Enää ei jaksa yrittää yhtään mitään miesten suhteen
Jään odottelemaan, jos joku joskus kiinnostuu ja ottaa yhteyttä. Yksi mies vaikutti kiinnostuneelta, mutta ei sitten vastannut treffikutsuun mitään. Tosi reilua, miten vaikeaa on kirjoittaa, että ei kiitos/kiinnosta.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Jään odottelemaan, jos joku joskus kiinnostuu ja ottaa yhteyttä. Yksi mies vaikutti kiinnostuneelta, mutta ei sitten vastannut treffikutsuun mitään. Tosi reilua, miten vaikeaa on kirjoittaa, että ei kiitos/kiinnosta.
Jos ne eivät yritä, älä sinäkään yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne eivät yritä, älä sinäkään yritä.
En enää yritäkään, tulkoot kotoa hakemaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeaa naisena on kohdistaa mielenkiinto johonkin muuhun mieheen kuin siihen eniten tienaavaan jalkapalloilijakalsarimalliin?
Ihan älytön kommentti. Montako tuollaista miestä tiedät? Käy kaupassa katsomassa näetkö monta sellaista naisten kans, vaiko ihan perusmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en naisten suhteen, kaikki tapaamani tahtovat vain materiaa ja kotitöitä, ennemmin nautin itsekseni elämästä.
Jep. Naisten pinnallisuus, rahan ahneus ja materialismi tekee kunnollisen naisen löytämisestä hyvin vaikeaa. Niitä on hyvin harvassa.
Kertoo vain millaisista naisista te kiinnostutte. Kannattaa nähdä muutkin naiset kuin vain ne pintaliitopaikkojen miss mikäliet.
Naiset vaativat lähes järjestäänsä mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, ts. rahan tienaamista tai ainakin yritrystä tienata rahaa. Kyllä se kertoo aika aukottomasti missä mennään. Jos ei kiinnostaa rahan tienaaminen ja naisesta maksaminen suoraaan tai välillisesti, naista ei se mies kiinnosta.
Itsekin tienaan rahaa käymällä töissä, enkä etsi sen kummemmin elättäjää, kuin elätettävääkään. Työttömät ei kiinnosta, eikä etenkään omasta tahdostaan vailla palkkatyötä olevat.
Niin, siksi koska etsit vain rahasampoa persoonan ja tyypin sijaan. Se kertoo aika aukottomasti, että sulta puuttuu kyky tuntea aidosti yhtään mitään.
En minä ainakaan pysty toista elättämään, kun palkka riittää tuskin omiin menoihin. Jos on työkykyinen, on kelpuutettava työ kuin työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en naisten suhteen, kaikki tapaamani tahtovat vain materiaa ja kotitöitä, ennemmin nautin itsekseni elämästä.
Jep. Naisten pinnallisuus, rahan ahneus ja materialismi tekee kunnollisen naisen löytämisestä hyvin vaikeaa. Niitä on hyvin harvassa.
Kertoo vain millaisista naisista te kiinnostutte. Kannattaa nähdä muutkin naiset kuin vain ne pintaliitopaikkojen miss mikäliet.
Mielelläni kuulisin miten voisin tunnistaa naisen, jolle miehen lyhyys ja rumuus on plussa. Nyt tuntuu, että mihin tahansa menen, nuo seikat ovat oleellisia
eri
Nämä on taas näitä. Mies ei kuulemma saa olla tossu, mutta sen verran tossu sen kuitenkin pitää olla, että ainakin viimeistään naisen käskystä menee töihin tienaamaan rahaa. Eli tossu pitää käytännössä olla, vaikka muuta väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat lähes järjestäänsä mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, ts. rahan tienaamista tai ainakin yritrystä tienata rahaa. Kyllä se kertoo aika aukottomasti missä mennään. Jos ei kiinnostaa rahan tienaaminen ja naisesta maksaminen suoraaan tai välillisesti, naista ei se mies kiinnosta.
Itsekin tienaan rahaa käymällä töissä, enkä etsi sen kummemmin elättäjää, kuin elätettävääkään. Työttömät ei kiinnosta, eikä etenkään omasta tahdostaan vailla palkkatyötä olevat.
Niin, siksi koska etsit vain rahasampoa persoonan ja tyypin sijaan. Se kertoo aika aukottomasti, että sulta puuttuu kyky tuntea aidosti yhtään mitään.
En minä ainakaan pysty toista elättämään, kun palkka riittää tuskin omiin menoihin. Jos on työkykyinen, on kelpuutettava työ kuin työ.
Mitä tahansa, että sut voi ostaa?
Elän tällä hetkellä hiukan eristyneenä. Jos edes tapaisin jotain miehiä, niin voisi tulla jotain. Baarista en jaksa etsiä ja tinder ei kiinnosta. Olen ollut niin pitkään yksin, että periaatteessa vaatimukset ei oo kovin korkealla.
Voisin varmaan helposti ihastua keneen tahansa mukavaan mieheen, joka tupsahtaisi jostain mun elämään.
Vierailija kirjoitti:
Voisin varmaan helposti ihastua keneen tahansa mukavaan mieheen, joka tupsahtaisi jostain mun elämään.
Missä vaikutat? Ikä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletko valmis pettymään, jos/kun sut feidataan? Se on nykypäivää. Hetken leikitään mukana ja sitten ei kuulukaan enää mitään.
Ei jaksa ei. Normimiehilläkin on vaatimukset hirmu korkealla :(
Mun pitäis varmaan mennä töihin, vaikka johonkin asiakaspalveluun, niin voisin tavata miehiä. Jo se on oikeastaan hyvä syy mennä töihin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletko valmis pettymään, jos/kun sut feidataan? Se on nykypäivää. Hetken leikitään mukana ja sitten ei kuulukaan enää mitään.
Ei ota jos ei annakaan. Pääsisi ainakin jotenkin alkuun. Nyt oon solmussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaikutat? Ikä?
Hki, 39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asenne. Mun solmua kiristää nää huonot kokemukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaikutat? Ikä?
Sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaikutat? Ikä?
Hki, 39
Harmi, kiitos vastauksestasi.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asenne. Mun solmua kiristää nää huonot kokemukset.
Voisin käydä enemmän treffeillä ja olla avoimempi. Jos tapaisin kymmenen miestä, varmasti yksi olisi sellainen mukava, jonka kanssa voisi tulla enemmän.
Joo, kunhan ne vaan käy tienaamassa rahaa ja on valmis ostamaan niillä rahoilla naisen. Epäilemättä. Sitten ei persoona kelpaa, jos maksukyky puuttuu.