M-kokoiset! Mikä on pituus ja paino?
Itse 157cm 56kg ja kyseinen koko. S-kokoon pääsisin 52 kilossa
Kommentit (34)
Kun olin lukemissa 161 cm ja 59-61 kg, meni yläosasta M tai koko 40. Nyt paino n. 55 kg ja joskus yläosissa menee S ja toisinaan M.
167 cm ja 68 kg, vaatekoko yleensä M/42.
42 EI Ole M. 42 on L...
38 on useimmiten M, 40 voi olla jossain vaatteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
179 cm ja 73kg. Useimmiten ainakin yläosissa M, housut L.
Häh? Minä olen 176 ja 71 kg, ja olen xl.
Kehonkoostumus tässä ratkaisee. Itse olen 173/72, ja kokoa S/M. 68-kiloisena meni XS-koon urheiluhousut.
Kehonkoostumus voi vaikuttaa jonkin verran, mutta enemmän lienee kyse siitä, että toiset tykkäävät pukeutua piukempiin vaatteisiin kuin toiset. Joustavissa vaatteissa, kuten urheiluhousuissa, on helpompi pukeutua omaa kokoaan pienempiin vaatteisiin, mutta hyvin istuva jakku yleensä paljastaa todellisen koon.
Omat mittani ovat 92-70-95, ja se tarkoittaa suunnilleen M-kokoa (38), jos haluaa vaatteiden istuvan sillä väljyydellä kuin valmistaja on tarkoittanut. Pituus 166 ja paino 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
179 cm ja 73kg. Useimmiten ainakin yläosissa M, housut L.
Häh? Minä olen 176 ja 71 kg, ja olen xl.
Kehonkoostumus tässä ratkaisee. Itse olen 173/72, ja kokoa S/M. 68-kiloisena meni XS-koon urheiluhousut.
Kehonkoostumus voi vaikuttaa jonkin verran, mutta enemmän lienee kyse siitä, että toiset tykkäävät pukeutua piukempiin vaatteisiin kuin toiset. Joustavissa vaatteissa, kuten urheiluhousuissa, on helpompi pukeutua omaa kokoaan pienempiin vaatteisiin, mutta hyvin istuva jakku yleensä paljastaa todellisen koon.
Omat mittani ovat 92-70-95, ja se tarkoittaa suunnilleen M-kokoa (38), jos haluaa vaatteiden istuvan sillä väljyydellä kuin valmistaja on tarkoittanut. Pituus 166 ja paino 60.
AP:n mitat: 89-71-94
167cm ja 57kg
Enkä voi sietää kittanoita vaatteita, vaikka s-kokokin mahtuisi.
170 cm / 60 kg. Yleensä yläosa M. Pitkät housut voi olla usein myös S, mutta tässä koossa usein lahkeet liian lyhkäiset.
Itsellä m koko muuten mutta menkkojen aikaan se on L
185cm, 77kg ja M koon vaatteita käytän.
166 cm ja 63 kiloa. Yläosa on S tai M, alaosa aina vähintään M ja usein L (leveä lantio, hoikkana teininäkään ei koskaan mahtuneet S-koon housut sen jälkeen kun nämä lanteet ilmestyi).