Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen suomalaisen julkkiksen ottaisitte aveciksi linnan juhliin jos saisitte valita?

Vierailija
23.11.2018 |

Itse ottaisin varmaankin Kerttu Kotakorven.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Franzen tai Eero Aho. Haluaisin keskustella elokuvanteosta ja näyttelemisestä.

Vierailija
22/32 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainaskaan Jenni vartiaista. Veisi koko huomion eikä mulle jäis mitään. Säälitti sen silloinen mies kun oli muutama vuosi sitten linnassa, äijä ihan hukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska aihe :))

Vierailija
24/32 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainaskaan Jenni vartiaista. Veisi koko huomion eikä mulle jäis mitään. Säälitti sen silloinen mies kun oli muutama vuosi sitten linnassa, äijä ihan hukassa.

S3hän olisi vaan hyvä. Saisi itte ryypätä boolia rauhassa.

Vierailija
25/32 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko Saareston.

Vierailija
26/32 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinne ei saa valita avecia. Olen ollut siellä erään suomalaisen julkkiksen puolisona.

”Jos saisitte valita”. Luetun ymmärtäminen?

Ymmärsin lukemani varsin hyvin, joten totesinkin, että onneksi ei saa valita. Luettua ei näköjään sitten ymmärretä sielläkään.

Tosin suurin osa suomalaisista oikeasti luulee, että että sinne saa viedä avecina kenet tahansa.

Vierailija
27/32 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Katajaa pyytäisin aveciksi. Vaikuttaa hauskalta ja sanavalmiilta seuramieheltä, joka ei jää sanattomaksi. Tykkään hänen huumoristaan.

Vierailija
28/32 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinne ei saa valita avecia. Olen ollut siellä erään suomalaisen julkkiksen puolisona.

Ymmärsin lukemani varsin hyvin, joten totesinkin, että onneksi ei saa valita. Luettua ei näköjään sitten ymmärretä sielläkään.

Tosin suurin osa suomalaisista oikeasti luulee, että että sinne saa viedä avecina kenet tahansa.

Miksi totesit kuten totesit jos kerran ymmärsit että nyt leikitellään ajatuksella että voisi mennä Linnan juhliin kenen julkkiksen kanssa tahansa?

Ja miten perustelet että suurin osa suomalaisista luulee noin?

Vaikutat todella nuivalta ja hivenen ylimieliseltä ihmiseltä.

Vierailija
29/32 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne Katajaa pyytäisin aveciksi. Vaikuttaa hauskalta ja sanavalmiilta seuramieheltä, joka ei jää sanattomaksi. Tykkään hänen huumoristaan.

Niin vaikuttaa. Olen kyllä kuullut juttua että siviilissä ei olisikaan sellainen, ainakaan nobodyille.

Vierailija
30/32 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Kyrön. Jos hän ei pääsisi tulemaan, varamies olisi Kari Hotakainen. Niiden mainioita juttuja koko ilta, aaah!!

Vierailija
31/32 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tästä jotain tilastoa, kuka mitäkin luulee?

Vierailija
32/32 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi Pumpasen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän