Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin lapset käy syömässä linnuille tarkoitetut pähkinät

Vierailija
23.11.2018 |

No syököön kyllä niitä riittää niillekin:) mut ei toi nyt ihan normaalia ole.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meillä naapurin kissa käy syömässä pähkinöille tarkoitetut linnut.

Vierailija
2/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kertomaan vanhemmille koska linnut paskoo sinne ja siitä saattaa tulla mm. Salmonella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun syövät ja saavat lintuinfluenssan tai salmonellan tms. Oma moka, tai oikeastaan vanhempien.

Vierailija
4/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on jo valmiiksi tauteja....

Ja sitten tosiaan lintujen levittämät taudit.

Yritä nyt edes puhua sen lapsen vanhemmille, kaverini lapsi sai niiden kanoista salmonellan ja se on pienelle lapselle ihan kamala sairastaa,

Vierailija
5/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemastuttava otsikko. Klassista aaveetä. Toivon että tarina jatkuu ja syvenee. Kaikki ei ollutkaan sitä miltä näyttää? Ehdit jo tehdä lasun ja naapurin lapset otettiin huostaan, kun paljastui että oma mieshän se onkin joka ne pähkinät puputtaa? 

Vierailija
6/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö ne lintulaudalta syömässä?

Vierailija
7/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 27-vuotias nyt, ja muistan, kun kaveri kävi naapurien lintulaudalla lapsena, siis tyyliin 9-vuotiaana. Hän sai jonkun ihan hirveän mahataudin, en tiedä, mikä se viralliselta diagnoosilta oli, mutta kauhea kuitenkin. On siis mahdollinen juttu.

Vierailija
8/8 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 27-vuotias nyt, ja muistan, kun kaveri kävi naapurien lintulaudalla lapsena, siis tyyliin 9-vuotiaana. Hän sai jonkun ihan hirveän mahataudin, en tiedä, mikä se viralliselta diagnoosilta oli, mutta kauhea kuitenkin. On siis mahdollinen juttu.

Sai todennäköisesti salmonellan. Eli jos tosiaan on niin ap, että laoset syövät lintulaudalta noita pähkinöitä, niin ehdottomasti kiellät ja kerrot, että siitä voi sairastua. Lapset eivät ehkä tiedä sitä.