli sukupuolen perusteella olet jonkilainen ja kun oletkin erilainen, niin olet toista joko parempaa (mies) tai huonompaa (nainen) sukupuolta.

Vierailija
30/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin olen ottanut. Olisi ikävää, jos sukupuolen takia pidetään huonompana. 

Jos sinua kehutaan hyväksi jätkäksi, niin silloinhan sinua nimenomaan pidetään sukupuolesi takia huonompana! Jos naissukupuolta pidettäisiin yhtä hyvänä kuin miessukupuolta, ei naisia silloin kehuttaisi hyviksi jätkiksi.

Vierailija
31/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mäki oon ottanu kehuna! Oon kaunis nainen ja saan ulkonäöstäki paljon kehuja ja iskuyrityksiä jne, mut esim harrastuspiireissä (kamppailulaji) on oikeesti kehu et oot yks jätkistä. Tarkottaa, et mun kanssa voi otella tosissaan, eikä tartte hölläillä ja varoo niin ku joidenki prinsessojen (joille se harrastus tosin jääki aina lyhyeks kokeiluks).

Hahhahah!

Kaikkea te uskottekin.

Jos miehet ei varoisi sun kanssa, ja ottelisi tosissaan, susta jäisi vain märkä läntti lattiaan.

Olette ihan hölmöjä.

Taas joku huutelemassa, joka ei oikeista kamppailulajeista tiiä yhtää mtn...

Vierailija
32/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen saavutus se on, että naista kutsutaan mieheksi?

Sama kuin hetero ottaisi kehuna sen, että joku homoporukka sanoo "sä olet kuin yksi meistä homoista". Jes?

Miksei voi sanoa vaikka että oot hyvä tyyppi jonka seurassa voi olla oma itsensä? Tuollaisen kommentin voisi jo ottaakin kehuna. Yksi jätkistä en kuitenkaan haluaisi olla, koska pelkkä sana "jätkä" ilman tarkempaa määrittelyä voi sisältää myös sellaisia ominaisuuksia, joita en yhtään arvosta. Eikä mulle ole mikään meriitti olla kuin mies, olen ihan tyytyväinen naissukupuoleeni kiitos vain.

Vierailija
33/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin mustalle sanoisi "mutta sinähän olet ihan kuin yksi meistä valkoisista!" Ihan mukava kehu?

Vierailija
34/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on kehuksi tuollainen tarkoitettu. Vähän kuin, että olet tosi nopea, vaikka oletkin noin lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan