IS: "Mari kävi saman päivän aikana treffeillä kolmen eri miehen kanssa"
Mari kävi saman päivän aikana treffeillä kolmen eri miehen kanssa – lopputulos oli ”kaoottinen”: ”En voi suositella kenellekään” https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005908038.html
Miksi joku menee lehteen kertomaan tuollaista??
Kommentit (11)
On saattanu olla römpsä kipeenä tuon jälkeen.
Onhan se mahdollista, mutta miten joku jaksaa. Kannattaa valita vain ne kiinnostavimmat eikä hyvästä tahdostaan mennä kaikkien kanssa. Tulee mieleen, että ei osaa sanoa ei.
Ennen somen valtakautta harrastin seksiä kolmen miehen kanssa saman vuorokauden aikana.
Mutta enpä ole ajatellut hirveästi huudella, kunhan nimettömänä joskus tunnustan.
Mitä luulette, parantaako vai huonontaako tämä tämän Mari Koistisen saumoja tindermarkkinoilla? Varmaan miehet ajattelee että siltä ainakin saa helposti.
Siis oli käynyt treffeillä.. mitä sitten? Ei se tarkoita että on pannut kolmea saman päivän aikana. Ensi treffeillä ollaan yleensä tunti ja juodaan yhdet oluet tai kahvit...
Luin uutisesta alun. Mutta jos ihminen käy samana päivänä 3 eri deiteillä, niin sellanen ei oikeasti tiedä mitä edes etsii ja haluaa. Tollasessahan on selkeä kilpailutilanne mistä olen kavereille sanonut ajat sitten, kun he ihmettelevät miksi on niin vaikeeta kaikki. Kukaan ei voi ottaa toista tosissaan jos suhdetta alkaa rakentamaan ja saa tietää, että toinen ravaa myös muiden kanssa. Millä lailla siinä on joku kiinnostava aidosti.
Silloin kun tinderi tuli, niin menin sinne ja minulle kävi noin, että nainen eka höpötteli ja ilmoitti kiinnostuksesta, mutta yhdessä vaiheessa sanoi, että on käynyt parin muunkin kanssa ulkona ja sanoi oikeasti, että kyllä olen se mielenkiintoisin johon haluaa tutustua ja edetä. Siis teki kiinnostuksestaan huolimatta ohivetoja muihin pöytiin. Niin millä lailla olin se kiinnostava henkilö, kun silti pitää juosta muualla. En minä menisi muiden kanssa mihinkään jos se yksi tulee vastaan. Sille sanoin ihan suoraan, että palkinnot ei kiinnosta yhtään ja yksikään ihminen ei ole niin tärkeä, että tekisin itestäni dorkaa ja odottelisin vuoroani, koska nyt odotin ns vuoroani.
Nykyisen tyttöystäväni tapasin sitten muualla ja juteltiin kerran tinderistä ja kerroin hänelle tämän. Pyöritteli päätään ja ihmetteli, että jos on kiinnostunut aidosti niin sillon ei muiden kanssa juosta varakortin varassa. Hänen tinderi kokemus on paljon huvittavampi ja tuli myös siihen tulokseen, että parempi tavata ne ihmiset aivan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Mari kävi saman päivän aikana treffeillä kolmen eri miehen kanssa – lopputulos oli ”kaoottinen”: ”En voi suositella kenellekään” https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005908038.html
Miksi joku menee lehteen kertomaan tuollaista??
Jos toimittaja on tullut kysymään?
Ja mitä pahaa on treffailussa, toki kolmeen uuteen tyyppiin tutustuminen yhden päivän aikana on varmasti ollut kaoottista kun ei pysty keskittymään täysillä yhden ihmisen juttujen sisäistämiseen.
Se, että käy treffeillä EI tarkoita että jokaisen kanssa harrastetaan seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, parantaako vai huonontaako tämä tämän Mari Koistisen saumoja tindermarkkinoilla? Varmaan miehet ajattelee että siltä ainakin saa helposti.
Mitä siltä saa helposti? Kahviseuraa? Juttuseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Juttelu ei ole sama asia mitä seksi, vaikka osa miehistä tuntuu niin kuvittelevan. Jos nämä miehet näkevät naisen juttelevan miehen kanssa, he ajattelevat heti, että seksiä siinä harrastetaan. Noin käy, kun aivot ja ajattelu tapahtuu alapäässä.
Jännä miten täälläkin osa kommentoijista olettaa, että treffit = seksiä.
Mä en ole koskaan pystynyt sarjatreffailuun, ollessani deittisovelluksissa saatoin jutella (whatsapin kautta) muutaman kanssa samaan aikaan, mutta tarkoituksena oli kyllä tavata miehet yksi kerrallaan, eli siis siten että en sovi muita treffejä ennen kuin yhden kanssa on katsottu että mihin treffit johtaa.
Ja niinhän siinä kävi, että ekat treffit johtivat heti parisuhteeseen, josta sovittiin jo samojen treffien lopussa. Kumpikin poisti myös deittisovellukset puhelimesta, natsasi ekalla kerralla! <3
Tänä päivänä tinderlutkailu on voimaantuneiden mimmien perusharrastus.