Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin tuntemasi oman lemmikin inhimillistäminen?

Vierailija
24.11.2018 |

Tutun miehen terrieri istuu autossa kuskin sylissä ja syö samassa ruokapöydässä. Jos ei näin toimita, koira alkaa muka "mököttää".

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koirat osaa itse lenkkeillä pihassa tarvitsevansa määrä = ei viedä lenkille.

En mä usko että Musti on silleen ”jaaha, mä tapaan aina aamulla juosta kympin” ja lähtee juoksemaan.

Pahin omalla tavallaan.

Vierailija
2/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koira sai nukkua tyttöystävän vieressä parisängyssä kun "muuten sille tulee paha mieli." Itse nukuin ohkaisella patjalla lattialla. On entinen.

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun yksi työkaveri kertoi tulleensa mummoksi, kun tyttärensä oli hankkinut koiran.

Vierailija
4/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa inhimillisti itsensä pomokseni ja minun ihmisoikeuteni ovat uhattuna.

Vierailija
5/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitini koira ei tee juuri niin kuin äiti haluaa, koiraa käsketään häpeämään...

Vierailija
6/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavillani on tapana ostaa pikaruokaravintolassa käydessään myös perheen koiralle ruokaa. Esim kun hakevat hampurilaisia niin ostavat koiralle pelkän pihvin.

7/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirasta puhutaan lapsena ja koiran omistaja lepertelee koiralle tyyliin "tule äidin sylkkyyn" ja "anna äidille pusu".

Vierailija
8/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuolee muniaan.

Vierailija
9/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylkyttää jalkaa.

Vierailija
10/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärme tykkää katsoa telkkaria omistajan sylissä.

Vierailija
11/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nuolee muniaan.

Makuasia.

t.Mäyräkoira

Vierailija
12/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun yksi työkaveri kertoi tulleensa mummoksi, kun tyttärensä oli hankkinut koiran.

Tunnen kanssa yhden karvamummun. Se vie koiralle synttäri- ja nimpparilahjojakin kassi kaupalla.

Vierailija
13/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapseton 40-nainen puki nuorelle kultaiselle noutajalle yöpuvun sellaista lasten kuosia. Koiralla oli muitakin teetettyjä vaatteita. Kesälläkin se käytti koirien kenkiä kun oli vähän märkää.

Ymmärrän kyllä vaatteet esim. takit koirilla joilla ei ole riittävää karvapeitettä tai ovat jo vanhuksia ja on kylmä ilma. Itsekin käytin talvisin tossuja koiralla jonka anturat menivät rikki hiekoitushiekasta ja kylmästä. Mutta tämä koira oli selvästi lapsen asemassa kaikin puolin.

Vierailija
14/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lapseton 40-nainen puki nuorelle kultaiselle noutajalle yöpuvun sellaista lasten kuosia. Koiralla oli muitakin teetettyjä vaatteita. Kesälläkin se käytti koirien kenkiä kun oli vähän märkää.

Ymmärrän kyllä vaatteet esim. takit koirilla joilla ei ole riittävää karvapeitettä tai ovat jo vanhuksia ja on kylmä ilma. Itsekin käytin talvisin tossuja koiralla jonka anturat menivät rikki hiekoitushiekasta ja kylmästä. Mutta tämä koira oli selvästi lapsen asemassa kaikin puolin.

😳

Mun kultaisilla on niin paksut turkit että tuntuisi suorastaan rääkkäykseltä jos niille laittaisi vaatteita päälle. Sisällä. Ja vielä yöksi.

Ja ei ne siihen suostusikkaan, repisivät ne yöpuvut koska ne kuitenkin on koiria..

Vierailija
15/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira halvaantui ja sille kyhättiin oma "pyörätuoli." Koira myös virtsasi ja ulosti allensa. Koiraa ei haluttu lopettaa, koska eihän ihmistäkään lopeteta, jos tämä halvaantuu. Paha vaan, että koira ei ymmärrä tilaansa, eikä pysty toteuttamaan luonnollisia tarpeitaan halvaantuneena. Ihmisellä voi olla mielekäs elämä vaikkei pystyisikään kävelemään, koska ihminen pystyy käyttämään vielä ajatuksiaan saadakseen mielihyvää. Koira ei tähän pysty. 

Vierailija
16/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla oli kesällä koira uimapuku päällä. Se näytti kyllä kärsivältä ja ihmiset vielä naureskeli sille.

Vierailija
17/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpennulke ostettiin pinnasänky missä se nukkui. kerran kun aivastin ja pentu heräsi ääneen, lensin pihalle koska ”olin sekoittanut koiran unirytmin”. Ei oo tullut sen jälkeen käytyä.

Vierailija
18/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla pariskunnalla on kaksi newfoundlandinkoiraa. Näillä on omat koristellut ”sängyt” eli isot pedit joissa on päädyt. Molemmista koirista puhutaan lapsina, ja nainen kutsuu miestään välillä jopa isukiksi, koska onhan hän koirien isä (öööööh??). Kun toinen koira tuli taloon, nainen puhui uudesta vauvasta. Ja nainen puhuu vähän virallisemmissakin yhteyksissä, että he ovat nelihenkinen perhe. Kun he hankkivat farmariauton, nainen postasi FB:hen kuvan, että piti hankkia perheauto, kun on kerran tuota perhettä. Koirat myös ruokitaan aina samaan aikaan, kun ihmiset syövät, ja ovat näin ollen ”aamiaisella” ja ”lounaalla”. Oltiin viime itsenäisyyspäivänä siellä, niin koirille annettiin ”drinkit” samaan aikaan kun me skoolattiin.

Kerran nainen myös puhui, että pitää olla varovainen, ettei suosi ”toista poikaa” enemmän kuin toista, ja että kun toisella ”pojalla” on eräs vähän enemmän hoitoa vaativa sairaus, niin pitää toista poikaa huomioida muulla tavoin vähän enemmän, ettei sille tule syrjäytetty olo.

Vierailija
19/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koirien äiskä ja perheen kesken puhutaan koirista melkein kuin ne olisi lapsia. Meillä koirat myös istuvat ruokapöydässä. Tuota pöydässä istumista lukuun ottamatta jutut kuitenkin pysyvät perhepiirissä. Näin anonyyminä voin tämän tunnustaa. 😁

Vierailija
20/21 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan Chihuahua vyötetään autossa lastenistuimeen kun lapset taas riekkuvat ilman vöitä ympäri autoa.