Olen 26 enkä ole suunnitellut tekeväni lapsia
Ainakaan lähitulevaisuudessa tai ehkä koskaan, ei sitäkään tiedä.
Kommentit (36)
Olen myös 26, olen yhden lapsen äiti ja enempää en tee.
Nykyiset 26-vuotiaat ovat vielä itse aivan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mä muistan tuon saman 26-vuotiaana. Nyt olen 30v. kahden lapsen äiti. Haahaa, mites tässä näin kävi.
Minäkin ajattelin 26-vuotiaana pysyväni lapsettomana. Nyt olen 35 v. Ja yhä lapseton.
Taisi olla sinulta tuolloin tosiasioiden tunnustamista😂
26-vuotiaana ajattelin etten koskaan hanki lapsia ja tuore aviomieheni teetti vasektomian. Nyt olen kolmikymppinen ja ajattelin varmuudeksi laitattaa omatkin piuhat poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mä muistan tuon saman 26-vuotiaana. Nyt olen 30v. kahden lapsen äiti. Haahaa, mites tässä näin kävi.
Mikään, MIKÄÄN ei ole yhtä v-ttumaista kuin nämä hähhättelijät että kyllä se mieli vielä muuttuu jne!
Minä olen 27 ja takuulla yhtäkään kakraa en aio maailmaan pieraista.
Olen päässyt kaksi vuotta sitten kiinni unelmaani eli työhön jossa hyvät etenemisen mahdollisuudet, enkä taatusti aio hukata tätä tilaisuutta minkään noin typerän asian takia.
En ole koskaan sietänyt kakaroita, ja onneksi avomieheni jonka kanssa asuttu nyt pian kuusi vuotta yhdessä on täsmälleen samaa mieltä. Hän kieltäytyy systemaattisesti alkamasta isäksi, kuten minä äidiksi.
Olemme samassa työpaikassa vaikka eri osastoilla, ja meillä kummallakin työ on etusijalla elämässä.
Kun täällä nyt yhden kerran eletään, pitää se tehdä mahdollisimman hyvin ja niin, ettei sitten kuolinvuoteella tarvise surra että perhana kun se ja tuo ja tämä jäi kokematta ja näkemättä kun tuli ripustettua se pallo jalkaan ja uhrattua elämän parhaat vuodet räkäneniä niistellen ja p-skavaippoja vaihdellen.
Mielestäni on erinomaisen hyvä että väkiluku Suomessa on lähtenyt jyrkkään laskuun. Kunpa se sama tapahtuisi kaikissa maailman maissa! Maapallo on ylikansoitettu ja myrkytetty, ja lisää pitäisi vaan porsia! Ei kiitos!
Kenenkään ei oo pakko haluta lapsia, ja se on ihan ok jos niitä ei halua. Mutta en usko, että kukaan kuolivuoteellaan katuu tehtyjä lapsia. Ja en siis tarkoita, että niitä pitäis tehdä, mutta se on harvemmin semmonen asia jota katuis
Älä tee jos et halua.
Mä haluaisin luultavasti, mutta en tähän maahan, se on vissi.
Nää on Venäjän trolleja täällä palstalla, jotka tästä lapsettomuudesta jauhavat koko ajan.
Älkää provosoituko.
OK MIELENKIINTOISTA
KIITOS TIEDOSTA AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään, MIKÄÄN ei ole yhtä v-ttumaista kuin nämä hähhättelijät että kyllä se mieli vielä muuttuu jne!
Minä olen 27 ja takuulla yhtäkään kakraa en aio maailmaan pieraista.
Olen päässyt kaksi vuotta sitten kiinni unelmaani eli työhön jossa hyvät etenemisen mahdollisuudet, enkä taatusti aio hukata tätä tilaisuutta minkään noin typerän asian takia.
En ole koskaan sietänyt kakaroita, ja onneksi avomieheni jonka kanssa asuttu nyt pian kuusi vuotta yhdessä on täsmälleen samaa mieltä. Hän kieltäytyy systemaattisesti alkamasta isäksi, kuten minä äidiksi.
Olemme samassa työpaikassa vaikka eri osastoilla, ja meillä kummallakin työ on etusijalla elämässä.
Kun täällä nyt yhden kerran eletään, pitää se tehdä mahdollisimman hyvin ja niin, ettei sitten kuolinvuoteella tarvise surra että perhana kun se ja tuo ja tämä jäi kokematta ja näkemättä kun tuli ripustettua se pallo jalkaan ja uhrattua elämän parhaat vuodet räkäneniä niistellen ja p-skavaippoja vaihdellen.
Mielestäni on erinomaisen hyvä että väkiluku Suomessa on lähtenyt jyrkkään laskuun. Kunpa se sama tapahtuisi kaikissa maailman maissa! Maapallo on ylikansoitettu ja myrkytetty, ja lisää pitäisi vaan porsia! Ei kiitos!
Ei uskoisi että sinäkin olet aikuinen tuolla kielenkäytöllä
Totta!
Mikähän tällaisen vastenmielisen rääväsuun "unelmien työpaikka" on? Todella asiaton ja epämiellyttävä kirjoitus. Toki saa lapsia olla haluamatta, mutta velojen maineen pilaavat tällaista pieniä ihmisiä halveksivat, vihaa uhkuvat vuodatukset.
Mutta tietysti hyvä, että tällainen epäihminen ei lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset 26-vuotiaat ovat vielä itse aivan lapsia.
Totta, olen 25 ja ajatuskin lapsista tuntuu olevan toisesta maailmasta.
Voin helposti kuvitella kuinka toista se on ollut ennen, kun töihin mentiin paljon aikaisemmin, koulutukset oli paljon yksinkertaisempia ja elämä ylipäätään oli yksinkertaisempaa. Tällä hetkellä tuntuu ettei tässä iässä ole edes vielä päässyt elämän alkuun.
Olen 36 enkä vielä ole kokenut tunnetta lapsen haluamisesta. Eli ehkä sitä ei koskaan tulekaan. Olen kuunnellut koko ikäni tuota "kyllä se mieli muuttuu", ja "minäkin olin vielä 29v. sitä mieltä, ja nyt 33v. mulla on kolmet kolmoset! ihanaa olen niin onnellinen"...
57 ja yhä onnellisesti lapseton. Ei se mieli muuttunut vaikka lähes neljäkymmentä vuotta sitä jankutettiin.
Miksi tästä asiasta tehdään niin iso numero? Jos ette halua lapsia, älkää hankkiko.
Jos haluatte, hankkikaa.
Minulla on lapsia, mutta muiden perhemuodot ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä asiasta tehdään niin iso numero? Jos ette halua lapsia, älkää hankkiko.
Jos haluatte, hankkikaa.
Sama. Ainoastaan toivon, että ihmiset ymmärtävät omissa äänestyspäätöksissään vaikuttaa, että saamme kuitenkin tarpeeksi työssäkäyviä ihmisiä myös tulevaisuudessa maahan. Jos populaatio Suomessa pienenee hyvin nopeasti ei teidän eläkkeille, sairaalakustannuksille jne löydy maksajia.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte, hankkikaa.
Tottakai se on iso numero.
Nyt jopa valtion taholta yritetään painostaa naisia lisääntymään, tuo on ihan valtavaa painostusta, et itse ymmärrä, koska uit ns. myötävirtaan sen kanssa mitä naisilta odotetaan.
En mäkään 26 vuotiaana ajatellut lisääntyväni välttämättä koskaan. 27-vuotissynttäripäivänäni olinkin jo hyvinkin raskaana. 😂Suunnittelemattomasti toki.