Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahattomasti lapseton, onko elämäsi tyhjää?

Vierailija
23.11.2018 |

Ovatko ne oikeassa, jotka väittävät että elämä ilman lapsia on tyhjää? Kertokaa tahattomasti lapsettomat, onko asia niin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minulla on rakas aviomies, lemmikkejä, kummilapsia ja työ jossa viihdyn erittäin hyvin. Elämäni on siis kaikilta osin oikein mukavaa ja täynnä ihania asioita, oma lapsi olisi vain bonus siihen kaiken päälle.

N26, viimeisessä ivf-hoidossa oleva

Vierailija
2/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Minulla on rakas aviomies, lemmikkejä, kummilapsia ja työ jossa viihdyn erittäin hyvin. Elämäni on siis kaikilta osin oikein mukavaa ja täynnä ihania asioita, oma lapsi olisi vain bonus siihen kaiken päälle.

N26, viimeisessä ivf-hoidossa oleva

Kiva kuulla!

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyhjää. Töihinkään ei viitsi mennä koska ei ole lapsia huolehdittavana.

Vierailija
4/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, olen nauttinut elämästä ja ottanut lopulta kaiken hyödyn irti siitä ettei lapsia minulle yrityksestä huolimatta suotu. Toteutin haaveeni Trans-Siperian junamatkasta ystäväni kanssa, otin vastaan kolmen vuoden työkeikan Japanissa, opiskelin Japania, opettelin tanssimaan jne. Minulla on rakkaita ystäviä, elämänkumppani, lemmikkejä, viihtyisä asunto kivalla alueella, mielekkäitä harrastuksia, mielenkiintoisia projekteja jne. Päivistä tuntuu loppuvan tunnit kesken.

Vierailija
5/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tyhjää. Töihinkään ei viitsi mennä koska ei ole lapsia huolehdittavana.

Oletko harkinnut adoptiota tai sijaisvanhemmuutta?

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi