Kenen suomalaisen julkkiksen ottaisitte aveciksi linnan juhliin jos saisitte valita?
Kommentit (32)
En ainaskaan Jenni vartiaista. Veisi koko huomion eikä mulle jäis mitään. Säälitti sen silloinen mies kun oli muutama vuosi sitten linnassa, äijä ihan hukassa.
Vierailija kirjoitti:
En ainaskaan Jenni vartiaista. Veisi koko huomion eikä mulle jäis mitään. Säälitti sen silloinen mies kun oli muutama vuosi sitten linnassa, äijä ihan hukassa.
S3hän olisi vaan hyvä. Saisi itte ryypätä boolia rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinne ei saa valita avecia. Olen ollut siellä erään suomalaisen julkkiksen puolisona.
”Jos saisitte valita”. Luetun ymmärtäminen?
Ymmärsin lukemani varsin hyvin, joten totesinkin, että onneksi ei saa valita. Luettua ei näköjään sitten ymmärretä sielläkään.
Tosin suurin osa suomalaisista oikeasti luulee, että että sinne saa viedä avecina kenet tahansa.
Janne Katajaa pyytäisin aveciksi. Vaikuttaa hauskalta ja sanavalmiilta seuramieheltä, joka ei jää sanattomaksi. Tykkään hänen huumoristaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinne ei saa valita avecia. Olen ollut siellä erään suomalaisen julkkiksen puolisona.
Ymmärsin lukemani varsin hyvin, joten totesinkin, että onneksi ei saa valita. Luettua ei näköjään sitten ymmärretä sielläkään.
Tosin suurin osa suomalaisista oikeasti luulee, että että sinne saa viedä avecina kenet tahansa.
Miksi totesit kuten totesit jos kerran ymmärsit että nyt leikitellään ajatuksella että voisi mennä Linnan juhliin kenen julkkiksen kanssa tahansa?
Ja miten perustelet että suurin osa suomalaisista luulee noin?
Vaikutat todella nuivalta ja hivenen ylimieliseltä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Janne Katajaa pyytäisin aveciksi. Vaikuttaa hauskalta ja sanavalmiilta seuramieheltä, joka ei jää sanattomaksi. Tykkään hänen huumoristaan.
Niin vaikuttaa. Olen kyllä kuullut juttua että siviilissä ei olisikaan sellainen, ainakaan nobodyille.
Tuomas Kyrön. Jos hän ei pääsisi tulemaan, varamies olisi Kari Hotakainen. Niiden mainioita juttuja koko ilta, aaah!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä jotain tilastoa, kuka mitäkin luulee?
Peter Franzen tai Eero Aho. Haluaisin keskustella elokuvanteosta ja näyttelemisestä.