Usean vuoden hiljaiselon jälkeen kiihotun ja haluaisin seksiä päivittäin.
Yhtäkkiä onkin niin että mieheni ei kiihotukaan vaikka tähän asti HÄN on halunnut päivittäin. Turhauttava tilanne meille molemmille. Mitä pitäisi tehdä? Odotellako vaan, että omat haluni taas laimenisivat?
Kommentit (13)
kyllä miehesi syttyy aivan varmasti
pikkasen autat sitä niin nautitte molemmat ja paljon
Näytä sille kuinka olet seksikäs ja seksin puutteessa
Halua seksiä
ONNEA!!
-mici-
Luulisin sen olevan niin, että miehelle tuli jonkun sortin " kulttuuri-shokki" kun ennen aina torjuttiin ja nyt minä olenkin se vonkaava osapuoli. Ei voinut uskoa todeksi, että nyt sitä saa ja niin paljon kuin kehtaa pyytää, eikä tartte aina edes pyytääkään. Riittää kun ohi kulkeissaan silmää vinkkaa ja meikä jo heittelee vaatteita päältään, heh...
Pari kuukautta meni totutellessa tähän " uuteen elämään" ja nyt on halut suunnilleen yhtäläiset molemmilla ja onnekseni niin päin, että miehen halut nousi ja seksiä siis meillä riittää nyt lähes päivittäin kun ennen meni niin, että ehkä kerta kuussa.
Onko se nyt maailman loppu, jos sun ukkos ei kiihotu susta.
Semmosta se elämä on!
meillä on historiassa seuraavaa:
4 lasta, keskenmenoja, menehtynyt lapsi, vaikeita raskauksia jne.
todella paljon vaikeuksia lapsiin liittyen.
esikoinen on nyt 4v ja vaimolla oli kolme vuotta hormonikierukka.
kierukka poistettiin noin kolme kk sitten.
tilanne on se, että luukkuunottamatta ovulaatiosta johtuvia pakkopanoja olen yli 8vuotta joutunut tyytymään omaan käteen ja satunnaiseen velvollisuus seksiin.
jos olisi pitänyt odottaa sitä, että milloin vaimo oikeasti haluaa seksiä.
olisimme harrastneet seksiä harvemmin kuin kerran vuodessa.
eniten halujani vaimoa kohtaan veivät ne kymmenet tai sadat kerrat
minkä hän antoi ymmärtää, että hänen tekisi mieli.
Aina hänen teki mieli silloin kun ei ollut mitään mahdollisuuksia asiaan.
Ja kun oli mahdollisuuksia niin silloin väsytti tai tuli jotain jännää
telkasta jne.
loppujen lopuksi tilanne meni siihen pisteeseen etten edes viitsinyt yrittää. oli paljon helpompaa vetää käteen kuin nähdä tunnin vaiva
ja saada kommentiksi alahan jo nukkumaan sekä kevyt taputus päähän.
Vaikka meilläkin on vaimon seksuaalisuus taas herännyt on silti seksi edelleen vaikeaa.
olen jotenkin niin henkisesti lyöty etten jaksa innostua.
ja mitä enemmän vaimo innostuu tai antaa merkkejä halusta, sitä enemmän minua alkaa tilanne ahdistaa.
pelkään koko ajan sitä " alahan nukkua" sanontaa.
kuvittele, että sinä olet nyt samassa tilanteessa kuin miehesi ennen.
tekis mieli, mutta saaminen kohtuuttoman vaikeaa.
tai miehesi antaa ymmärtää, muttei jaksa antaa
Tärkeää on nyt, että mikäli lupaat seksiä lunastat myös lupauksen.
olet aktiivinen loppuun asti.
osoita miehelle, että olet oikeasti valmis näkemään vaivaa saadaksesi.
tilanne korjaantuu pikkuhiljaa ja onkin tärkeää pystyä aidosti
todistamaan halukkuus.
meillä on edelleen se tilanne, että kun vaimoni alkaa ilmoittamaan
halustaan. minä koen ahdistavana ja epätodellisena tilanteen.
luen elekieltä ja lauseita, mietin kokoajan todellisia vaikuttimia.
ja se ihmetyttää kun on itse saanut olla paitsiossa 8v.
nyt pitäis nollata tilanne ja vanhat kokemukset kuukaudessa tai parissa.
toivottavasti herätti ainakin joitain ajatuksia.
t mies
....Ja nainen haluaa pikkuhiljaa yhä enemmän. Osat vaihtuu ja miestä joutuu sit houkuttelemaan vähän mut paraneeko se vaikka vaihtas tuoreempaan.. Ehkä hetkeksVierailija:
Yhtäkkiä onkin niin että mieheni ei kiihotukaan vaikka tähän asti HÄN on halunnut päivittäin. Turhauttava tilanne meille molemmille. Mitä pitäisi tehdä? Odotellako vaan, että omat haluni taas laimenisivat?
Miksi ihmiset pelaa seksillä? Onko se niin kamalaa ja miksi ihmeessä parisuhteessa elävät ihmiset eivät pysty puhumaan siitä, mikä kiihottaa tai miksi ei kiihota.
Käsittämätöntä, että naiset synnyttävät miehen silmien edessä, mutta eivät sitten osaa kertoa, miten haluaisivat itsensä tyydytettävän.
Vakiseksi on mielestäni yksi syy olla parisuhteessa. Miksi se on niin kamalaa? Minusta se on yhdessäolon kaunein muoto.
Kaikki valtapelit, säälipanot yms. ovat jotenkin vääristyneitä tapoja. Jos itseäni ei juuri samalla hetkellä huvita kuin puolisoa, niin kyllä hän tietää mistä napista pitää painaa. harvoinhan nyt yhtäaikaa alkaa haaroissa kutisee.
relatkaa sen seksin kanssa ja jättäkää tiskit tiskaamatta!
ja muuta sellaista pientä pirtsakkaa vinkkiä. Kyllä yksisilmäinen käärme sieltä nousee!