BLACK FRIDAY mitä ostit?
Itse kirjoja ja leluja joululahjoiksi adlibrikseltä 15 prossan alella. Ei mitään suuren suurta alea, mutta muutenkin jo edulliset hinnat, niin ihan kannatti. En tehnyt heräteostoksia, etukäteen tarkkaan suunniteltu.
Vaikka sivustolla puhuvat 10 prossan alesta, itse sain ainakin sähköpostiin koodin 15 prosentin alelle.
Kommentit (64)
Ostin leipää ja 2 pullaa lähileipomosta. Ei ollut alessa.
En ostanut mitään.
Tietokonenäytön olisin voinut ostaa mutta koitan korjata vanhaa. 2 näyttöä muutenkin joten ei akuuttia hätää.
En tarvinnut mitään.
Hakusassa halpoja lanttuja, punajuuria ja porkkanoita.
Uuden telkkarin, 2 jääkaappia ja lapsille puhelinet joululahjaksi.
Itselle heräteostoksena takin kun oli -30% tarkoitus oli odottaa aleen mutta ei tarvinnut.
läppärin ja vaelluskengät.
Kumpaakin olen tarvinnut jo pidempään ja kyttäsin tarkoituksella Black Fridayn tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko adlibriksen koodi black15?
Mä sain torstaina ennakkoalekoodin sähköpostiin kun olen tilannut aiemminkin. Ainakin aamulla vielä toimi, siis joo BLACK 15
Tattis! Olen kyllä Adlibriksen kanta-asiakas, mutta en saanut moista postia. Tuli koodi hyvään käyttöön. :)
sukkia, 2 pakettia
rintsikat, 2kpl
ripsivärin
silmänympärysvoiteen
Ostin kynttilän 25% alella. Semmoinen kaneliomenan tuoksuinen. Sitten menin ruokakauppaan ja luin iltapäivälehden kannesta, että kynttilän polttaminen tuhoaa keuhkoja.
Indiskasta jo pitkään katselemani toppi sekä kuulokkeet
Kissanruokaa ja linnunsiemeniä.
Vihreitä kuulia.
Tytölle joululahjaksi ison kasan meikkejä (-80%) ja värikynäsetin (adlibris -25%)
En mitään. Jääkaapin tarvitsen mutta ei ole vielä rahaa.
Aqualan L -ja Bepanthen -tuubit netistä halvemmalla. Jokapäiväisessä käytössä meillä muutenkin.
Lisäksi pitkään haikailemani Vansin old school kengät 20% alennuksella netistä.
Ostin tänään Lidlistä aamupalakseni yhden kauraisen ♥-leivän, hinta 40 c.
Kenellä on rahaa viikkoa ennen palkkapäivää rehvastella?
En tarvinnut mitään krääsää joten jätin väliin. Mulla on varaa ostaa tarpeelliset jutut silloin kun tarve tulee.
Läppärin, talvitakin ja puseroita.
En ostanut alesta mitään, tokmannista lahjan lapsen kaverille ja omalle kaverilleni jolla on huomenna tuparit. Lisäksi käytiin ruokaostoksilla Lidlissä mutta ei ostettu tarjoustuotteita vaan ihan perusjutut.