Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mitä sanotte mutta otan naisena "yksi jätkistä" kehun ihan kehuna

Vierailija
24.11.2018 |

Minua kehutaan paljon muutenkin ja itse tunto on kunnossa. Ja erotan kyllä kehut imartelusta. Ongelma "hyvä jätkä" kehuissa taitaa olla niillä naisilla, joita ei kehuta ollenkaan!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ikinä kuulla olevani hyvä jätkä tai yksi jätkistä. Onneksi sellaista ei ole koskaan minulle sanottukaan. Jos sanottaisiin, sanoja ei sen jälkeen tervettä päivää näkisi. Vihaan, inhoan ja halveksin miehiä, enkä missään nimessä halua olla yksi jätkistä tai hyvä jätkä.

Vierailija
2/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten muut,mut ite en oo yks jatkista ja oon tyytyvainen naisellisempana,koska,tallanen ma oon xD

Vierailija
4/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä sulle. Oletko transseksuaali? Itse en halua tulla identifioiduksi osana jätkäporukkaa. Olen nainen, en mies. Ymmärrän, että joillekin on ihan sama, minkä sukupuoliseksi ympäristö heidät määrittelee. Minulle näin ei ole, vaan sukupuoleni on minulle tärkeä osa identiteettiä.

Minulle on siis ok olla osa jotain kivaa porukkaa ja yksi kavereista. Siis osa jotain yhteisöä, jossa sukupuolella ei ole merkitystä. Mutta "yksi jätkistä" ei olisi minulle kehu, koska en ole jätkä enkä haluakaan olla.

Vierailija
5/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehille "yksi mimmeistä" kehu ja jos ei niin miksi ei?

Vierailija
6/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama et mika oon muiden mielesta,mut tiian etten oo yks jatkista:D

Vierailija
7/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ikinä kuulla olevani hyvä jätkä tai yksi jätkistä. Onneksi sellaista ei ole koskaan minulle sanottukaan. Jos sanottaisiin, sanoja ei sen jälkeen tervettä päivää näkisi. Vihaan, inhoan ja halveksin miehiä, enkä missään nimessä halua olla yksi jätkistä tai hyvä jätkä.

Mitä äijä?

Vierailija
8/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisena naisena otan tuon loukkauksena. Miesten täytyy viehättyä minusta eikä nähdä minua osana heidän porukkaansa.

Vierailija
9/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä ny oo tollanen, tuu tänne polvelle istumaan. Kyllä se siitä helpottaa.

Vierailija
10/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama miten muut,mut ite en oo yks jatkista ja oon tyytyvainen naisellisempana,koska,tallanen ma oon xD

Mieluummin yksi jätkistä kuin selkeästi heikkolahjainen

Vierailija
11/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle naisena työelämässä on monta kertaa sanottu kunnioittavana kehuna että ”sulla on kyllä munaa” tai ”sulla on totisesti pallit”. Olkoot miesmäistä arvotuskieltä mutta ne kehut on tullut todelliseen tilanteeseen ja aiheesta, niin tiukoissa tilanteissa että olis miehiltä menny pupu pöksyyn.

Vierailija
12/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan miehille "yksi mimmeistä" kehu ja jos ei niin miksi ei?

On homoille.

Vierailija
13/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellisena naisena otan tuon loukkauksena. Miesten täytyy viehättyä minusta eikä nähdä minua osana heidän porukkaansa.

Miten nämä kaksi asiaa sulkevat toisensa pois?

Vierailija
14/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhdenkään miehen kuullut sanovan ketään naista hyväksi jätkäksi, en koskaan. Olen ammatiltani insinööri, ollut työharjoittelussa duunarivaltaisessa paikassa ja jopa sukuni on miesvaltaista. Sen sijaan olen kuullut, kun itseään hyväksi jätkäksi tituleeravat naiset saavat aika halventavia kommentteja selän takana. Miehet todellakin juoruilee ja puhuu paskaa muista, rajustikin. 

Vierailija
15/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakehu haisee...

Vierailija
16/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yhdenkään miehen kuullut sanovan ketään naista hyväksi jätkäksi, en koskaan. Olen ammatiltani insinööri, ollut työharjoittelussa duunarivaltaisessa paikassa ja jopa sukuni on miesvaltaista. Sen sijaan olen kuullut, kun itseään hyväksi jätkäksi tituleeravat naiset saavat aika halventavia kommentteja selän takana. Miehet todellakin juoruilee ja puhuu paskaa muista, rajustikin. 

Jäi pois, että siis myös duunarivaltaisessa paikassa, muuten työpaikkani ovat insinööritoimistoja, joissa naisia on ollut 1-3/paikka. Niin ja ei, minua ei sanota hyväksi jätkäksi. Katsotaan vain, että onko muut naiset paikalla ja jos vain minä olen, todetaan, että nyt voi puhua. Mm. vaikkapa sellaista että se hyvä jätkä ei ole mies eikä nainen, vaan henkilö yms. 

Vierailija
17/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,on mullaki mielipiteet ja oon joltai osin vahva jnejme,mut mua naurattais jos mua kutsuttais jatkaks koska ma en selkeestikkaa oo,ja sen kyl huomaa:"Dse ei yhtaa vahenna mitaan mussa

Vierailija
18/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäki oon ottanu kehuna! Oon kaunis nainen ja saan ulkonäöstäki paljon kehuja ja iskuyrityksiä jne, mut esim harrastuspiireissä (kamppailulaji) on oikeesti kehu et oot yks jätkistä. Tarkottaa, et mun kanssa voi otella tosissaan, eikä tartte hölläillä ja varoo niin ku joidenki prinsessojen (joille se harrastus tosin jääki aina lyhyeks kokeiluks).

Vierailija
19/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuhan se onkin. Suomennettuna se tarkoittaa, että sinun kanssasi voi olla rennosti ilman turhaa niuhotusta. Ja se ei tosiaan vaikuta siihen, ettetkö voi olla naisellinen ja puoleensavetävä yhtäaikaa.

Vierailija
20/34 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka aloitetaan siitä, että itsetunto on yhdyssana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi