BLACK FRIDAY mitä ostit?
Itse kirjoja ja leluja joululahjoiksi adlibrikseltä 15 prossan alella. Ei mitään suuren suurta alea, mutta muutenkin jo edulliset hinnat, niin ihan kannatti. En tehnyt heräteostoksia, etukäteen tarkkaan suunniteltu.
Vaikka sivustolla puhuvat 10 prossan alesta, itse sain ainakin sähköpostiin koodin 15 prosentin alelle.
Kommentit (64)
Lippuja Superparkiin a 8,50 euroa. Jääkaappia ja pakastinta etsin mutta en löytänyt.
Ostin seitsemän tuotetta 30 % alennuksella. Säästin siis 210%. Aika hyvin.
Uuden tiskikoneen. Olen odottanut black fridaytä noin kuukauden sen jälkeen kun vanha kone sai korjaajalta tuomion. Alennusta tuli n. 150 €.
En mitään. En käynyt edes ruokakaupassa.
Herkkumunkkeja leipomosta blackfriday-tarjous
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tillinipun, perunoita ja näkkäriä.
Ihana! :)
Oi kiitos :) Niin sinäkin :)
Kierrätyskeskuksesta mekon ja villatakin (-60%) yhteensä 2,20 €
Ylijäämäruokaa ravintolasta n. 7€
"kiilottaa kruunuaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko adlibriksen koodi black15?
Mä sain torstaina ennakkoalekoodin sähköpostiin kun olen tilannut aiemminkin. Ainakin aamulla vielä toimi, siis joo BLACK 15
Tattis! Olen kyllä Adlibriksen kanta-asiakas, mutta en saanut moista postia. Tuli koodi hyvään käyttöön. :)
Olen yrittänyt pari kertaa saada Adlibriksen uutiskirjeen, mutta koskaan ei tule mitään posteja sieltä (paitsi tilausvahvistukseni)! Missasin siis tuon 15 aleprossan ja sain vain 10... Ostan sieltä kuitenkin satasilla tavaraa vuodessa. Harmittaa.
Tilasin sanomalehden 2 kuukaudeksi hintaan 13 €
Lapaset, huivin, irtokarkkia ja ruokaa. Netistä tilasin meikkejä. Kävin kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoja ja leluja joululahjoiksi adlibrikseltä 15 prossan alella. Ei mitään suuren suurta alea, mutta muutenkin jo edulliset hinnat, niin ihan kannatti. En tehnyt heräteostoksia, etukäteen tarkkaan suunniteltu.
Vaikka sivustolla puhuvat 10 prossan alesta, itse sain ainakin sähköpostiin koodin 15 prosentin alelle.
Ostin Korreksen ja Cera di Cupran kosmetiikkaa halvalla Kreikasta.
En mitään. En ole poistunut asunnostani tänään ollenkaan.
Ostin uuden puhelimen (entinen oli entinen), oli hyvässä alennuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin seitsemän tuotetta 30 % alennuksella. Säästin siis 210%. Aika hyvin.
Juu näinhän se matikka menee!
En mitään. Minua ahdistaa tällaiset ostelupäivät, enkä ainakaan halua minnekään kauppoihin. En tarvitse mitään, mutta alan kuitenkin haluta aivan kaikenlaista enkä sitten kykene ajattelemaan selkeästi, joten pysyn kaukana.
Heräteostoksena kympin bluetooth-kuulokkeet CDOnista, siskolle PS 4-pelin Discshopista, Zalandosta muutama vaate -70% alennuksella ja Emotionista kosmetiikkaa itselle ja lahjaksi kun oli -30% alennukset kaikesta. Ja miehelle Hillfigerin sukat. Olen tyytyväinen kun sain laadukkaita tuotteita edullisesti:)