Rumin naisen nimi
Kommentit (213)
Irmeli, Rauni, Rauna, Hjördis, Lillemor, Ylva, Fatima. Varmasti löytyy muitakin, mutta nämä tuli äkkiä mieleen. Oon varmaan vastannut tähän vanhaan ketjuun aiemminkin, mutta en jaksa selata läpi.
Sellaista, josta tulee mieleen jokin tuote tai yritys mieleen.
Flora
Merita
Elisa
Risella
Viola
Marie, Marianne
Eilakin on nyt pilattu
Onpa katkeran ihmisen tekemä ketju.
Ano, Anu Saukko, Persutar, Sebastian.
Vierailija kirjoitti:
Mä en antaisi lapselleni nimeä Päivi.
Tunnen yhden niin hirveän Päivin, ja nimi on saastunut siitä syystä. Enkä osaa siksi ajatella edes nimeä kauniina. Anteeksi kaikki te mukavat Päivit, teitäkin varmaan on.
Jopas jotakin. 😮 Minä tiedän erään Päivin, joka on käytännöllisesti katsoen Universumin paras, fiksuin ja kaunein ihminen. ❤ Ne muut tietämäni Päivit ovat olleet fiksuja ja kivoja myös.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden niin hirveän Päivin, ja nimi on saastunut siitä syystä. Enkä osaa siksi ajatella edes nimeä kauniina. Anteeksi kaikki te mukavat Päivit, teitäkin varmaan on.
Minä taas tunnen vain mukavia Päivejä.
Jennika Jannikat sun muut on vähän blääh, muttei nyt varsinaisesti rumia. Omaan korvaan P ja r yhdistelmät ei niin kauniita. Pirjo ja Petra esimerkiksi, kuulostaa rumalta.
Yksinkertaisesti rumia: Riikka, Reeta, Reetta ja näiden väännelmät.
Maire
Aino
Milla
Irja
Elsa
Tuulikki